• Despre noi
  • Soluții
    • Sănătate
      • Clinică
      • Laborator
      • SPITAL
      • ERP CENTRE MEDICALE
        • ERP Centre Medicale Private
        • ERP Centre Medicale Publice
      • CENTRE MEDICALE COMPLEXE
      • Telemedicină
      • MEDICINĂ DE FAMILIE
      • Management Stocuri Centre Medicale
    • Farmacii
      • CIRCUIT-DESCHIS
      • CIRCUIT-ÎNCHIS
    • Depozite & Retail
      • DEPOZITE FARMACEUTICE
      • DEPOZITE CLASICE
      • RETAIL
    • Construcții
      • DEVIZARE- OFERTARE
      • PROJECT MANAGEMENT
      • MECANIZARE
      • APROVIZIONARE
      • LABORATOR ÎNCERCĂRI
      • ERP CONSTRUCȚII
      • SISTEM INTEGRAT SCOP-C
    • Instituții publice
    • CONTABILITATE & RESURSE UMANE
    • Alte soluții
      • LABORATOR ÎNCERCĂRI
      • Data Protection Tool
      • Soluția SAF-T
      • Scanare Date Pașaportale
  • Portofoliu
  • Cariere
  • Noutăți & Info
  • Contact
  • English
© 2025 Softeh Plus
Softeh PLUS Softeh PLUS
  • Despre noi
  • Soluții
    • Sănătate
      • Clinică
      • Laborator
      • SPITAL
      • ERP CENTRE MEDICALE
        • ERP Centre Medicale Private
        • ERP Centre Medicale Publice
      • CENTRE MEDICALE COMPLEXE
      • Telemedicină
      • MEDICINĂ DE FAMILIE
      • Management Stocuri Centre Medicale
    • Farmacii
      • CIRCUIT-DESCHIS
      • CIRCUIT-ÎNCHIS
    • Depozite & Retail
      • DEPOZITE FARMACEUTICE
      • DEPOZITE CLASICE
      • RETAIL
    • Construcții
      • DEVIZARE- OFERTARE
      • PROJECT MANAGEMENT
      • MECANIZARE
      • APROVIZIONARE
      • LABORATOR ÎNCERCĂRI
      • ERP CONSTRUCȚII
      • SISTEM INTEGRAT SCOP-C
    • Instituții publice
    • CONTABILITATE & RESURSE UMANE
    • Alte soluții
      • LABORATOR ÎNCERCĂRI
      • Data Protection Tool
      • Soluția SAF-T
      • Scanare Date Pașaportale
  • Portofoliu
  • Cariere
  • Noutăți & Info
  • Contact
  • English
Softeh PLUS

PAA – Gestoc

Home / Portfolio / PAA – Gestoc

SANATATE: ERP-PAA

ERP-PAA

Este un sistem informatic integrat, structurat modular, ce asigura un management eficient al tuturor departamentelor unui spital. Power Hospital se adreseaza atat spitalelor de stat cat si celor private, permitand evidenta completa a pacientilor, personalului, resurselor, gestiunilor si tuturor celorlalte compartimente administrative ale spitalului, cu accentul pe calculul corect al costurilor spitalizarii si pe stocarea tuturor informatiilor medicale in dosarul electronic al pacientului.

Vezi mai multe detalii
Descarca brosura
PAA-Gestoc-logo

PAA Gestoc

PAA-Gestoc-logo

PAA Contlab

PAA-Gestoc-logo

PAA Contlab

PAA-Gestoc-logo

PAA Contlab

PAA-Gestoc-logo

PAA Contlab

ERP-PAA

PAA - Gestoc

PAA-Gestoc este un modul complex cu multiple functionalitati care poate gestiona diverse activitati prin prisma posibilitatilor de stocare si operare a tuturor documentelor primare generate de fluxul de activitate. In acelas timp aceasta aplicatie permite  gestiunea stocurilor prin prelucrarea tuturor documentelor primare de baza care afecteaza stocurile si permite monitorizarea permanenta a acestora, fie ca este vorba de materii prime, marfuri, materiale, materiale auxiliare sau obiecte de inventar. Este modulul de baza pentru zona operationala din punct de vedere financiar-contabil si gestiune. O parte din facilitatile oferite, functie de activitatea desfasurata : evidenta documente primare (Contracte Clienti-Furnizori, Comenzi Clienti-Furnizori, Comenzi Interne de Aprovizionare, Facturi Furnizori de Servicii si Stocuri, Emitere Facturi Clienti si Bonuri Fiscale Clienti-Furnizori, Avize de Expeditie Clienti-Furnizori, Evidenta Proforme Clienti-Furnizori,  Incasari-Plati  Casa si Banca pe conturi de trezorerie, intrari diverse, iesiri diverse, evidenta efecte etc.), gestiune Stocuri (Balante Stocuri, Fise Produs-Material, Stoc Curent, Inventarieri etc.), evidenta incasari-plati (Situatii incasari-plati pe documente, situatii neincasate-neplatite pe documente, rapoarte de datare debite -credite, situatii calcul penalizari depasire scadente la plata etc.) etc.. Genereaza automat toate Inregistrarile contabile aferente documentelor primare in baza unor monografii contabile confiogurabile si adaptabile oricaror modificari legislative si asigura jurnalizarea operatiunilor de achizitie si vanzare conform prevederilor legislative.

Modulul poate fi configurat  pentru a asigura automatizarea urmatoarelor procese :

  • Facturare;
  • Urmarire contracte;
  • Urnarire comenzi clienti & furnizori;
  • Calcul sugestie de comanda;
  • Urmarire bugete comenzi/achizitii materiale;
  • Necesare si agregari;
  • Programare la plata facturi furnizori conform scadente;
  • Import extrase bancare;
  • Service echipamente;
  • Productie cu descarcare la livrare;
  • Productie simplificata;
  • Productie pe faze;
Functionalitati principale (fara a se limita la acestea)

Asigurarea prelucrarii tuturor documentelor primare si automatizarea Intregului flux posibil de documente.

Automatizarea procesului de contabilizare.

Automatizarea procesului de urmarire a miscarii stocurilor.

Asigurarea intregii suite de rapoarte specifice departamentelor de contabilitate, aprovizionare si stocuri.

PAA - Contlab

Modulul de contabilitate generala (Financiara) reprezinta nucleul ERP  (PAA), concentrand intreaga informatie contabila (Tranzactii) a unitatii economice, realizind atat contabilitatea financiara cat si  contabilitatea interna de gestiune. Permite atat analiza  finaciar- contabila in perioadele precedente cat si a situatiei actuale, in timp real. Asigura centralizarea si consolidarea informatiilor atit din contabilitatea financiara (clasele 1-7) cat si  contabilitatea de gestiune (clasa 9), pina la nivel de balanta, bilant, flux de numerar, cont de profit si pierdere. In cadrul ERP-ului functioneaza ca un container care primeste si centralizeaza tranzactii contabile rezultat al actiunilor de operare documente primare, calcul lichidare, calcul amortizare, etc. Asigura contabilitatea pe dimensiuni contabile multiple (Ex: centre de cost/profit,  departamente, tipologii) configurabile functie de rezultatul stabilit. Cu ajutorul mecanismelor de generare automata de inregistrari contabile permite automatizarea procesului de Inchidere V si CH, reevaluarea conturilor in valuta, inchiderea conturilor de TVA, etc.

Functionalitati principale (fara a se limita la acestea)

Asigurarea automatizarii procesului de centralizare a inregistrarilor contabile pe multidimensiuni contabile. 

Asigurarea generarii tuturor rapoartelor specifice avand la baza inregistrarile contabile (Ex: Balante, Fise Cont, Carte Mare etc.). 

Asigurarea automatizarii proceselor de inchidere luna (Ex: V si CH si alte operatiuni). 

Asigura declararea si urmarirea realizarii bugetelor pe linii de buget declarate.  

ERP-Gestoc

PAA-Gestoc este un modul complex cu multiple functionalitati care poate gestiona diverse activitati prin prisma posibilitatilor de stocare si operare a tuturor documentelor primare generate de fluxul de activitate. In acelas timp aceasta aplicatie permite  gestiunea stocurilor prin prelucrarea tuturor documentelor primare de baza care afecteaza stocurile si permite monitorizarea permanenta a acestora, fie ca este vorba de materii prime, marfuri, materiale, materiale auxiliare sau obiecte de inventar. Este modulul de baza pentru zona operationala din punct de vedere financiar-contabil si gestiune. O parte din facilitatile oferite, functie de activitatea desfasurata : evidenta documente primare (Contracte Clienti-Furnizori, Comenzi Clienti-Furnizori, Comenzi Interne de Aprovizionare, Facturi Furnizori de Servicii si Stocuri, Emitere Facturi Clienti si Bonuri Fiscale Clienti-Furnizori, Avize de Expeditie Clienti-Furnizori, Evidenta Proforme Clienti-Furnizori,  Incasari-Plati  Casa si Banca pe conturi de trezorerie, intrari diverse, iesiri diverse, evidenta efecte etc.), gestiune Stocuri (Balante Stocuri, Fise Produs-Material, Stoc Curent, Inventarieri etc.), evidenta incasari-plati (Situatii incasari-plati pe documente, situatii neincasate-neplatite pe documente, rapoarte de datare debite -credite, situatii calcul penalizari depasire scadente la plata etc.) etc.. Genereaza automat toate Inregistrarile contabile aferente documentelor primare in baza unor monografii contabile confiogurabile si adaptabile oricaror modificari legislative si asigura jurnalizarea operatiunilor de achizitie si vanzare conform prevederilor legislative.

Modulul poate fi configurat  pentru a asigura automatizarea urmatoarelor procese :

  • Facturare;
  • Urmarire contracte;
  • Urnarire comenzi clienti & furnizori;
  • Calcul sugestie de comanda;
  • Urmarire bugete comenzi/achizitii materiale;
  • Necesare si agregari;
  • Programare la plata facturi furnizori conform scadente;
  • Import extrase bancare;
  • Service echipamente;
  • Productie cu descarcare la livrare;
  • Productie simplificata;
  • Productie pe faze;
Functionalitati principale (fara a se limita la acestea) 

Asigurarea prelucrarii tuturor documentelor primare si automatizarea Intregului flux posibil de documente.

Automatizarea procesului de contabilizare.

Automatizarea procesului de urmarire a miscarii stocurilor.

Asigurarea intregii suite de rapoarte specifice departamentelor de contabilitate, aprovizionare si stocuri.

porfolioA
portfolioB
portfolioC
portfolioD

SANATATE: ERP-PAA

ERP-PAA

Este un sistem informatic integrat, structurat modular, ce asigura un management eficient al tuturor departamentelor unui spital. Power Hospital se adreseaza atat spitalelor de stat cat si celor private, permitand evidenta completa a pacientilor, personalului, resurselor, gestiunilor si tuturor celorlalte compartimente administrative ale spitalului, cu accentul pe calculul corect al costurilor spitalizarii si pe stocarea tuturor informatiilor medicale in dosarul electronic al pacientului.

Vezi mai multe detalii
Descarca brosura
PAA-Gestoc-logo

PAA Gestoc

PAA-Gestoc-logo

PAA Contlab

PAA-Gestoc-logo

PAA Contlab

PAA-Gestoc-logo

PAA Contlab

PAA-Gestoc-logo

PAA Contlab

ERP-PAA

PAA - Gestoc

PAA-Gestoc este un modul complex cu multiple functionalitati care poate gestiona diverse activitati prin prisma posibilitatilor de stocare si operare a tuturor documentelor primare generate de fluxul de activitate. In acelas timp aceasta aplicatie permite  gestiunea stocurilor prin prelucrarea tuturor documentelor primare de baza care afecteaza stocurile si permite monitorizarea permanenta a acestora, fie ca este vorba de materii prime, marfuri, materiale, materiale auxiliare sau obiecte de inventar. Este modulul de baza pentru zona operationala din punct de vedere financiar-contabil si gestiune. O parte din facilitatile oferite, functie de activitatea desfasurata : evidenta documente primare (Contracte Clienti-Furnizori, Comenzi Clienti-Furnizori, Comenzi Interne de Aprovizionare, Facturi Furnizori de Servicii si Stocuri, Emitere Facturi Clienti si Bonuri Fiscale Clienti-Furnizori, Avize de Expeditie Clienti-Furnizori, Evidenta Proforme Clienti-Furnizori,  Incasari-Plati  Casa si Banca pe conturi de trezorerie, intrari diverse, iesiri diverse, evidenta efecte etc.), gestiune Stocuri (Balante Stocuri, Fise Produs-Material, Stoc Curent, Inventarieri etc.), evidenta incasari-plati (Situatii incasari-plati pe documente, situatii neincasate-neplatite pe documente, rapoarte de datare debite -credite, situatii calcul penalizari depasire scadente la plata etc.) etc.. Genereaza automat toate Inregistrarile contabile aferente documentelor primare in baza unor monografii contabile confiogurabile si adaptabile oricaror modificari legislative si asigura jurnalizarea operatiunilor de achizitie si vanzare conform prevederilor legislative.

Modulul poate fi configurat  pentru a asigura automatizarea urmatoarelor procese :

  • Facturare;
  • Urmarire contracte;
  • Urnarire comenzi clienti & furnizori;
  • Calcul sugestie de comanda;
  • Urmarire bugete comenzi/achizitii materiale;
  • Necesare si agregari;
  • Programare la plata facturi furnizori conform scadente;
  • Import extrase bancare;
  • Service echipamente;
  • Productie cu descarcare la livrare;
  • Productie simplificata;
  • Productie pe faze;
Functionalitati principale (fara a se limita la acestea)

Asigurarea prelucrarii tuturor documentelor primare si automatizarea Intregului flux posibil de documente.

Automatizarea procesului de contabilizare.

Automatizarea procesului de urmarire a miscarii stocurilor.

Asigurarea intregii suite de rapoarte specifice departamentelor de contabilitate, aprovizionare si stocuri.

PAA - Contlab

Modulul de contabilitate generala (Financiara) reprezinta nucleul ERP  (PAA), concentrand intreaga informatie contabila (Tranzactii) a unitatii economice, realizind atat contabilitatea financiara cat si  contabilitatea interna de gestiune. Permite atat analiza  finaciar- contabila in perioadele precedente cat si a situatiei actuale, in timp real. Asigura centralizarea si consolidarea informatiilor atit din contabilitatea financiara (clasele 1-7) cat si  contabilitatea de gestiune (clasa 9), pina la nivel de balanta, bilant, flux de numerar, cont de profit si pierdere. In cadrul ERP-ului functioneaza ca un container care primeste si centralizeaza tranzactii contabile rezultat al actiunilor de operare documente primare, calcul lichidare, calcul amortizare, etc. Asigura contabilitatea pe dimensiuni contabile multiple (Ex: centre de cost/profit,  departamente, tipologii) configurabile functie de rezultatul stabilit. Cu ajutorul mecanismelor de generare automata de inregistrari contabile permite automatizarea procesului de Inchidere V si CH, reevaluarea conturilor in valuta, inchiderea conturilor de TVA, etc.

Functionalitati principale (fara a se limita la acestea)

Asigurarea automatizarii procesului de centralizare a inregistrarilor contabile pe multidimensiuni contabile. 

Asigurarea generarii tuturor rapoartelor specifice avand la baza inregistrarile contabile (Ex: Balante, Fise Cont, Carte Mare etc.). 

Asigurarea automatizarii proceselor de inchidere luna (Ex: V si CH si alte operatiuni). 

Asigura declararea si urmarirea realizarii bugetelor pe linii de buget declarate.  

ERP-Gestoc

PAA-Gestoc este un modul complex cu multiple functionalitati care poate gestiona diverse activitati prin prisma posibilitatilor de stocare si operare a tuturor documentelor primare generate de fluxul de activitate. In acelas timp aceasta aplicatie permite  gestiunea stocurilor prin prelucrarea tuturor documentelor primare de baza care afecteaza stocurile si permite monitorizarea permanenta a acestora, fie ca este vorba de materii prime, marfuri, materiale, materiale auxiliare sau obiecte de inventar. Este modulul de baza pentru zona operationala din punct de vedere financiar-contabil si gestiune. O parte din facilitatile oferite, functie de activitatea desfasurata : evidenta documente primare (Contracte Clienti-Furnizori, Comenzi Clienti-Furnizori, Comenzi Interne de Aprovizionare, Facturi Furnizori de Servicii si Stocuri, Emitere Facturi Clienti si Bonuri Fiscale Clienti-Furnizori, Avize de Expeditie Clienti-Furnizori, Evidenta Proforme Clienti-Furnizori,  Incasari-Plati  Casa si Banca pe conturi de trezorerie, intrari diverse, iesiri diverse, evidenta efecte etc.), gestiune Stocuri (Balante Stocuri, Fise Produs-Material, Stoc Curent, Inventarieri etc.), evidenta incasari-plati (Situatii incasari-plati pe documente, situatii neincasate-neplatite pe documente, rapoarte de datare debite -credite, situatii calcul penalizari depasire scadente la plata etc.) etc.. Genereaza automat toate Inregistrarile contabile aferente documentelor primare in baza unor monografii contabile confiogurabile si adaptabile oricaror modificari legislative si asigura jurnalizarea operatiunilor de achizitie si vanzare conform prevederilor legislative.

Modulul poate fi configurat  pentru a asigura automatizarea urmatoarelor procese :

  • Facturare;
  • Urmarire contracte;
  • Urnarire comenzi clienti & furnizori;
  • Calcul sugestie de comanda;
  • Urmarire bugete comenzi/achizitii materiale;
  • Necesare si agregari;
  • Programare la plata facturi furnizori conform scadente;
  • Import extrase bancare;
  • Service echipamente;
  • Productie cu descarcare la livrare;
  • Productie simplificata;
  • Productie pe faze;
Functionalitati principale (fara a se limita la acestea) 

Asigurarea prelucrarii tuturor documentelor primare si automatizarea Intregului flux posibil de documente.

Automatizarea procesului de contabilizare.

Automatizarea procesului de urmarire a miscarii stocurilor.

Asigurarea intregii suite de rapoarte specifice departamentelor de contabilitate, aprovizionare si stocuri.