© 2020 Softeh Plus
Softeh PLUS Softeh PLUS
  • Despre noi
  • Solutii
    • Sanatate
      • Clinica
      • Laborator
      • SPITAL
      • ERP CENTRE MEDICALE
        • ERP Centre Medicale Private
        • ERP Centre Medicale Publice
      • CENTRE MEDICALE COMPLEXE
      • Telemedicina
      • MEDICINA DE FAMILIE
      • Management Stocuri Centre Medicale
    • Farmacii
      • CIRCUIT-DESCHIS
      • CIRCUIT-INCHIS
    • Depozite & Retail
      • DEPOZITE FARMACEUTICE
      • DEPOZITE CLASICE
      • RETAIL
    • Constructii
      • DEVIZARE- OFERTARE
      • PROJECT MANAGEMENT
      • MECANIZARE
      • APROVIZIONARE
      • LABORATOR INCERCARI
      • ERP CONSTRUCTII
      • SISTEM INTEGRAT SCOP-C
    • Institutii publice
    • CONTABILITATE & RESURSE UMANE
    • alte solutii
      • LABORATOR INCERCARI
      • Data Protection Tool
      • Solutia SAF-T
      • Scanare Date Pasaportale
  • Parteneri
  • Cariere
  • Noutati & Info
  • Contact
  • English
Softeh PLUS

Depo & Retail: DepoFarm

DepoFarm

Solutia perfecta pentru gestionarea intregii activitatii a depozitelor farmaceutice, de la gestionarea clientilor si a furnizorilor pana la urmarirea stocurilor.
Gandit ca suport al activitatii, sistemul informatic Depofarm inlesneste activitatea utilizatorilor, fiind o platforma stabila, flexibila si optimizata pentru lucrul rapid.

Vezi mai multe detalii
Descarca brosura
DEPOFARM

DepoFarm

Solutie Informatica pentru automatizarea proceselor de achizitie si vanzare din cadrul depozitelor de medicamente care asigura, fara a se limita la acestea urmatoarele functionalitati:

  • automatizarea fluxului principal de business – comert En-Gros cu medicamente – de la receptia stocului si pana la vanzarea acestuia (facturare/ avizare);
  • automatizarea procesului de generare a comenzilor de achizitie de stoc de la furnizori (Sugestie de Comanda ) si importul facturilor de la furnizori;
  • actualizarea listei de medicamente direct de pe site-ul CNAS cu aplicarea politicilor privind limitele de pret impuse;
  • gestionarea si automatizarea procesului de livrare avand la baza comenzile primite de la clienti;
  • urmarirea contractelor si comenzilor de achizitie si vanzare;
  • gestiunea tuturor documentelor primare (Contabilitate Primara): facturi, bonuri fiscale, inventarieri, procese verbale, bonuri de consum , note de transfer, incasari/plati etc;
  • gestiunea stocurilor la pret de achiztie;
  • gestiunea fluxurilor de numerar – registre de casa/banca/deconturi persoane;
  • generarea automata a rapoartelor de miscare a stocurilor si de analiza a activitatii;
Depofarm02
Depofarm03
Depofarm04
Depofarm06