Brokeri de Asigurari
Brokasig
Brokasig
Sistemul informatic BrokASIG este un sistem complex, ce acopera integral activitatea specifica oricarei firme de brokeraj in asigurari. Se asigura astfel o gestionare integrala a informatiilor specifice acestui tip de activitate, realizand eficientizarea fluxului informational-administrativ al unitatii.
Asigura urmatoarele functionalitati specifice activitatii de brokeraj, fara a se limita la acestea:
• Gestionare societati de asigurare (produse specifice fiecarui asigurator, cotatii, etc.);
• Gestionare agentii/sucursale si agenti/colaboratori proprii (evidenta, documente, drepturi, comisioane, etc.);
• Gestiune polite de asigurare;
• Urmarire incasari prime;
• Gestionare incasari de la asigurat, generare borderouri de depunere catre societatea de asigurare;
• Scrisorizare (emitere scrisori de atentionare catre clienti);
• Rapoarte operationale (polite emise, rate neincasate/de incasat, reinnoiri, borderouri de depunere);
• Raportari manageriale;
• Raportari CSA, conform normelor CSA in vigoare;
• Etc.
Suplimentar asigura gestionarea politelor de asigurare scanate si a altor documente digitale (fotografii ale obiectului asigurat la inspectia de risc, polita, procese verbale, etc) ce pot fi atasate de polita.
Printr-un add-on permite gestionarea comunicatiei automate direct din aplicatie cu privire la instiintari, documente emise, mesaje de felicitare sau promotii ce pot fi transmise prin sms, fax sau e-mail.
Sistemul BrokASIG se integreaza cu sistemul de gestiune-contabilitate Power Account. Pentru o descriere a sistemului ERP Power Account, click aici.
Asigura urmatoarele functionalitati specifice activitatii de brokeraj, fara a se limita la acestea:
• Gestionare societati de asigurare (produse specifice fiecarui asigurator, cotatii, etc.);
• Gestionare agentii/sucursale si agenti/colaboratori proprii (evidenta, documente, drepturi, comisioane, etc.);
• Gestiune polite de asigurare;
• Urmarire incasari prime;
• Gestionare incasari de la asigurat, generare borderouri de depunere catre societatea de asigurare;
• Scrisorizare (emitere scrisori de atentionare catre clienti);
• Rapoarte operationale (polite emise, rate neincasate/de incasat, reinnoiri, borderouri de depunere);
• Raportari manageriale;
• Raportari CSA, conform normelor CSA in vigoare;
• Etc.
Suplimentar asigura gestionarea politelor de asigurare scanate si a altor documente digitale (fotografii ale obiectului asigurat la inspectia de risc, polita, procese verbale, etc) ce pot fi atasate de polita.
Printr-un add-on permite gestionarea comunicatiei automate direct din aplicatie cu privire la instiintari, documente emise, mesaje de felicitare sau promotii ce pot fi transmise prin sms, fax sau e-mail.
Sistemul BrokASIG se integreaza cu sistemul de gestiune-contabilitate Power Account. Pentru o descriere a sistemului ERP Power Account, click aici.