INSTITUTII PUBLICE: ERP – Power Account Anywhere PUBLIC: PAA WinSal
PAA WinSal
Aplicatia PA-SalWin permite evidenta personalului angajat si integrarea informatiilor referitoare la acesta in sistemul ERP Power Account. Aplicatia are functii de generare si gestionare a unei baze de date complete privind personalul angajat in cadrul unei institutii.

PAA WinSal
Aplicatia PA-SalWin permite evidenta personalului angajat si integrarea informatiilor referitoare la acesta in sistemul ERP Power Account. Aplicatia are functii de generare si gestionare a unei baze de date complete privind personalul angajat in cadrul unei institutii. Pentru fiecare angajat in parte se introduc date complete de identificare a persoanei respective (nume, prenume, cod numeric personal, adresa, etc.), date privitoare la starea angajatului in cadrul societatii (date contract de munca, norma , salariu de incadrare, functie, etc.) , date cu privire la deduceri personale si suplimentare , pentru persoane aflate in intretinerea angajatului si ,optional, alte date suplimentare cu privire la pregatirea scolara si profesionala a persoanei respective, date despre actele de identificare, evidenta militara, stare medicala, conturi bancare, etc. De asemenea, in cadrul aplicatiei se pot genera si gestiona o serie de alte nomenclatoare, cuprinzand informatii necesare pentru functionarea corecta si eficienta a unei aplicatii de evidenta date personal si salarizare (nomenclatoare de functii, meserii, locuri de munca, locuri de plata, studii, cursuri, limbi straine, case de asigurari de sanatate, beneficiari de retineri, etc.). Programul permite calculul complet al salariului, trecand prin toate etapele acestei operatii: calcul avans, concedii de odihna si medicale, pontaje, sporuri , retineri datorate de angajat catre stat sau catre societate si calcul lichidare. Programul este prevazut cu parametrii de configurare a calculului salariului , in scopul adaptarii aplicatiei la cerintele si nevoile fiecarei societati comerciale in parte, indiferent de domeniul de activitate. La sfarsitul fiecarei luni programul permite generarea statelor de salarizare si a fluturasilor pentru fiecare angajat in parte si a centralizatoarelor de salarii , pe fiecare punct de lucru al firmei respective. Deasemenea se pot genera toate situatiile lunare, in format electronic si pe hartie, situatii pe care firma le inainteaza institutiilor statului (situatii CAS, CASS, Somaj, Fise Fiscale, etc.), in conformitate cu prevederile legale la zi.
a. Zonele Departamentale in care este utilizat
i. RUNOS:
Administrarea nomenclatoarelor necesare automatizarii procesului de calcul salarii.
Asigurarea procesului de inregistrare si urmarirea a personalului (HR).
Inregistrarea conditiilor contractuale pentru calculul salariilor.
Stabilirea si inregistrarea deducerilor personale cu caracter permanent sau temporar.
Stabilirea si inregistrarea retinerilor cu caracter permanent sau temporar.
Stabilirea si inregistrarea pontajelor lunare pe tipuri de ore, baza pentru calculul salariilor angajatilor.
Emiterea si generarea tuturor adeverintelor, contractelor, listelor si statisticilor necesare derularii si sustinerii operatiunilor de HR.
Calculul salarilor angajatilor.
Calcul lichidare si generarea fluturasilor de salariu, a statelor de plata si centralizatoarelor.
Calcul tickete de masa si includerea in calculul salariului angajatilor.
Generarea automata a OP-urilor prin aplicatia OPFV pusa la dispozitie de MF.
Generarea Declaratiei D112.
Generarea Declaratiei M500.
Generarea raportarii catre REVISAL.
Generarea notelor contabile aferente operatiunilor de calcul lichidare.
Generarea tuturor statisticilor pe grupe de varsta, sex, meserii, etc.
Calculul si generarea Numarului mediu de Angajati necesar pentru determinarea contributiei la fondul de handicapati.
b. Modalitatea de Integrare cu celelalte Componente ale ERP
i. Cu PAA- Contab:
Transferul inregistrarilor contabile generate, ca urmare a calculului de lichidare pe SF si AB;
c. Functionalitati principale (fara a se limita la acestea)
Asigurarea intregului set de informatii si documente pentru sustinerea procesului de HR.
Automatizarea procesului de calcul salarii – lichidare.
Asigurarea calculului si evidentei ticketelor de masa.
Asigurarea integrarii cu contabilitatea.
Asigurarea procesului de raportare catre institutii, etc.



