Plus ERP
Solutie Informatica deosebit de customizabila, cu o paleta larga de functionalitati, dedicata comertului cu amanuntul (si nu numai), avand o singura baza de date centrala la care se conecteaza toate punctele de lucru (magazine) eliminand necesitatea utilizarii solutiilor de replicare pentru centralizarea datelor.
Permite lucrul in cloud cu acces din intregul lant de magazine sau on-premises pe serverele proprii si asigura, fara a se limita la acestea:
Automatizarea fluxului principal de business – comert cu amananuntul – de la receptia stocului si pana la vanzarea acestuia;
Automatizarea procesului de generare a comenzilor de achizitie stoc de la furnizori (Sugestie de Comanda ) si importul de facturi de la furnizori;
Gestionarea si aplicarea politicilor comerciale si de pret, inclusiv posibilitatea implementarii de promotii cu un grad mare de complexitate;
Gestiunea tuturor documentelor primare (Contabilitate Primara): facturi, bonuri fiscale, inventarieri, procese verbale, bonuri de consum , note de transfer, incasari/plati etc;
Gestiunea stocurilor la pret de amanunt si achizitie;
Gestiunea fluxurilor de numerar – registre de casa/banca/deconturi persoane;
Generarea automata a rapoartelor de miscare a stocurilor si de analiza a activitatii;
Integrarea cu Hub-ul OSMR in cadrul proiectului de serializare a medicamentelor;
Etc.
Pentru detalii accesati site http://www.netfarm.ro.
Pentru o Solutie Software Integrata – Sistemul PlusERP se integreaza cu ERP – Power Account. Pentru o descriere a sistemului ERP Power Account, click aici.
Permite lucrul in cloud cu acces din intregul lant de magazine sau on-premises pe serverele proprii si asigura, fara a se limita la acestea:
Automatizarea fluxului principal de business – comert cu amananuntul – de la receptia stocului si pana la vanzarea acestuia;
Automatizarea procesului de generare a comenzilor de achizitie stoc de la furnizori (Sugestie de Comanda ) si importul de facturi de la furnizori;
Gestionarea si aplicarea politicilor comerciale si de pret, inclusiv posibilitatea implementarii de promotii cu un grad mare de complexitate;
Gestiunea tuturor documentelor primare (Contabilitate Primara): facturi, bonuri fiscale, inventarieri, procese verbale, bonuri de consum , note de transfer, incasari/plati etc;
Gestiunea stocurilor la pret de amanunt si achizitie;
Gestiunea fluxurilor de numerar – registre de casa/banca/deconturi persoane;
Generarea automata a rapoartelor de miscare a stocurilor si de analiza a activitatii;
Integrarea cu Hub-ul OSMR in cadrul proiectului de serializare a medicamentelor;
Etc.
Pentru detalii accesati site http://www.netfarm.ro.
Pentru o Solutie Software Integrata – Sistemul PlusERP se integreaza cu ERP – Power Account. Pentru o descriere a sistemului ERP Power Account, click aici.
DepoFarm
Solutie Informatica pentru automatizarea proceselor de achizitie si vanzare din cadrul depozitelor de medicamente care asigura, fara a se limita la acestea urmatoarele functionalitati:
Automatizarea fluxului principal de business – comert En-Gros cu medicamente – de la receptia stocului si pana la vanzarea acestuia (facturare/ avizare);
Automatizarea procesului de generare a comenzilor de achizitie de stoc de la furnizori (Sugestie de Comanda ) si importul facturilor de la furnizori;
Actualizarea listei de medicamente direct de pe site-ul CNAS cu aplicarea politicilor privind limitele de pret impuse;
Gestionarea si automatizarea procesului de livrare avand la baza comenzile primite de la clienti;
Urmarirea contractelor si comenzilor de achizitie si vanzare;
Gestiunea tuturor documentelor primare (Contabilitate Primara): facturi, bonuri fiscale, inventarieri, procese verbale, bonuri de consum , note de transfer, incasari/plati etc;
Gestiunea stocurilor la pret de achiztie;
Gestiunea fluxurilor de numerar – registre de casa/banca/deconturi persoane;
Generarea automata a rapoartelor de miscare a stocurilor si de analiza a activitatii;
Etc.
Pentru detalii accesati site http://www.netfarm.ro.
Pentru o Solutie Software Integrata – Sistemul PlusERP se integreaza cu ERP – Power Account. Pentru o descriere a sistemului ERP Power Account, click aici.
Automatizarea fluxului principal de business – comert En-Gros cu medicamente – de la receptia stocului si pana la vanzarea acestuia (facturare/ avizare);
Automatizarea procesului de generare a comenzilor de achizitie de stoc de la furnizori (Sugestie de Comanda ) si importul facturilor de la furnizori;
Actualizarea listei de medicamente direct de pe site-ul CNAS cu aplicarea politicilor privind limitele de pret impuse;
Gestionarea si automatizarea procesului de livrare avand la baza comenzile primite de la clienti;
Urmarirea contractelor si comenzilor de achizitie si vanzare;
Gestiunea tuturor documentelor primare (Contabilitate Primara): facturi, bonuri fiscale, inventarieri, procese verbale, bonuri de consum , note de transfer, incasari/plati etc;
Gestiunea stocurilor la pret de achiztie;
Gestiunea fluxurilor de numerar – registre de casa/banca/deconturi persoane;
Generarea automata a rapoartelor de miscare a stocurilor si de analiza a activitatii;
Etc.
Pentru detalii accesati site http://www.netfarm.ro.
Pentru o Solutie Software Integrata – Sistemul PlusERP se integreaza cu ERP – Power Account. Pentru o descriere a sistemului ERP Power Account, click aici.
PAA Gestoc
Sitem informatic din cadrul ERP-ului PAA care asigura gestiunea completa a fluxurilor de comert pentru orice tip de produse (mai putin Medicamente), prin:
Automatizarea fluxului principal de business – comert En-Gros si En-Detail (Retail) – de la receptia stocului si pana la vanzarea acestuia (facturare/avizare);
Automatizarea procesului de generare a comenzilor de achizitie de stoc de la furnizori (Sugestie de Comanda ) si importul facturilor de la furnizori;
Gestionarea si aplicarea politicilor comerciale si de pret;
Gestionarea si automatizarea procesului de livrare avand la baza comenzile primite de la clienti si a politicilor comerciale personalizate;
Urmarirea contractelor si comenzilor de achizitie si vanzare;
Gestiunea tuturor documentelor primare (Contabilitate Primara): facturi, bonuri fiscale, inventarieri, procese verbale, bonuri de consum , note de transfer, incasari/plati etc;
Gestiunea stocurilor la pret de achiztie si amanunt;
Gestiunea fluxurilor de numerar – registre de casa/banca/deconturi persoane;
Generarea automata a rapoartelor de miscare a stocurilor si de analiza a activitatii;
Etc.
Pentru o Solutie Software Integrata – Sistemul PlusERP se integreaza cu ERP – Power Account. Pentru o descriere a sistemului ERP Power Account, click aici.
Automatizarea fluxului principal de business – comert En-Gros si En-Detail (Retail) – de la receptia stocului si pana la vanzarea acestuia (facturare/avizare);
Automatizarea procesului de generare a comenzilor de achizitie de stoc de la furnizori (Sugestie de Comanda ) si importul facturilor de la furnizori;
Gestionarea si aplicarea politicilor comerciale si de pret;
Gestionarea si automatizarea procesului de livrare avand la baza comenzile primite de la clienti si a politicilor comerciale personalizate;
Urmarirea contractelor si comenzilor de achizitie si vanzare;
Gestiunea tuturor documentelor primare (Contabilitate Primara): facturi, bonuri fiscale, inventarieri, procese verbale, bonuri de consum , note de transfer, incasari/plati etc;
Gestiunea stocurilor la pret de achiztie si amanunt;
Gestiunea fluxurilor de numerar – registre de casa/banca/deconturi persoane;
Generarea automata a rapoartelor de miscare a stocurilor si de analiza a activitatii;
Etc.
Pentru o Solutie Software Integrata – Sistemul PlusERP se integreaza cu ERP – Power Account. Pentru o descriere a sistemului ERP Power Account, click aici.
[futurico_laptop images=”9585,9586,9587″ link=””]
- Microsoft SQL Server (orice versiune)
- Posibilitatea raportării prin:
- SQL Server Reporting Services
- SQL Server Analysis
- +ERP Reporting
- IIS Application Server
- Securitatea datelor
- Client WPF cu conectare prin Internet la serverul de aplicatii utilizand protocoale precum https, http sau tcp-ip
- SAF (Softeh Application Framework) – extrem de customizabil din punct de vedere al interfetei si datelor afisate
- Se evita sistemul de replicare a datelor – conexiunea cu baza de centru se realizeaza via Servicii WEB
- BD si AppServer pot fi gazduite in infrastructuri Cloud Computing (daca se doreste)
- Existenta unei singure baze de date centrale care se conecteaza cu restul clientilor prin intermediul serviciilor web
- Logica de Business este definita la nivel de servicii si Baza de Date. Aceasta abordare confera un avantaj major si un grad sporit de scalabilitate datorita flexibilitatii cu care se pot dezvolta aplicatii client(module complementare) in diferite tehnologii(web , mobile etc)
- Structura modulului de back-office, gratie Framework-ului SAF(Softeh Application Framework), este deosebit de customizabila) la nivel de:
- meniuri
- ferestre
- campuri
- logica de introducere a datelor – dependente intre campuri, tip afisare ( ComboBox, CheckBox etc), mod afisare ( culori, tip font etc )
- Gazduire pe serverele Amazon Europe
- High-availability
- Costuri initiale reduse (fara investitie in infrastructura hardware)
- Abonament lunar de utilizare in functie de numarul de utilizatori
- Abonament lunar de asistenta tehnica in functie de numarul de utilizatori
- Solutie preconfigurata BestPractice
- Gazduire pe serverele beneficiarului
- Control complet asupra securitatii BD
- Achizitionarea licentelor + contract asistenta tehnica