Softeh Plus vine în ajutorul furnizorilor de servicii medicale prin cititoarele de carduri de sănătate

În urma cerințelor CNAS conform prevederilor legislative care se vor aplica de la 1 Ianuarie 2015, Softeh Plus dorește să vină în întâmpinarea nevoilor dumneavoastra oferindu-vă un cititor de carduri de sănătate, testat și aprobat de către CNAS. Cititorul de carduri ACR83 PINeasy este un dispozitiv care permite citirea și scrierea datelor pe cardurile de sănătate emise de Casa Națională de Asigurări de Sănătate. Cititorul / inscriptorul ACR83 conține o tastatură ușor de utilizat și un ecran LCD. Cititorul ACR 83 este ergonomic, încăpând perfect în mâna utilizatorului, având o dimensiune mică în comparație cu alte cititoare cu tastatură. De asemenea cititorul are ecran și butoane mari, acestea putând fi utilizate  ușor de persoanele în vârstă sau cu diferite afecțiuni. ACR83 este compatibil cu majoritatea standardelor de securitate, având un standard de Securitate EMV – nivelul 1, fiind un dispozitiv de încredere. Se conectează la portul USB al calculatorului și apoi se introduce cardul de sănătate în cititor. Pentru a avea acces la datele de pe cardul de sănătate introduceți PIN-ul de la tastatură ACR83. Cititorul a fost testat și validat de CNAS ca fiind compatibil cu sistemul informatic CEAS. ACR83 este integrat cu sistemele informatice Softeh Plus.

Caracteristici:

  • Tastatură cu 14 taste
  • Ecran cu 2 rânduri x 16 caractere
  • Accepta Carduri inteligente cu microprocesor conform standardului ISO-7816
  •  Accepta PPS (Protocol and Parameters Selection)
  • Introducere PIN securizată (SPE)
  • Protecţie la scurt-circuitare
  • USB Full Speed (12 Mbps)

           Utilizatorii sistemelor informatice Softeh Plus beneficiaza de o oferta avantajoasa. Softeh Plus asigură configurarea şi instalarea cititorului, integrarea cu sistemele proprii sau cu SIUI.              Cititorul beneficiază de o garanție de 2 ani și de minimum 100.000 de citiri.

 Pentru orice alte detalii cât și pentru comenzi nu ezitați să ne contactați:

Tel: 021.323.78.37; 021.323.78.38;

E-mail : marketing@softeh.ro

Capture

SOFTEH PLUS a participat la evenimentul “SOLITECH – Forum de solutii IT&C “

Softeh Plus a fost unul din principalii participanti la evenimentul “SOLITECH – Forum de solutii IT&C “ organizat de RO & CO Soft,  eveniment ce a avut loc in data de 04 iunie 2014 la Hotel Ramada din Oradea.

Participarea a avut ca obiectiv prezentarea celor mai noi solutii din domeniu, adresandu-se companiilor, institutiilor publice, institutiilor din domeniul sanatatii si institutiilor din domeniul educational.

Compania noastra a luat parte la acest eveniment prin Voicea Alexandru si Zanfir Radu. Pe parcursul evenimentului Softeh Plus a sustinut o prezentare in ceea ce priveste beneficiile utilizarii programelor, impartasind de asemenea din experienta acumulata in implementarea si dezvoltarea sistemelor informatice pe care le ofera Institutiilor Medicale, Institutiilor Bugetare, Constructiilor, Asigurarilor si Comertului.

Au luat parte la eveniment, branduri de renume, cum sunt FUJITSU, TOSHIBA, BROTHER, FORTINES, BITDEFENDER si PROSOFT prezente cu cele mai noi solutii in sfera specifica fiecaruia.

Experienta s-a dovedit a fi un real succes, fiind surprinsi de un numar foarte mare de participanti, fapt pentru care tinem sa multumim foarte mult organizatorilor pentru sprijinul acordat si ocazia oferita.

Pentru informatii cu privire la aplicatiile software realizate de Softeh Plus, va invitam sa ne contactati pe adresa de e-mail marketing@softeh.ro sau la numerele de telefon: 021.323.78.37;  021.323.78.38

Vom raspunde solicitarilor si intrebarilor dumneavoastra in cel mai scurt timp.

SOLITECH-2014-ROCOSOFT-100

 

SOLITECH-2014-ROCOSOFT-233

 

Aplicatiile Softeh Plus integrate cu Dosarul Electronic de Sanatate

In urma eforturilor comune realizate de firma noastra si de dezvoltatorii proiectului Dosarul Electronic de Sanatate, aplicatiile Softeh Plus sunt integrate cu acesta, trecand cu succes testele de transmitere si primire de date.

Aplicatiile certificate sunt:

Dosarul Electronic de Sanatate

Certificarea aplicatiilor pentru lucrul cu Dosarul Electronic de Sanatate presupun demonstrarea capabilitatii de a efectua urmatoarele operatii:

  • in cazul aplicatiilor pentru spitale, transmiterea de retete prescrise, prezentari la internare, fise spitalizare de zi, fise spitalizare continua pentru de la medic, trimiteri clinice, trimiteri paraclinice, trimiteri pentru ingrijire la domiciliu
  • in cazul aplicatiilor pentru ambulator, transmiterea de retete prescrise, fise de consultatie, trimiteri clinice, trimiteri paraclinice, trimiteri pentru ingrijire la domiciliu
  • in cazul aplicatiilor pentru medici de familie, transmiterea de retete prescrise, fise de consultatie, trimiteri clinice, trimiteri paraclinice
  • in functie de documentele transmise, evidentierea capabiliatii de a transmite: decese, alergii, cronic, imunizari, proceduri medicale, servicii
  • interogarea tuturor sectiunilor din dosarul pacientului (sumar de urgenta, istoric medical, antecedente, istoric documente, date personale)

Echipa

Principalul sistem care ofera valoare si suport activitatii pe care o intreprindem este reprezentat de echipa Softeh Plus, care depune eforturi in aceeasi directie pentru a raspunde solicitarilor din mediul extern al organizatiei la cele mai inalte standarde.

Avem o vasta experienta pe piata software din Romania, prin urmare o echipa bine inchegata, caracterizata de profesionalism, entuziasm si dinamism. De mentionat este faptul ca o mare parte din echipa noastra este calificata in domeniile pentru care sistemele noastre sunt concepute, lucru ce permite o capacitate ridicata de intelegere a nevoilor clientilor. Astfel, colaborarea se va realiza intre specialisti, pentru a oferi cea mai buna solutie personalizata pe specificul activitatii fiecarui client.

Ce ne propunem?

Prin informatizarea compartimentelor/proceselor de lucru existente in cadrul oricarui tip de afacere, ne propunem sa punem la dispozitia clientilor nostri instrumente care sa le permita eficientizarea operatiunilor, minimizarea erorilor survenite in urma interventiei umane, si mai ales posibilitatea de a lua decizii manageriale bazate pe informatii complete, oferite in timp real de un sistem informatic integrat.

O alta directie de actiune cu interes major are in vedere dezvoltarea continua a retelei de reprezentanti Softeh Plus pe teritoriul tarii, prin care sa se stabileasca o comunicare eficienta cu clientii nostri. Astfel, se urmareste atat promptitudinea serviciilor oferite, cat si transformarea fiecarei relatii comerciale intr-un parteneriat stabil si durabil.

Certificari

Preocuparea pentru calitate este o trasatura definitorie a culturii noastre organizationale, la care intreaga echipa Softeh Plus se aliniaza pentru a satisface exigentele fiecarui client in parte. Acest lucru se realizeaza prin existenta unor standarde colective de gandire si respectarea unor proceduri clare de lucru.

In acest sens, Softeh Plus a implementat un sistem de management al calitatii in conformitate cu normele standardului ISO 9001, care prevede cresterea satisfactiei clientilor prin imbunatatirea continua a produselor si serviciilor oferite pe piata. Certificarea acestui sistem de management al calitatii a fost realizata de SRAC impreuna cu IQNet, care a acordat certificatul SR EN ISO 9001:2008 in anul 2010.

Cine suntem

Softeh Plus se situeaza in topul dezvoltatorilor software de pe piata romaneasca. In jurul activitatii de dezvoltare software, graviteaza o serie de servicii de analiza si proiectare, implementare, instruire si mentenanta. Astfel,  asiguram o solutie finala optima pentru cerintele fiecarui client in parte, si suport  pe tot parcursul colaborarii.

Expertiza in domeniu are ca fundatie o experienta de 23 de ani pe piata software din Romania, timp in care am urmarit dezvoltarea si imbunatatirea continua a solutiilor software, astfel incat aceastea sa se adapteze schimbarilor mediului intern si extern de afaceri.