© 2025 Softeh Plus
Symfonia | Softeh Plus Symfonia | Softeh Plus
  • Despre noi
  • Soluții
    • Sănătate
      • Clinică
      • Laborator
      • SPITAL
      • ERP CENTRE MEDICALE
        • ERP Centre Medicale Private
        • ERP Centre Medicale Publice
      • CENTRE MEDICALE COMPLEXE
      • Telemedicină
      • MEDICINĂ DE FAMILIE
      • Management Stocuri Centre Medicale
    • Farmacii
      • CIRCUIT-DESCHIS
      • CIRCUIT-ÎNCHIS
    • Depozite & Retail
      • DEPOZITE FARMACEUTICE
      • DEPOZITE CLASICE
      • RETAIL
    • Construcții
      • DEVIZARE- OFERTARE
      • PROJECT MANAGEMENT
      • MECANIZARE
      • APROVIZIONARE
      • LABORATOR ÎNCERCĂRI
      • ERP CONSTRUCȚII
      • SISTEM INTEGRAT SCOP-C
    • Instituții publice
    • CONTABILITATE & RESURSE UMANE
    • Alte soluții
      • LABORATOR ÎNCERCĂRI
      • Data Protection Tool
      • Soluția SAF-T
      • Scanare Date Pașaportale
  • Portofoliu
  • Cariere
  • Noutăți & Info
  • Contact
  • DEMO
  • English
Symfonia | Softeh Plus

COMERT & RETAIL:Plus ERP

Plus ERP

Rezultatul experientei de peste 20 ani pe piata sistemelor de gestiune pentru retail si cu peste 2300 de magazine partenere la nivel national, Plus ERP s-a dovedit a fi un sistem informatic scalabil, personalizabil si foarte usor de folosit de catre utilizatori.

Vezi mai multe detalii
Descarca brosura

Plus ERP

Avand la baza un concept de modularitate si de personalizare la cerere, functie de specificul activitatii, PlusERP are urmatoarele functionalitati:

  • Permite lucrul in cloud cu acces din intregul lant de magazine sau on-premises pe serverele proprii si asigura;
  • Automatizarea fluxului principal de business – comert cu amananuntul – de la receptia stocului si pana la vanzarea acestuia;
  • Automatizarea procesului de generare a comenzilor de achizitie stoc de la furnizori (Sugestie de Comanda ) si importul de facturi de la furnizori;
  • Gestionarea si aplicarea politicilor comerciale si de pret, inclusiv posibilitatea implementarii de promotii cu un grad mare de complexitate;
  • Gestiunea tuturor documentelor primare (Contabilitate Primara): facturi, bonuri fiscale, inventarieri, procese verbale, bonuri de consum , note de transfer, incasari/plati etc;
  • Gestiunea stocurilor la pret de amanunt si achizitie;
  • Gestiunea fluxurilor de numerar – registre de casa/banca/deconturi persoane;
  • Generarea automata a rapoartelor de miscare a stocurilor si de analiza a activitatii;
PLUS_ERP
Plus4
Plus5
Plus2