Reprezinta un program complex si facil totodata, ce automatizeaza intreg procesul de comert, incepand de la necesar de aprovizionare, aprovizionare si pana la momentul realizarii vanzarii propriu-zise.
Sistemul indeplineste urmatoarele functii, pentru:
Clienti – Furnizori
emiterea si gestionarea de documente specifice (facturi, avize de expeditie, DVI, NIR, etc.);
evidenta analitica a clientilor si furnizorilor interni si externi;
generarea si listarea automata a facturilor provenite din contracte cu derulare indelungata care pot avea decontare lunara, trimestriala sau semestriala;
inregistrarea veniturilor pe centre de profit, a cheltuielilor pe centre de cost (cu generarea automata a NIR-urilor);
emiterea jurnalelor de vanzari si cumparari;
Incasari – Plati
inregistrarea tuturor operatiilor de incasare sau plata a documentelor fiscale;
gestionarea deconturilor si a avansurilor spre decontare;
esalonarea la plata a facturilor de la furnizori;
evidenta solduri bancare la zi;
registrul de casa on-line;
Stocuri – Gestiuni
gestionarea stocurilor de materii prime, materiale, produse finite, marfuri, consumabile
gestionarea obiectelor de inventar si a repartizarii acestora;
evidenta stocurilor pe loturi/forme de ambalare/data de expirare pentru produsele perisabile;
evidenta produselor cu serie unica de identificare;
evidenta stocurilor pe cod unic de produs cu distinctie intre preturile de achizitie;
evidentierea consumurilor de materii prime si materiale pe centre de cost;
mecanisme multigestiune si locatii in cadrul gestiunii;
mecanisme de realizare a inventarierii stocurilor.