© 2025 Softeh Plus
Softeh PLUS Softeh PLUS
  • Despre noi
  • Soluții
    • Sănătate
      • Clinică
      • Laborator
      • SPITAL
      • ERP CENTRE MEDICALE
        • ERP Centre Medicale Private
        • ERP Centre Medicale Publice
      • CENTRE MEDICALE COMPLEXE
      • Telemedicină
      • MEDICINĂ DE FAMILIE
      • Management Stocuri Centre Medicale
    • Farmacii
      • CIRCUIT-DESCHIS
      • CIRCUIT-ÎNCHIS
    • Depozite & Retail
      • DEPOZITE FARMACEUTICE
      • DEPOZITE CLASICE
      • RETAIL
    • Construcții
      • DEVIZARE- OFERTARE
      • PROJECT MANAGEMENT
      • MECANIZARE
      • APROVIZIONARE
      • LABORATOR ÎNCERCĂRI
      • ERP CONSTRUCȚII
      • SISTEM INTEGRAT SCOP-C
    • Instituții publice
    • CONTABILITATE & RESURSE UMANE
    • Alte soluții
      • LABORATOR ÎNCERCĂRI
      • Data Protection Tool
      • Soluția SAF-T
      • Scanare Date Pașaportale
  • Portofoliu
  • Cariere
  • Noutăți & Info
  • Contact
  • English
Softeh PLUS

SĂNĂTATE: ERP – Power Account Anywhare Public

ERP - Power Account Anywhere Public

Sistem Informatic ERP care asigurî gestionarea ți automatizarea fluxurilor informaționale de la nivelul structurilor funcționale Generale și Administrative ale unui Centru Medical Public.

Modulele, opțiunile și aplicațiile din cadrul acestuia definesc funcțional soluția informatică. ERP PAA  se integrează, în completare, cu soluțiile MEDIS Clinică, MEDIS Laborator și Medical Cost Management pentru asigurarea managementului întregii activități a unui Centru Medical Complex.

ERP-PAA

Module, Opțiuni și Aplicații ale ERP - Power Account Anywhere Public

PAA Gestoc Buget - "Contabilitatea Primară și a Stocurilor pe Surse de Finanțare și Articole Bugetare"

Modul cu multiple funcționalități care poate gestiona diverse activități , prin prisma posibilităților de stocare și operare a tuturor documentelor primare generate de fluxul de activitate din cadrul unui Centru Medical. În același timp , această componentă , permite gestiunea stocurilor prin asigurarea prelucrării tuturor documentelor primare de baza care afectează stocurile, precum și monitorizarea permanentă a acestora, fie că este vorba de materii prime, materiale, materiale auxiliare sau obiecte de inventar. Pentru că Centrele Medicale Publice (asimilate instituțiilor pubice) au organizată contabilitatea pe principiile de angajament, soluția PAA Gestoc Buget este adaptată pentru evaluarea stocurilor la valoarea de achiziție cu TVA și înregistrarea acestorea pe Surse de Finanțare și Articole Bugetare, deasemenea asigurând interfețe specifice de prelucrare a informațiilor adaptate nevoilor de înregistrare și contabilizare pe Surse de Finanțare și Articole Bugetare – conform recomandărilor Ministerului de Finanțare privind organizarea contabilității pentru asigurarea raportărilor ForexeBug. Prezintă următoarele Funcționalități principale ( fără a se limita la acestea ): Asigurarea prelucrării tuturor documentelor primare și automatizarea întregului flux posibil de documente; Automatizarea procesului de contabilizare; Automatizarea procesului de urmărire a mișcării stocurilor; Asigurarea întregii suite de rapoarte specifice departamentelor de contabilitate, aprovizionare și stocuri, bugete, etc.. O parte din facilitățile oferite fac referire la evidență documentelor primare (Contracte Clienți -Furnizori, Comenzi Clienți -Furnizori, Comenzi Interne de Aprovizionare, Facturi Furnizori de Servicii și Stocuri, Emitere Facturi Clienți și Bonuri Fiscale Clienți -Furnizori, Avize de Expediție Clienți -Furnizori, Evidență Proforme Clienți -Furnizori, Încasări – Plăti Casă și Banca pe conturi de trezorerie, intrări diverse, ieșiri diverse, evidență efecte etc.), gestiune stocuri ( Balanțe Stocuri, Fișe Produs-Material, Stoc Curent, Inventarieri etc.), evidență încasări – plăti ( Situații încasări – plăti pe documente, situații neîncasate – neplătite pe documente, rapoarte de datare debite -credite, situații calcul penalizări depășire scadente la plata etc.) etc.. Este modulul de baza pentru zona operațională din punct de vedere financiar-contabil și gestiune.

...
PAA Sigma - "Gestiune Farmacie de Circuit Închis pe Surse de Finanțare și Articole Bugetare"

Pentru a putea asigura administrarea de medicamente/ materiale sanitare pe Pacient, orice Spital trebuie să își organizeze o Gestiune de Farmacie de Circuit Închis . Pentru acoperirea acestui deziderat se pune la dispoziție în completare, o soluție complexă și completă pentru gestiunea stocurilor de medicamente din cadrul  farmaciilor de  circuit închis (Farmacii de Spital). Această permite înregistrarea tuturor intrărilor / ieșirilor de medicamente (conform lista CNAS) pe loturi și date de expirare, actualizarea în simultan a stocului de medicamente și organizarea evidenței stocului de medicamente pe oricâte gestiuni, cu înregistrarea tuturor ieșirilor (foaie de condica , factură , retur, etc.).  Alte facilități ale soluției , fără a se limita la acestea : Inventarierea stocurilor de medicamente; Verificarea prețurilor maximale; Emiterea documentelor contabile necesare (NIR, notă de transfer, bon de consum etc.) și a înregistrărilor contabile aferente ; Descărcarea automată a stocului conform metodelor impuse de legislația în vigoare și calculul foilor de condica pe medic/ secție /F.O. cu păstrarea unui istoric al evoluției stocului; Înregistrarea consumurilor pe secții de spital și F.O.; Realizarea elaborarilor și a magistralelor; Introducerea foilor de condica din secție și / sau consultarea stocului de medicamente din farmacie de către secții , prin interfață de Medicație – FC Electronică . Asigura raportarea automată a consumului de medicamente FARMCI și NHPCJ și generarea rapoartelor de mișcare și centralizare consum, pentru susținerea acestora. Suplimentar, este interfațat cu  Hub-ul OSMR în cadrul proiectului de serializare a medicamentelor. Se integrează nativ cu soluția ERP PAA pentru o soluție completă (cu aplicabilitate și către instituțiile publice, dar și centrelor medicale private), asigurând prelucrarea informațiilor până la nivel de înregistrare contabila .

...
PAA Bucatarie - "Programeaza Meniurile - Determina Necesarul de Alimente"

Modul operational utilizat in stransa legatura cu solutia pentru Spital (Medical Cost Management) cu scop de determinare a meniurilor zilnice conform regimuri alimentare ale pacientilor, a cantitatilor de meniuri de servit- functie de numarul de pacienti aflati si a necesarelor de alimente, pentru asigurarea meselor zilnice ale acestora. Cu ajutorul acestui modul se pot gestiona retetele de meniuri din cadrul regimurilor alimentare (& calcul automat al numarului de calorii), se pot programa felurile de mancare din cadrul fiecari sectiuni din zi (Ex: Dejun, Pranz, Cina..etc.) conform regimuri alimentare si se pot determina automat necesarele de materii prime pentru asigurarea alimentatiei (functie de numarul de pacienti aflati si regimurile alimentare ale acestora). Automatizeaza  fluxul de productie meniuri prin descarcarea scriptica automata a materiilor prime necesare asigurarii alimentatiei zilnice a pacientilor si asigura situatiile zilnice / periodice necesare – Ex: Necesar de Alimente, Recapitulatie Foi de Alimentatie pe Categorii de Bolnavi, Consum Hrana/ Sectii, Note de Distribuire Alimente, centralizator Valoric al Meniului, etc..

...
PAA Contab - "Contabilitate Financiară organizată pentru Raportarea ForexeBug"

Modulul de contabilitate generală ( Financiară ) reprezintă nucleul ERP, concentrând întreagă informație contabila a unității economice, realizând atât contabilitatea financiară , cea internă de gestiune, cât și cea de angajament pe structura de rapoartare către Ministerul de Finanțe – Forexebug. Permite atât analiză financiar-contabila în perioadele precedente , cât și a situației actuale, în timp real. Asigura centralizarea și consolidarea informațiilor atât din contabilitatea financiară (clasele 1-7), contabilitatea de angajament ( clasa 8), cât și din contabilitatea de gestiune (clasa 9), până la nivel de balanță , bilanț , flux de numerar, cont de profit și pierdere. În cadrul ERP-ului funcționează că un container care primește și centralizează tranzacții contabile rezultate din acțiunile de operare a documentelor primare, calculului de lichidare, calculului de amortizare, etc. Este utilizat în cadrul departamentului Financiar-Contabil pentru: Administrarea planului de conturi și a regulilor de contare; Gestionarea și urmărirea înregistrărilor contabile generate de operațiuni (Ex: Documente Primare, Amortizare Mijloace Fixe & Operațiuni , Calcul Salarii; etc.); Generare notelor de închidere venituri și cheltuieli și reevaluare; Generarea rapoartelor contabile (Registru Jurnal, Carte Mare , Balanță Conturi , Recapitulații , etc.); Verificarea raportărilor către instituții (Ex: MF prin ForexeBug). Prezintă următoarele funcționalități principale ( fără a se limita la acestea ): Automatizarea procesului de centralizare a înregistrărilor contabile conform recomandării MF privind raportarea către ForexeBug; Generarea tuturor rapoartelor specifice având la baza înregistrările contabile (Ex: Balanțe , Fișe Cont , Carte Mare etc.); Automatizarea proceselor de închidere de luna (Ex: V și CH și alte operațiuni ), etc.

...
PAA GemFix - "Gestiunea Imobilizărilor pe Surse de Finanțare și Articole Bugetare"

Modul de gestiune a imobilizărilor și evidență a mijloacelor fixe pentru instituțiile publice. Asigura calculul amortizării și generarea automată a înregistrărilor contabile direct în modulul PAA-Contab pe Surse de Finanțare și Articole Bugetare. Permite configurarea modului de calcul al amortizării și ține evidență amortizărilor nedeductibile fiscal, cu evidențiere separată la nivel de rapoarte a amortizărilor deductibile față de  cele nedeductibile. Regimurile de amortizare asigurate de către sistem sunt : liniar, accelerat, degresiv AD1, degresiv AD2, manual. Stările mijlocului fix permise la nivelul aplicației : normală , în rezervă /disponibil, în conservare. Prezintă funcționalități de generarea multiplă de mijloace fixe pornind de la caracterisiticile unuia dintre ele cu posibilitatea de generare automată a numărului de inventar. Prezintă următoarele funcționalități principale ( fără a se limita la acestea ): Asigurarea gestiunii complete a mijloacelor fixe și a obiectelor de inventar de natură mijloacelor fixe; Asigurarea generării automate a tuturor rapoartelor specifice gestionării și contabilizării imobilizărilor , etc..

...
PAA A.L.O.P - "Angajamente, Lichidări, Ordonanțări și Plăți"

Modul din cadrul ERP PAA care asigura urmărirea execuției bugetare pentru Instituțiile Publice. Permite operarea și gestionarea creditelor bugetare aprobate pe surse de finanțare și articole bugetare, precum și a propunerilor de angajare, angajamente bugetare, lichidări , ordonantari și plăti . Automatizează procesul de verificare a disponibilului și planificarea ordonantarilor, cu generarea automată a  acestora și transferul către OPFV în scop de tipărire a OP-urilor. Permite generarea automată a plăților și actualizarea extraselor în baza operațiunilor . Pune la dispoziția utilizatorilor întregul set de rapoarte necesare pentru analiză și susținerea execuției bugetare și controlului financiar preventiv. Prezintă următoarele funcționalități principale ( fără a se limita la acestea ): Automatizarea procesului de ALOP și calculul de disponibil pe fluxul informațional Propuneri de Angajare – Angajament Bugetar – Angajament Legal – Lichidare – Ordonanțare – Plata ; Generarea automată a documentelor ALOP în baza documentelor primare operate în limita creditelor bugetare aprobate (Buget); Generarea automată de OP- uri prin OPFV plecând de la nivel de ordonanțare ; Generarea automată a execuției bugetare până la nivel de plăti ; Interfațarea cu ForexeBug prin preluarea codurilor de angajament declarate, necesare automatizării procesului de generare și tipărire OP-uri prin OPFV; Generarea automată a tuturor situațiilor specifice ALOP & execuției bugetare pe SF și AB; Asigurarea contabilizării automate a tuturor operațiunilor de ALOP, etc.  Este utilizat în cadrul Departamentului Financiar-Contabil pentru Inițierea cererilor de deschidere a creditelor bugetare; Stabilirea bugetului pe surse de finanțare și articole bugetare – Credite Bugetare maxim aprobate pe SF / AB; Înregistrarea rectificărilor bugetare; Urmărirea și tipărirea propunerilor de angajare a chetuielilor ( PAC ), a angajamentelor bugetare (AB), a angajamentelor legale ( AL ),  a lichidărilor (L) generate de operarea documentelor primare (Ex: Contracte, Comenzi, Facturi); Generarea și tipărirea ordonantarilor la plata a lichidărilor și a OP-urilor prin OPFV; Urmărirea plăților pe SF și AB, urmare a operării extraselor de trezorerie (OP-urilor); Urmărirea execuției bugetare și generarea tuturor situațiilor și raportărilor specifice (Ex: Situație privind Execuția cheltuielilor bugetare Angajate, Cont de Execuție a Bugetului de Cheltuieli, Cheltuieli și Plăti , Registru de Control Financiar – Preventiv etc.).

...
PA Achiziții Publice - "Urmărește Planul Anual de Achiziții"

Aplicație din cadrul ERP PAA  pentru gestionarea activității din cadrul departamentului de achiziții din instituțiile publice. Asigura centralizarea și agregarea referatelor de necesitate, automatizarea procesului de generare a planului anual de achiziții / investiții având la baza istoricul de achiziții și / sau a referatele de necesitate. Permite urmărirea și gestionarea modului de derulare a procedurilor de achiziții publice și a acordurilor cadru încheiate cu furnizorii. Automatizeaza procesul de determinarea a parametrilor notelor de estimare (furnizori & prețuri ) în baza referatelor de necesitate inițiate de la nivelul structurilor departamentale ale instituției . Asigurarea trasabilitatea cantităților și valorilor pe fluxul informațional Referate de Necesitate – Plan Anual de Achiziții / Investiții – Oferte Furnizori – Acorduri Cadru – Aprovizionare, etc.. Se poate utiliza și în cadrul celorlalte structuri departamentale pentru asigurarea inițierii și urmăririi Referatelor de Necesitate ale acestora. Prin integrarea nativă cu PAA A.L.O.P. și PAA Gestoc Buget permite utilizarea nomenclatoarelor de articole bugetare , surse de finanțare , materiale, meduicamente și servicii  necesare pentru: întocmirea planului anual, derularea procedurilor de achiziție și încheierea acordurilor cadru, analiză comparativă a valorilor din planul anual pe surse de finanțare și articole bugetare cu bugetul aprobat.,Asigura legătură și transferul informațiilor de la nivelul acordurilor cadru către zona operațională ( legătură cu facturile de achiziție , comenzile, contractele încheiate cu furnizorii în limitele acordurilor).

...
PAA Declarații Forexebug - "Generează XML-urile de Raportare către ForexeBug"

Modul din cadrul ERP PAA pentru automatizarea procesului de raportare către M.F. – ForexeBug. Asigura extragerea și pregătirea datelor înregistrate prin intermediul soluțiilor informatice anterior descrise (de la nivel de tranzacții și balanță de verificare, pe structura stabilită de M.F. pentru raportarea către ForexeBug), în scop de raportare. Asigura raportarea Balanței de deschidere – F1101, Balanței de verificare – F1102, Bugetului individual – F 1103, Execuția non-trezor – F1115, Plăților restante – F1118, Situația activelor și datoriilor financiare –F1125; Balanței deschisă luna 12 – F1127, Alte anexe – F1133.

...
PAA Billing- "Facturare Prestații - Clinice, Laborator, Spital"

Asigura automatizarea procesului de calcul, încasare a contravalorii servicilor prestate în clinică , laborator, spital și emitere a documentelor fiscale, urmărire a prestațiilor nefacturate/ neîncasate pentru fiecare pacient în parte precum și generarea registrelor necesare. Este adaptat contabilității de anagajamente asigurând și înregistrarea veniturilor proprii pe Surse de Finațare în scop de analiză execuție pe venituri. Se integrează cu casele de marcat pentru asigurarea emiterii automate a bonului fiscal. Este nativ integrat în soluțiile financiar contabile asigurate de către soluția ERP PAA, astfel încât , orice document primar generat ( factură , bon fiscal, încasare , etc.) de operațiunile de încasare / facturare, se va regă și în sistem până la nivel de tranzacție contabila pe Surse de Finanțare conform recomandărilor de raportare către ForexeBug, ( având la baza monografiile contabile stabilite pentru fiecare operațiune ). Se integrează cu soluțiile MEDIS Clinică , MEDIS Laborator și Spital în cadrul Soluției Integrate Power Hospital, pentru consolidarea tuturor informațiilor necesare asigurării procesului de facturare/ încasare si înregistrare a veniturilor.

...
PAA E.M.M.A.- "Evidența Mijloacelor de Mecanizare și Auto"

Sistem Informatic  pentru Evidență Mijloacelor de Mecanizare și Auto, un instrument esențial în automatizarea procesului de calculație a indicilor de exploatare și managementului de Flota . Este dedicat departamentelor de Mecanizare din cadrul instituțiilor publice (Ex: Ambulanțe proprii), asigurând o imagine completă a modului de utilizare a parcului auto și a profitabilității acestuia prin prisma comparației între valorile de producție de mecanizare calculate și cheltuielilor efectiv înregistrate . Soluția comunica în mod nativ cu modulele dedicate pe partea financiar – contabila ,  de gestiune și de Salarizare din cadrul ERP PAA asigurând transferul în timp real a valorilor cheltuielilor înregistrate pe mașini (asimilate Centrelor de Cost) de la nivelul documentelor primare înregistrate (Facturi, Bonuri de Consum, Bonuri Fiscale, Stat de Salarii, etc.). Asigura ( fără a se limita la acestea ): Automatizarea procesului de prelucare a Foilor de Parcurs/Pontaj; Atenționarea privind reviziile programate (orice tip care poate fi cuantificat în ore exploatare, kilometrii efectuați , zile și luni calendaristice); Centralizarea tuturor informațiilor despre mașini și istoricul modificărilor acestora în timp; Managementul reparațiilor și cadenței (Km, ore, zile) intrări în reparații a mașinilor și utilajelor pe tipuri de manopere de service; Calculul producției de mecanizare și a indicilor de exploatare, etc.

...
Contabilitate MultiDimensionată - "MultiCentre de Cost/Profit"

Pentru a putea analiză anumite valori financiar – contabile din mai multe puncte de vedere este important să se poată asigura înregistarea acestora din toate perspectivele. Având la baza această premisa , sistemul ERP PAA a fost gândit să acopere și acest deziderat prin intermediul opțiunii de contabilitate multidimensionata. Cu ajutorul acesteia contabilitatea nu mai este limitată la un număr fix de dimensiuni de analiză și se poate adapta oricăror necesități de urmărire și analiză . Nu se limitează la un număr de dimensiuni și nici la aplicabilitatea acestora cu privire la conturile contabile posibil de urmărit multidimensionat. Prin intermediul automatismelor dezvoltate, efortul de înregistrare multidimensionata a tranzacțiilor este  insesizabil. Contabilitatea pentru Instituțiile Publice a fost aliniată la recomandările privind asigurarea raportărilor către MF – ForexeBug cu ajutorul acestei opțiuni , care a permis înregistarea în contabilitate a tranzacțiilor pe conturile contabile cu informațiile privind Cod Sector, Cod Finanțare , Sursă de Finanțare , Articol Bugetar, .etc., fără a impacta structura Planului de Conturi și a se putea adapta cu ușurință , în orice moment, la modificările legislative ulterioare.

...
Sugestie Comandă Furnizori - "Fără OUT of STOC, Fără LIPSĂ STOC"

Facilitate din cadrul ERP PAA care automatizeaza procesul de determinare a Stocului Necesar de Comandat la Furnizori, a celor mai bune opțiuni de comandă ( Preț și Furnizor) și generarea automată de comenzi de aprovizionare către furnizori. Utilizarea acestei opțiuni minimizează riscul de a ajunge în situație de „ Out of Stoc ” sau „Supra Stoc”, având la baza determinarea unui Stoc Optim.

...
Necesare Secții / Cabinete - "Centralizează necesarele de pe Secții/Cabinete"

Opțiune importantă din cadrul ERP PAA care asigura interconectarea Secțiilor /Cabinetelor cu Aprovizionarea. Permite responsabililor de la nivelul Secțiilor / Cabinetelor să solicite, prin intermediul soluției informatice, stoc necesar pentru asigurarea funcționarii corespunzătoare către departamentul de aprovizionare. Suplimentar, automatizează , la nivelul departamentului de aprovizionare, procesul de agregare și redistribuire de stoc. O altă funcționalitate utilizată în cadrul Secțiilor /Cabinetelor, în strânsă interacțiune cu Magazia de Materiale Sanitare, o reprezintă posibilitatea de rezervare a unui Stoc Necesar (din Stocul Magaziei) pe baza unor Note de Transfer, care, odată confirmate (marcarea eliberării fizice a stocului), asigura și stocul scriptic.

...
Urmărire Bugete Venituri și Cheltuieli- "Urmărește gradul de realizare - Bugetat vs Realizat pe Centre de Cost/Profit"

Asigurarea analizei privind valorile Bugetate vs Realizate în cadrul unui exercițiu Financiar-Contabil se poate realiza cu ușurință , inclusiv multidimensionat, cu ajutorul opțiunii de urmărire Bugete Venituri și Cheltuieli. Această opțiune nu limitează bugetarea și urmărirea doar la nivelul Veniturilor și Cheltuielilor ci se poate extinde asupra tuturor indicatorilor urmăriți . Are la baza înregistrarea valorilor Bugetate pe Articole de Buget ( conturi Contabile de Buget – Ex: Clasa B), intersectate cu Dimensiuni Contabile sau nu, pe luni din cadrul unui an financiar- contabil și compararea cu valorile realizate pe Conturile contabile asimilate Articolelor de Buget. Prin intermediul interfețelor de Analiză comparativă se asigura scalarea posibilităților de analiză . Această opțiune este complementară Execuției Bugetare asigurate prin intermediul PAA ALOP și nu se intersectează cu Contabilitatea pe Angajament. În Institutiilr publice se utilizează pe principiul de bugetare pe Structuri Funcționale a Cheltuielor conform Bugetelor aprobate.

...
PAA WinSal - "Resurse Umane și Calcul Salarii pe Surse de Finanțare și Articole Bugetare"

Aplicația PAA-WinSal permite evidență personalului angajat și integrarea informațiilor referitoare la acesta în cadrul sistemului ERP Power Account. Pentru fiecare angajat în parte se pot stoca informații complete de identificare a persoanei, date privitoare la starea angajatului în cadrul societății , date cu privire la deduceri personale și suplimentare pentru persoane aflate în întreținerea angajatului și , opțional , alte date suplimentare cu privire la pregătirea școlară și profesională a persoanei respective, date despre actele de identificare, evidență militară , stare medicală , conturi bancare, etc.. Programul asigura calculul complet al salariului, trecând prin toate etapele acestei operațiuni : calcul avans, concedii de odihnă și medicale, pontaje, sporuri , rețineri datorate de angajat către stat sau către societate și calcul lichidare  cu generarea statelor de salarizare și a fluturașilor pentru fiecare angajat în parte, precum și a centralizatoarelor de salarii și situațiile lunare către instituțiilor statului ( situații CAS , CASS, Șomaj , Fișe Fiscale, etc.), în conformitate cu prevederile legale la zi. Prezintă următoarele funcționalități principale ( fără a se limita la acestea ): Asigurarea întregului set de informații și documente pentru susținerea procesului de HR; Automatizarea procesului de calcul salarii – lichidare; calculul și evidență tichetelor de masă sau normelor de hrană ; Integrarea cu contabilitatea; Asigurarea procesului de raportare către instituții (Ex:D112,  Statistici periodice, etc.), etc.. Soluția este adaptată contabilității pe angajament aferentă instituțiilor publice, realizând calculele, statele și situațiile pe surse de Finanțare și Articole Bugetare. Notele contabile generate de calculul de lichidare sunt conform recomandărilor privind organizarea contabilității pe Surse de Finanțare și Articole Bugetare pentru raportarea către ForexeBug.

...
PAA ReviSal - "Raportează Revisal"

Opțiune esențială în automatizarea centralizării informațiilor de la nivelul aplicației PAA WinSal, conform actualizarilor periodice, pentru asigurarea raportărilor către ReviSal. Toate informațiile necesare asigurării raportărilor către ReviSal sunt centralizate și consolidate în cadrul Aplicației PĂ WinSal Revisal, de la nivelul căreia se asigura raportarea către ReviSal, fără a mai fi necesară reoperarea manuală informațiilor .

...
ExBuget - "Calculul Indicatorilor Medii de Cost pentru Spital"

Aplicație Web, Cloud, SaaS care automatizeaza procesul de repartizare a costurilor (cheltuielilor) înregistrate pe  surse de finanțare și articole bugetare la nivelul secțiilor (departamentelor) generale, administrative și paraclinice, către secțiile clinice (cu paturi ), pentru determinarea valorilor indicatorilor medii de cost: Costul Mediu/Zi de Spitalizare,  Costul Mediu/ Pat , Costul Mediu/Pacient în strânsă concordanță cu indicatorii privind utilizarea paturilor ( Rată de Utilizare a Paturilor ) și durata medie de spitalizare (DMS). Suplimentar, sistemul prezintă informații privind structurarea cheltuielilor totale pe surse de finanțare și articole bugetare și în funcție de proveniență acestora. Sistemul informatic ExBuget permite prelucrarea datelor primare care stau la baza calculelor indicatorilor menționați , pornind de la definirea structurii organizatorice și până la înregistrarea cheltuielilor, pe structurile clinice identificate, pe surse de finanțare și articole bugetare.  Suplimentar, asigura importul informațiilor necesare ( fișiere cu un format prestabilit), exportabile din sistemele operaționale utilizate în cadrul spitalului. Aplicația este instalată în cloud, apelata prin browser, nefiind necesară instalarea acesteia .

...
Indicatori Management - "Calculul Principalilor Indicatori de Management"

Soluție Informatică Web, Cloud, SaaS, care permite definirea Indicatorilor de Management și formulelor de calcul ale acestora. Permite actualizarea valorilor variabilelor implicate în calculul indicatorilor, fie prin import de fișiere fie prin completare manuală a acestora. Asigura calculul și comparația valorilor rezultate ale indicatorilor cu valorile propuse la  nivel de An/Spital/Secție, prezentând gradul de realizare și evoluție a valorilor indicatorilor în timp (în mod grafic sau prin intermediul rapoartelor). Soluția informatică conține o arhivă de 56 de indicatori de management (propuși conform normative) care pot fi utilizați. Aplicația este instalată în cloud, apelată prin browser, nefiind necesară instalarea acesteia.

...
Facturare abonamente
Facturare abonamente facturi
Rapoarte_SIUI
Raportare SIUI