• Despre noi
  • Solutii
    • Sanatate
      • Clinica
      • Laborator
      • SPITAL
      • ERP CENTRE MEDICALE
        • ERP Centre Medicale Private
        • ERP Centre Medicale Publice
      • CENTRE MEDICALE COMPLEXE
      • Telemedicina
      • MEDICINA DE FAMILIE
      • Management Stocuri Centre Medicale
    • Farmacii
      • CIRCUIT-DESCHIS
      • CIRCUIT-INCHIS
    • Depozite & Retail
      • DEPOZITE FARMACEUTICE
      • DEPOZITE CLASICE
      • RETAIL
    • Constructii
      • DEVIZARE- OFERTARE
      • PROJECT MANAGEMENT
      • MECANIZARE
      • APROVIZIONARE
      • LABORATOR INCERCARI
      • ERP CONSTRUCTII
      • SISTEM INTEGRAT SCOP-C
    • Institutii publice
    • CONTABILITATE & RESURSE UMANE
    • alte solutii
      • LABORATOR INCERCARI
      • Data Protection Tool
      • Solutia SAF-T
      • Scanare Date Pasaportale
  • Parteneri
  • Cariere
  • Noutati & Info
  • Contact
  • English
© 2020 Softeh Plus
Softeh PLUS Softeh PLUS
  • Despre noi
  • Solutii
    • Sanatate
      • Clinica
      • Laborator
      • SPITAL
      • ERP CENTRE MEDICALE
        • ERP Centre Medicale Private
        • ERP Centre Medicale Publice
      • CENTRE MEDICALE COMPLEXE
      • Telemedicina
      • MEDICINA DE FAMILIE
      • Management Stocuri Centre Medicale
    • Farmacii
      • CIRCUIT-DESCHIS
      • CIRCUIT-INCHIS
    • Depozite & Retail
      • DEPOZITE FARMACEUTICE
      • DEPOZITE CLASICE
      • RETAIL
    • Constructii
      • DEVIZARE- OFERTARE
      • PROJECT MANAGEMENT
      • MECANIZARE
      • APROVIZIONARE
      • LABORATOR INCERCARI
      • ERP CONSTRUCTII
      • SISTEM INTEGRAT SCOP-C
    • Institutii publice
    • CONTABILITATE & RESURSE UMANE
    • alte solutii
      • LABORATOR INCERCARI
      • Data Protection Tool
      • Solutia SAF-T
      • Scanare Date Pasaportale
  • Parteneri
  • Cariere
  • Noutati & Info
  • Contact
  • English
Softeh PLUS

Reprezentant regional de vanzari

Se pot depune CV-uri pana la 20 Mai 2020

Piata de servicii si produse software creste permanent, asa ca si noi, la randul nostru, crestem. Tocmai de aceea planuim sa marim echipa de vanzari cu inca un coleg sau o colega, care sa poata gestiona activitatea de vanzari la nivel regional.

Ca reprezentant regional de vanzari vei fi responsabil de operatiunile comerciale ale companiei intr-o zona geografica extinsa din Romania. Da, este un job destul de solicitant.

Va trebui sa ai studii superioare intr-un domeniu relevant pentru pozitia propusa; experienta? Ne intereseaza, dar mai putin – minim 3 ani ar fi OK. Lucram intr-un domeniu atipic, asa ca ne-ar placea, in special, sa ai o foarte mare capacitate de asimilare si intelegere a business-ului si serviciilor pe care le oferim. Adica vrem sa fii inteligent si adaptabil.

Ce vei face, de fapt

  • Vei vinde sisteme informatice integrate, in special in zona medicala, dar si financiar contabila.
  • Vei mentine si extinde portofoliul de clienti in regiunea alocata;
  • Va trebui sa cresti si sa mentii volumul de vanzari in regiunea ta;
  • Vei identifica oportunitati noi in pietele de profil;
  • Vei crea si implementa strategii de vanzare impreuna cu reprezentantii seniori;
  • Vei fi implicat in cercetari de piata, prospectare, chiar si in unele activitati de marketing;
  • Vei updata si consolida periodic datele referitoare la vanzari in CRM-ul companiei;
  • Vei monitoriza produsele si companiile concurente;
  • Te vei ocupa de clienti mari si foarte mari, atat in zona privata cat si in cea publica.
  • Programul de lucru este de la 09.00 la 17.30, de luni pana vineri; asta daca esti la birou. Daca esti pe teren, te poti organiza cum doresti tu, atat timp cat acest lucru te face mai eficient.

Ce aptitudini trebuie sa ai

  • Skill-uri in vanzare (preferabil, de software si solutii integrate).
  • Initiativa si entuziasm.
  • Identificare rapida a oportunitatilor de business si fructificarea lor.
  • Abilitati remarcabile de comunicare si persuasiune.
  • Organizare si atentie la detalii.
  • Rezistenta la stres si lucru in conditii de stres (nu glumim, sunt momente in care aceste aptitudini sunt esentiale).
  • Cunostinte de operare PC de la nivel mediu spre avansat (vei vinde sisteme informatice integrate, deci va trebui sa stapanesti bine macar pachetul OFFICE).
  • Permis de conducere categoria B si experienta in sofat. E obligatorie!
  • Cunostinte de limba engleza la nivel mediu spre avansat (lucram destul de mult si cu persoane ce nu sunt nascute in Romania, deci luam in serios acest aspect).
  • Sa locuiesti in Bucuresti e un MUST

Parti bune

  • Iti oferim masina de serviciu noua. Si telefon. Si laptop. Si un salariu motivant, combinat cu un sistem de comisionare care iti va fi pe plac (serios!).
  • Locatia sediului este centrala cu acces rapid la multe mijloace de transport.
  • Echipa din care vei face parte este una tanara si frumoasa; atmosfera este relaxata, nu ne place sa ne certam.
  • Vei participa in procesul decizional in zonele de interes. Credem in leadership, dar incercam sa nu fim sefi si subalterni.
  • Avem sala de mese proprie, unde poti servi la pranz orice doresti (adica orice iti vei cumpara). Avem si mall-ul Vitan aproape, asa ca poti sa mergi la food-court.
  • Te vei plimba prin tara. Poti profita de asta, ca sa-ti largesti gasca de prieteni! Noi asa am facut.
  • Cazarea si diurna sunt asigurate pentru orice deplasare, in conformitate cu regulamentele interioare.
  • Vei invata o multime de lucruri noi dintr-o diversitate de domenii. Noi te vom instrui si te vom sustine ori de cate ori ai nevoie, pana cand vei putea sa ii inveti si tu pe ceilalti.

Parti mai butin bune

  • Vei fi destul de mult plecat din oras. Disponibilitatea de a calatori va trebui sa fie aproape de 70% din timpul de lucru. Pentru mai multe zile la rand. Dar merita, daca iti place sa experimentezi locuri si lucruri noi.
  • Vor fi si situatii in care vei interactiona cu persoane dificile, dar cu putere de decizie. Deci calmul si puterea de convingere sunt conditii sine qua non.

Aplica pentru acest post apasand butonul de mai jos.

Vei fi redirectionat spre formularul de aplicare.

Aplica acum

Pentru mai multe informatii despre acest post sau alte posturi disponibile, contactati direct departamentul de HR

larisa.palaghe@softeh.ro
(021) 323 78 37 / (021) 323 78 38

Nu fii timid

Posturi disponibile

Full Stack Developer

Studii superioare / student an terminal

Vezi descrierea postului

Consultant ERP

Studii superioare / student an terminal

Vezi descrierea postului

Consultant aplicatie salarii

Studii superioare / student an terminal

Vezi descrierea postului



    Prin aceasta solicitare de angajare consimt, in mod expres, ca Softeh Plus sa colecteze si sa prelucreze datele mele cu caracter personal furnizate (nume, adresa de email, numar de telefon etc.), informatii comunicate in scopul analizarii posibilitatii incheierii contractului de munca dintre mine si societate.
    Destinatarii datelor mele cu caracter personal ar putea sa fie angajatii societatii, departamentul de contabilitate si HR.


    Am luat cunostinta de faptul ca in situatia in care nu ma voi angaja la acesta societate, datele mele cu caracter personal vor fi imediat sterse.

    SoftehLogo-WB-footer-01

    © 2020 Softeh Plus