Sistem informatic pentru brokeraj in asigurari

BrokASIG

Sistemul informatic BrokASIG este un sistem complex, ce acopera integral activitatea specifica oricarei firme de brokeraj in asigurari. Se asigura astfel o gestionare integrala a informatiilor specifice acestui tip de activitate, realizand eficientizarea fluxului informational-administrativ al unitatii.

Functionalitati

Functii specifice activitatii de brokeraj:

  • Gestionare societati de asigurare (produse specifice fiecarui asigurator, cotatii, etc.);
  • Gestionare agentii/sucursale si agenti/colaboratori  proprii (evidenta, documente, drepturi, comisioane, etc.);
  • Gestiune polite de asigurare;
  • Urmarire incasari prime;
  • Gestionare incasari de la asigurat, generare borderouri de depunere catre societatea de asigurare;
  • Scrisorizare (emitere scrisori de atentionare catre clienti);
  • Rapoarte operationale (polite emise, rate neincasate/de incasat, reinnoiri, borderouri de depunere);
  • Raportari manageriale;
  • Raportari CSA, conform normelor CSA in vigoare.

Functii suplimentare

  • Imagistica – modul pentru stocarea de imagini. Gestionarea politelor de asigurare scanate si a altor documente digitale (fotografii ale obiectului asigurat la inspectia de risc, polita, procese verbale, etc) ce pot fi atasate de polita. Acest modul se poate achizitiona doar impreuna cu modulul BrokASIG.
  • Comunicatie – modul care permite gestionarea comunicatiei automate direct din aplicatie. Instiintarile, documentele emise, mesajele de felicitare sau promotii pot fi transmise prin SMS, fax sau e-mail. Acest modul se poate achizitiona doar impreuna cu modulul BrokASIG.

Sistemul BrokASIG se integreaza cu sistemul de gestiune-contabilitate Power Account. Pentru o descriere a sistemului Power Account, click aici.