ERP – Power Account Anywhere
ERP - Power Account Anywhere
Solutie informatica complexa care automatizeaza procesul de inregistrare si prelucrare a informatiilor pe principiul de integrare si transfer al informatiilor intre structurile informationale prin intermediul solutiei informatice.
ERP - Power Account Anywhere
PAA Gestoc
PAA-Gestoc este un modul complex cu multiple functionalitati care poate gestiona diverse activitati prin prisma posibilitatilor de stocare si operare a tuturor documentelor primare generate de fluxul de activitate. In acelas timp aceasta aplicatie permite gestiunea stocurilor prin prelucrarea tuturor documentelor primare de baza care afecteaza stocurile si permite monitorizarea permanenta a acestora, fie ca este vorba de materii prime, marfuri, materiale, materiale auxiliare sau obiecte de inventar. Este modulul de baza pentru zona operationala din punct de vedere financiar-contabil si gestiune. O parte din facilitatile oferite, functie de activitatea desfasurata : evidenta documente primare (Contracte Clienti-Furnizori, Comenzi Clienti-Furnizori, Comenzi Interne de Aprovizionare, Facturi Furnizori de Servicii si Stocuri, Emitere Facturi Clienti si Bonuri Fiscale Clienti-Furnizori, Avize de Expeditie Clienti-Furnizori, Evidenta Proforme Clienti-Furnizori, Incasari-Plati Casa si Banca pe conturi de trezorerie, intrari diverse, iesiri diverse, evidenta efecte etc.), gestiune Stocuri (Balante Stocuri, Fise Produs-Material, Stoc Curent, Inventarieri etc.), evidenta incasari-plati (Situatii incasari-plati pe documente, situatii neincasate-neplatite pe documente, rapoarte de datare debite -credite, situatii calcul penalizari depasire scadente la plata etc.) etc.. Genereaza automat toate Inregistrarile contabile aferente documentelor primare in baza unor monografii contabile confiogurabile si adaptabile oricaror modificari legislative si asigura jurnalizarea operatiunilor de achizitie si vanzare conform prevederilor legislative.
Modulul poate fi configurat pentru a asigura automatizarea urmatoarelor procese :
Facturare;
Urmarire contracte;
Urnarire comenzi clienti & furnizori;
Calcul sugestie de comanda;
Urmarire bugete comenzi/achizitii materiale;
Necesare si agregari;
Programare la plata facturi furnizori conform scadente;
Import extrase bancare;
Service echipamente;
Productie cu descarcare la livrare;
Productie simplificata;
Productie pe faze;
Etc.
Functionalitati principale (fara a se limita la acestea)
Asigurarea prelucrarii tuturor documentelor primare si automatizarea Intregului flux posibil de documente.
Automatizarea procesului de contabilizare.
Automatizarea procesului de urmarire a miscarii stocurilor.
Asigurarea intregii suite de rapoarte specifice departamentelor de contabilitate, aprovizionare si stocuri.
Etc.
PAA Contab
Modulul de contabilitate generala (Financiara) reprezinta nucleul ERP (PAA), concentrand intreaga informatie contabila (Tranzactii) a unitatii economice, realizind atat contabilitatea financiara cat si contabilitatea interna de gestiune. Permite atat analiza finaciar- contabila in perioadele precedente cat si a situatiei actuale, in timp real. Asigura centralizarea si consolidarea informatiilor atit din contabilitatea financiara (clasele 1-7) cat si contabilitatea de gestiune (clasa 9), pina la nivel de balanta, bilant, flux de numerar, cont de profit si pierdere. In cadrul ERP-ului functioneaza ca un container care primeste si centralizeaza tranzactii contabile rezultat al actiunilor de operare documente primare, calcul lichidare, calcul amortizare, etc. Asigura contabilitatea pe dimensiuni contabile multiple (Ex: centre de cost/profit, departamente, tipologii) configurabile functie de rezultatul stabilit. Cu ajutorul mecanismelor de generare automata de inregistrari contabile permite automatizarea procesului de Inchidere V si CH, reevaluarea conturilor in valuta, inchiderea conturilor de TVA, etc.
Functionalitati principale (fara a se limita la acestea)
Asigurarea automatizarii procesului de centralizare a inregistrarilor contabile pe multidimensiuni contabile.
Asigurarea generarii tuturor rapoartelor specifice avand la baza inregistrarile contabile (Ex: Balante, Fise Cont, Carte Mare etc.).
Asigurarea automatizarii proceselor de inchidere luna (Ex: V si CH si alte operatiuni).
Asigura declararea si urmarirea realizarii bugetelor pe linii de buget declarate.
Etc.
PAA Gemfix
Modulul de gestiune a imobilizarilor PAA-Gemfix asigura evidenta mijloacelor fixe, calculul amortizarii si generarea automata a inregistrarilor contabile direct in modulul PA-Contif. Modulul permite configurarea modului de calcul al amortizarii cu optiunile posibile: luna urmatoare punerii in functiune/luna iesirii, luna urmatoare punerii in functiune/fara luna iesirii, luna punerii in functiune/luna iesirii, luna punerii in functiune/fara luna iesirii. Deasemenea sistemul tine evidenta amortizari nedeductibile fiscal, iar la nivelul rapoartelor se evidentiaza separat amortizarile deductibile si cele nedeductibile. Regimurile de amortizare permise de catre sistem sunt: liniar, accelerat, degresiv AD1, degresiv AD2, manual. Regimul manual permite utilizatorului propria configurare a amortizarilor lunare. Starile mijlocului fix permise la nivelul aplicatiei : normala, in rezerva/disponibil, in conservare. Aplicatia permite generarea multipla de mijloace fixe pornind de la caracterisiticile unuia dintre ele cu posibilitatea de generare automata a numarului de inventat . Aceasta functie este utila in cazul unui numar mai mare de mijloace fixe identice care trebuie inregistrate distinct. In acelas timp aplicatia permite obtinerea oricarei informatii istorice incepind cu data implementarii acestuia, etc.
Functionalitati principale (fara a se limita la acestea)
Asigurarea gestiunii complete a mijloacelor fixe si a obiectelor de inventar de natura mijloacelor fixe.
Asigurarea generarii automate a tuturor rapoartelor specifice gestionarii mijloacelor fixe.
Generare automata a tuturor inregistrarilor contabile aferente operatiunilor si amortizatrilor in PAA Contab.
Etc.
PAA Raportari
Modul pentru automatizarea procesului de raportare catre MF. Asigura extragerea si pregatirea datelor inregistrate prin intermediul Solutiilor Informatice anterior descrise, in scop de raportare a situatiilor de volum D394, D390, D300.
e. PAA Pret de Cost
Modulul PAA Pret de Cost este un utilitar foarte important in urmarirea eficientei si profitabilitatii obiectivelor la nivelul societatii. Scopul acestuia este de a automatiza procesul de calcul al Contului de Profit si Pierdere al unei societatii cu defalcare pe obiective (Centre de Profit – Lucrari/Investitii, etc.) prin identificarea veniturilor si cheltuielilor direct inregistrate pe obiective si repartizarea cheltuielilor neinregistrate pe obiective la nivelul Centrelor de Profit pe baza calculului automat al coeficientilor de repartizare. Modalitatea de calcul si urmarire indicatorilor stabiliti este strans legat de obiectul de activitate. Sursa de Informatiii o reprezinta Inregistrarile contabile. Calculul pretului de cost la nivelul obiectivului urmarit permite determinarea profitabilitatii contabile a obiectivului cu luare in considerare a cheltuielilor indirecte, repartizate in baza coeficientilor de repartizare.
Functionalitati principale (fara a se limita la acestea)
Asigurarea posibilitatilor de definire/configurarea a unor structuri de P&L personalizate si a oricaror alte structuri de analiza care au ca sursa de informatii inregistrari contabile.
Asigurarea posibilitatilor de definire formule de calcul personalizate pentru indicatorii urmariti si de configurare a oricator chei de repartizare.
Asigurarea posibilitatilor de analiza a situatiilor definite pe obiective in luna, an sau de la inceputul investitiilor (obiectivelor) in diverse forme de afisare.
PAA EMMA
Sistem Informatic pentru Evidenta Mijloacelor de Mecanizare si Auto, un instrument esential in automatizarea procesului de calculatie a indicilor de exploatare si managementului de Flota. Este dedicat departamentelor de Mecanizare din cadrul firmelor, asigurand o imagine completa a modului de utilizare a parcului auto si a profitabilitatii acestuia prin prisma comparatiei intre valorile de productie de mecanizare calculate si cheltuielilor efectiv inregistrate. Solutia comunica in mod nativ cu componenta Financiar – Contabila (ERP PAA) si de Salarizare (WinSal) prin transferul in timp real a valorilor cheltuielilor inregistrate pe masini/ utilaje (Centre de Cost) de la nivelul documentelor primare inregistrate (Facturi, Bonuri de Consum, Bonuri Fiscale, Stat de Salarii, etc.). Deasemenea, transfera catre componenta Finaciar Contabila ERP PAA valoarea prestatiilor de facturat catre beneficiari, conform intelegerilor contractuale si prestatiilor efectuate in baza Foilor de Parcus / Pontaj centralizate. Este sursa de informatii pentru solutia de calculatie si repartizare a Costurilor – Pret de Cost – asigurand valorile cheilor de repartizare privind prestatiile in Km, ore si consum de carburant pe centre de profit (investitii, lucrari, departamente etc.) pentru repartizarea cheltuielilor cu mecanizarea. Asigura (fara a se limita la acestea) automatizarea procesului de prelucare a Foilor de Parcurs/Pontaj, atentionarea privind reviziile programate (orice tip care poate fi cuantificat in ore explotare, kilometrii efectuati, zile si luni calendaristice), centralizarea tuturor informatiilor despre masini si istoricul modificarilor acestora in timp, managementul reparatiilor si cadentei (Km, ore, zile) intrari in reparatii a masinilor si utilajelor pe tipuri de manopere, calculul productiei de mecanizare si a indicilor de exploatare, etc..