© 2025 Softeh Plus
Symfonia | Softeh Plus Symfonia | Softeh Plus
  • Despre noi
  • Soluții
    • Sănătate
      • Clinică
      • Laborator
      • SPITAL
      • ERP CENTRE MEDICALE
        • ERP Centre Medicale Private
        • ERP Centre Medicale Publice
      • CENTRE MEDICALE COMPLEXE
      • Telemedicină
      • MEDICINĂ DE FAMILIE
      • Management Stocuri Centre Medicale
    • Farmacii
      • CIRCUIT-DESCHIS
      • CIRCUIT-ÎNCHIS
    • Depozite & Retail
      • DEPOZITE FARMACEUTICE
      • DEPOZITE CLASICE
      • RETAIL
    • Construcții
      • DEVIZARE- OFERTARE
      • PROJECT MANAGEMENT
      • MECANIZARE
      • APROVIZIONARE
      • LABORATOR ÎNCERCĂRI
      • ERP CONSTRUCȚII
      • SISTEM INTEGRAT SCOP-C
    • Instituții publice
    • CONTABILITATE & RESURSE UMANE
    • Alte soluții
      • LABORATOR ÎNCERCĂRI
      • Data Protection Tool
      • Soluția SAF-T
      • Scanare Date Pașaportale
  • Portofoliu
  • Cariere
  • Noutăți & Info
  • Contact
  • DEMO
  • English
Symfonia | Softeh Plus

CONSTRUCȚII: ERP CONSTRUCȚII

Power Account Anywhere Construct

Soluție Informatică complexă care automatizează procesul de înregistrare și prelucrare a informațiilor pe principiul de integrare și transfer al informațiilor între structurile departamentale ale unei societăți de construcții. Integrarea nativă cu aplicațiile dedicate zonei Tehnice, Șantier și de Mecanizare face din această soluție să fie un adevărat ERP pentru societățile cu activitate de construcții. Modulele, opțiunile și aplicațiile din cadrul acestuia definesc funcțional soluția informatică.

solutii software power account

Module, Opțiuni și Aplicații ale sistemului ERP - Power Account Anywhere Construct

PAA Gestoc - "Contabilitatea Primară și a Stocurilor"

Sistem Complex cu multiple funcționalități care poate gestiona diverse activități prin prisma posibilităților de stocare și operare a tuturor documentelor primare generate de fluxul de activitate. În acelaș timp această aplicație permite gestiunea stocurilor prin prelucrarea tuturor documentelor primare de baza și asigura monitorizarea permanentă a acestora, fie că este vorba de materii prime, mărfuri, materiale, materiale auxiliare sau obiecte de inventar. Este modulul de baza pentru zona operațională din punct de vedere financiar-contabil și gestiune. O parte din facilitățile oferite, funcție de activitatea desfășurată : Evidență documente primare (Contracte Clienți-Furnizori, Comenzi Clienți-Furnizori, Comenzi Interne de Aprovizionare, Facturi Furnizori de Servicii și Stocuri, Emitere Facturi Clienți și Bonuri Fiscale Clienți-Furnizori, Avize de Expediție Clienți-Furnizori, Evidență Proforme Clienți-Furnizori, Încasări–Plăti Casă și Banca pe conturi de trezorerie, intrări diverse, ieșiri diverse, evidență efecte etc.); Gestiune Stocuri (Balanțe Stocuri, Fișe Produs-Material, Stoc Curent, Inventarieri etc.); Evidență încasări–plăti (Situații încasări–plăti pe documente, situații neîncasate–neplătite pe documente, rapoarte de datare debite -credite, situații calcul penalizări depășire scadente la plata etc.) etc.. Generează automat toate Înregistrările contabile aferente documentelor primare în baza unor monografii contabile configurabile și adaptabile oricăror modificări legislative și asigura jurnalizarea operațiunilor de achiziție și vânzare, conform prevederilor legislative. Funcționalități principale (fără a se limita la acestea): Asigurarea prelucrării tuturor documentelor primare și automatizarea întregului flux posibil de documente; Automatizarea procesului de contabilizare a documentelor primare; Automatizarea procesului de urmărire a mișcării Stocurilor; Asigurarea întregii suite de rapoarte specifice Departamentelor de Contabilitate, Aprovizionare și Stocuri, etc.

...
PAA Contab - "Contabilitate Financiară"

Modulul de contabilitate generală (Financiară) reprezintă nucleul ERP (PAA), concentrând întreagă informație contabila (Tranzacții) a unității economice, realizând atât contabilitatea financiară cât și contabilitatea internă de gestiune. Permite atât analiză finaciar- contabila în perioadele precedente cât și a situației actuale, în timp real. Asigura centralizarea și consolidarea informațiilor atît din contabilitatea financiară (clasele 1-7) cât și contabilitatea de gestiune (clasa 9), până la nivel de balanță, bilanț, flux de numerar, cont de profit și pierdere. În cadrul ERP-ului funcționează că un container care primește și centralizează tranzacții contabile, rezultat al acțiunilor de operare documente primare, calcul lichidare, calcul amortizare, etc., efectuate în cadrul modulelor sistemului informatic ERP – Power Account Anywhere. Asigura contabilitatea pe dimensiuni contabile multiple (Ex: centre de cost/profit, departamente, tipologii) configurabile funcție de rezultatul stabilit. Cu ajutorul mecanismelor de generare automată de Înregistrări Contabile permite automatizarea proceselor de Închidere Venituri și Cheltuieli, reevaluarea conturilor în valută, închiderea conturilor de TVA, etc.. Prezintă următoarele funcționalități principale (fără a se limita la acestea): Asigurarea automatizării procesului de centralizare a înregistrărilor contabile pe mai multe dimensiuni contabile; Asigurarea generării tuturor rapoartelor specifice având la baza înregistrările contabile (Ex: Balanțe, Fișe Cont, Carte Mare etc.); Asigurarea automatizării proceselor de închidere luna (Ex: Venituri, Cheltuieli și alte operațiuni), etc.

...
PAA GemFix - "Gestiunea Imobilizărilor"

Modulul de gestiune a imobilizărilor PAA-GemFix permite evidență mijloacelor fixe, calculul amortizării și generarea automată a înregistrărilor contabile direct în modulul PAA Contab. Ține evidență amortizărilor nedeductibile fiscal, iar la nivelul rapoartelor se evidențiază separat amortizările deductibile de cele nedeductibile. Regimurile de amortizare permise de către sistem sunt: liniar, accelerat, degresiv AD1, degresiv AD2. Stările mijlocului fix asigurate la nivelul aplicației : normală, în rezervă/disponibil, în conservare. Aplicația permite generarea multiplă de mijloace fixe pornind de la caracterisiticile unuia dintre ele cu posibilitatea de generare automată a numerelor de inventar. În acelaș timp, asigura obținerea oricăror informații istorice începînd cu dată implementării acestuia, etc.. Prezintă următoarele funcționalități principale (fără a se limita la acestea): Asigurarea gestiunii complete a mijloacelor fixe și a obiectelor de inventar de natură mijloacelor fixe; Asigurarea generării automate a tuturor rapoartelor specifice gestionării mijloacelor fixe, etc.

...
PAA E.M.M.A. - "Management de Flotă & Calcul Indici de Exploatare în Construcții"

Instrument esențial în automatizarea procesului de calculație a indicilor de exploatare și managementului de Flota (Mașini Grele, Utilaje, Autoturisme și Remorci). Dedicat departamentelor de Mecanizare din cadrul societăților de construcții, asigura o imagine completă a modului de utilizare a parcului auto și a profitabilității acestuia prin prisma comparației între valorile de producție de mecanizare calculate și cheltuielile efectiv înregistrate. Soluție corectă pentru calculul valorilor consumurilor de utilaj și transport, implicate în lucrările de construcții, în scop de realizare a analizelor comparative cu normele de consum prevăzute în documentația tehnico- economică. Asigura (fără a se limita la acestea): Automatizarea procesului de prelucare a Foilor de Parcurs/Pontaj; Atenționarea privind reviziile programate (orice tip care poate fi cuantificat în ore explotare, kilometrii efectuați, zile și luni calendaristice); Centralizarea tuturor informațiilor despre mașini și istoricul modificărilor acestora în timp; Managementul reparațiilor și cadenței (Km, ore, zile) intrări în reparații a mașinilor și utilajelor pe tipuri de manopere; Calculul producției de mecanizare și a indicilor de exploatare, etc.. Soluția comunica în mod nativ cu componentă Financiar – Contabila & Salarizare din cadrul ERP PAA asigurând preluarea în timp real a valorilor cheltuielilor înregistrate pe mașini/ utilaje (Centre de Cost) de la nivelul documentelor primare înregistrate (Facturi, Bonuri de Consum, Bonuri Fiscale, Stat de Salarii, etc.).

...
PAA Pret De Cost "Postcalcul - P&L pe Lucrări/Obiective"

Utilitar foarte important în urmărirea eficienței și profitabilității obiectivelor (lucrărilor). Scopul acestuia este de a automatiza procesul de calcul al Contului de Profit și Pierdere cu defalcare pe obiective (Centre de Profit – Lucări/Investiții) prin identificarea veniturilor și cheltuielilor direct înregistrate pe obiective și repartizarea celor neînregistrate pe obiective conform coeficienți de repartizare. Modalitatea de calcul și urmărire a indicatorilor stabiliți este în strânsă legătură cu obiectul de activitate. În cadrul Societăților de Construcții acesta calculează prețul de cost pe măsură evoluției realizării unei investiții și până la încheierea acesteia. Sursă de Informatiii o reprezintă înregistrările contabile din cadrul PAA Contab. Prezintă următoarele funcționalități principale (fără a se limita la acestea): Definirea / Configurarea unor structuri de P&L personalizate și oricăror alte situații care au că sursă de informații înregistrări contabile; Definirea formulelor de calcul personalizate pentru indicatorii urmăriți și a oricator chei de repartizare; Analiză Profit&Loss pe Obiective în luna, an sau de la începutul investițiilor (obiectivelor) în diverse forme de afișare.

...
PAA Declaratii- "Generează XML-urile de Raportare către Ministerul de Finanțe"

Modul din cadrul ERP PAA pentru automatizarea procesului de raportare către Ministerul de Finanțe. Asigura extragerea și pregătirea datelor înregistrate prin intermediul soluțiilor informatice anterior descrise în scop de raportare. Asigura Raportarea Declarației D394, D390, D300, Intrastat, etc.

...
PAA WinSal - "Resurse Umane și Calcul Salarii"

Aplicația PAA-WinSal permite evidență personalului angajat și integrarea informațiilor referitoare la acesta în cadrul sistemului ERP Power Account. Pentru fiecare angajat în parte se pot stoca informații complete de identificare a persoanei, date privitoare la starea angajatului în cadrul societății, date cu privire la deduceri personale și suplimentare pentru persoane aflate în întreținerea angajatului și, opțional, alte date suplimentare cu privire la pregătirea școlară și profesională a persoanei respective, date despre actele de identificare, evidență militară, stare medicală, conturi bancare, etc.. Programul asigura calculul complet al salariului, trecând prin toate etapele acestei operațiuni: calcul avans, concedii de odihnă și medicale, pontaje, sporuri , rețineri datorate de angajat către stat sau către societate și calcul lichidare  cu generarea statelor de salarizare și a fluturașilor pentru fiecare angajat în parte, precum și a centralizatoarelor de salarii și situațiile lunare către instituțiile statului (situații CAS, CASS,  Șomaj, Fișe Fiscale, etc.), în conformitate cu prevederile legale la zi. Prezintă următoarele funcționalități principale (fără a se limita la acestea):Asigurarea întregului set de informații și documente pentru susținerea procesului de HR; Automatizarea procesului de calcul salarii – lichidare; calculul și evidență ticketelor de masă; Integrarea cu contabilitatea; Asigurarea procesului de raportare către instituții (Ex:D112), etc.

...
PAA REVISAL - "Raportează Revisal"

Opțiune esențială în automatizarea centralizărilor informațiilor de la nivelul aplicației PAA WinSal, conform actualizarilor periodice, pentru asigurarea raportărilor către ReviSal. Toate informațiile necesare asigurării raportărilor către ReviSal sunt centralizate și consolidate în cadrul Aplicației PAA WinSal Revisal, de la nivelul căreia se asigura raportarea către Revisal, fără a mai fi necesară reoperarea manuală informațiilor.

...
Programari la Plata - "Controleaza Platile catre Furnizori"

Opțiune din cadrul ERP PAA care facilitează identificarea rapidă a restanțelor de plata către Furnizori și programarea acestora. În context de asigurare a unei integrări bidirecționale cu soluțiile de management al operațiunilor bancare oferite de către bănci, devine o opțiune importantă. Asigura generarea automată a fișierelor cu plățile programate, în formatul importabil al aplicațiilor bancare utilizate, eliminând dublă operare a informațiilor.

...
Import Extrase Bancare - "Integrează Aplicațiile Băncilor"

În condițiile în care se dorește asigurarea interconectivității cu soluțiile bancare oferite de către bănci, și în completarea opțiunii de programare la plata, această soluție este esențială. Cu ajutorul acestei opțiuni se pot importă extrasele bancare din fișierele generate de aplicațiile bancare utilizate. Se poată adapta oricărei soluții bancare, atâta timp cât această poate exportă estrasul într-un format electronic accesibil.

...
Sugestie Comandă Furnizori - "Fără Supra Stoc, Fără Lipsă Stoc"

Facilitate din cadrul ERP PAA care automatizează procesul de determinare a Stocului Necesar de Comandat la Furnziori, a celor mai bune opțiuni de Comandă (Preț și Furnizor) și generarea efectivă de Comenzi de Aprovizionare către Furnizori. Utilizarea acestei opțiuni minimizează riscul de a ajunge în situație de „Out of Stoc” sau „Supra Stoc”, având la baza determinarea unui Stoc Optim.

...
Contabilitate MultiDimensionată - "MultiCentre de Cost/Profit"

Pentru a putea analiză anumite valori financiar – contabile din mai multe puncte de vedere este important să se poată asigura înregistarea acestora din toate perspectivele. Având la baza această premisa, sistemul ERP PAA a fost gândit să acopere și acest deziderat prin intermediul opțiunii de contabilitate multidimensionata. Cu ajutorul acesteia contabilitatea nu mai este limitată la un număr fix de dimensiuni de analiză și se poate adapta oricăror necesități de urmărire și analiză. Nu se limitează la un număr de dimensiuni și nici la aplicabilitatea acestora cu privire la conturile contabile posibil de urmărit multidimensionat. Prin intermediul automatismelor dezvoltate, efortul de înregistrare multidimensionata a tranzacțiilor este insesizabil.

...
Bugete Venituri și Cheltuieli - "Urmărește gradul de realizare - Bugetat vs Realizat pe Centre de Cost/Profit"

Asigurarea analizei privind valorile Bugetate vs. Realizate în cadrul unui exercițiu Financiar-Contabil se poate realiza cu ușurință, inclusiv multidimensionat, cu ajutorul opțiunii de urmărire Bugete Venituri și Cheltuieli. Această opțiune nu limitează bugetarea și urmărirea doar la nivelul Veniturilor și Cheltuielilor ci se poate extinde asupra tuturor indicatorilor urmăriți. Are la baza înregistrarea valorilor Bugetate pe Articole de Buget (conturi Contabile de Buget – Ex: Clasa B), intersectate cu dimensiuni contabile sau nu, pe luni din cadrul unui an financiar- contabil și compararea cu valorile realizate pe conturile contabile asimilate Articolelor de Buget. Prin intermediul interfețelor de Analiză comparativă se asigura scalarea posibilităților de analiză.

...
Rapoarte_SIUI
Raportare SIUI
logo symfonia softeh white

Contact

Splaiul Unirii, Nr. 165, Clădirea TN03B, Etaj 6, Sector 3, București

(004) 0374 200 940
(004) 0374 200 941
(004) 021 323 7838

marketing@softeh.ro

office@softeh.ro

Soluții

Sănătate
Farmacii
Depozit & Retail
Instituții publice
Construcții
Contabilitate & Resurse umane
Alte soluții

Informații

Termeni și condiții
Politica de confidențialitate
ANPC
ANPC
SOL
microsoft
RoGov
oracle
UE
certsign
intrumenteRO

© 2025 Symfonia | Softeh