© 2020 Softeh Plus
Softeh PLUS Softeh PLUS
  • Despre noi
  • Solutii
    • Sanatate
      • Clinica
      • Laborator
      • SPITAL
      • ERP CENTRE MEDICALE
        • ERP Centre Medicale Private
        • ERP Centre Medicale Publice
      • CENTRE MEDICALE COMPLEXE
      • Telemedicina
      • MEDICINA DE FAMILIE
      • Management Stocuri Centre Medicale
    • Farmacii
      • CIRCUIT-DESCHIS
      • CIRCUIT-INCHIS
    • Depozite & Retail
      • DEPOZITE FARMACEUTICE
      • DEPOZITE CLASICE
      • RETAIL
    • Constructii
      • DEVIZARE- OFERTARE
      • PROJECT MANAGEMENT
      • MECANIZARE
      • APROVIZIONARE
      • LABORATOR INCERCARI
      • ERP CONSTRUCTII
      • SISTEM INTEGRAT SCOP-C
    • Institutii publice
    • CONTABILITATE & RESURSE UMANE
    • alte solutii
      • LABORATOR INCERCARI
      • Data Protection Tool
      • Solutia SAF-T
      • Scanare Date Pasaportale
  • Parteneri
  • Cariere
  • Noutati & Info
  • Contact
  • English
Softeh PLUS

COMERT & RETAIL:Plus ERP

Plus ERP

Rezultatul experientei de peste 20 ani pe piata sistemelor de gestiune pentru retail si cu peste 2300 de magazine partenere la nivel national, Plus ERP s-a dovedit a fi un sistem informatic scalabil, personalizabil si foarte usor de folosit de catre utilizatori.

Vezi mai multe detalii
Descarca brosura
+ERP

Plus ERP

Avand la baza un concept de modularitate si de personalizare la cerere, functie de specificul activitatii, PlusERP are urmatoarele functionalitati:

  • Permite lucrul in cloud cu acces din intregul lant de magazine sau on-premises pe serverele proprii si asigura;
  • Automatizarea fluxului principal de business – comert cu amananuntul – de la receptia stocului si pana la vanzarea acestuia;
  • Automatizarea procesului de generare a comenzilor de achizitie stoc de la furnizori (Sugestie de Comanda ) si importul de facturi de la furnizori;
  • Gestionarea si aplicarea politicilor comerciale si de pret, inclusiv posibilitatea implementarii de promotii cu un grad mare de complexitate;
  • Gestiunea tuturor documentelor primare (Contabilitate Primara): facturi, bonuri fiscale, inventarieri, procese verbale, bonuri de consum , note de transfer, incasari/plati etc;
  • Gestiunea stocurilor la pret de amanunt si achizitie;
  • Gestiunea fluxurilor de numerar – registre de casa/banca/deconturi persoane;
  • Generarea automata a rapoartelor de miscare a stocurilor si de analiza a activitatii;
PLUS_ERP
Plus4
Plus5
Plus2