© 2025 Softeh Plus
Symfonia | Softeh Plus Symfonia | Softeh Plus
  • Despre noi
  • Soluții
    • Sănătate
      • Clinică
      • Laborator
      • SPITAL
      • ERP CENTRE MEDICALE
        • ERP Centre Medicale Private
        • ERP Centre Medicale Publice
      • CENTRE MEDICALE COMPLEXE
      • Telemedicină
      • MEDICINĂ DE FAMILIE
      • Management Stocuri Centre Medicale
    • Farmacii
      • CIRCUIT-DESCHIS
      • CIRCUIT-ÎNCHIS
    • Depozite & Retail
      • DEPOZITE FARMACEUTICE
      • DEPOZITE CLASICE
      • RETAIL
    • Construcții
      • DEVIZARE- OFERTARE
      • PROJECT MANAGEMENT
      • MECANIZARE
      • APROVIZIONARE
      • LABORATOR ÎNCERCĂRI
      • ERP CONSTRUCȚII
      • SISTEM INTEGRAT SCOP-C
    • Instituții publice
    • CONTABILITATE & RESURSE UMANE
    • Alte soluții
      • LABORATOR ÎNCERCĂRI
      • Data Protection Tool
      • Soluția SAF-T
      • Scanare Date Pașaportale
  • Portofoliu
  • Cariere
  • Noutăți & Info
  • Contact
  • DEMO
  • English
Symfonia | Softeh Plus

Contabilitate & Resurse umane

ERP - Power Account Anywhere

“Pentru contabilitatea și managementul afacerii”

Sistem Informatic ERP care asigură gestionarea și automatizarea fluxurilor informationale de la nivelul structurilor functionale Generale și Administrative ale unei Societăți, indiferent de domeniul de activitate. Aplicațiile au fost create pentru fiecare zona a contabilității, proiectate după principiul modularității astfel încat să ofere flexibilitate sporită funcție de specificul fiecărei societăți. Soluție informatică robustă și scalabilă pentru evidențele contabile și financiare ale companiilor, care s-a dovedit a fi un instrument ideal pentru managementul afacerii. Modulele, optiunile și aplicațiile din cadrul acestuia definesc funcțional soluția informatică.

solutii software power account

Module, Optiuni și Aplicații ale ERP - Power Account Anywhere

PAA Gestoc - "Contabilitatea Primară și a Stocurilor"

Sistem complex cu multiple funcționalități care poate gestiona diverse activități prin prisma posibilităților de stocare și operare a tuturor documentelor primare generate de fluxul de activitate. În același timp, această aplicație permite gestiunea stocurilor prin prelucrarea tuturor documentelor primare de bază care afectează stocurile, cât și monitorizarea permanentă a acestora, fie că este vorba de materii prime, mărfuri, materiale, materiale auxiliare sau obiecte de inventar. Este modulul de bază pentru zona operațională din punct de vedere financiar-contabil și gestiune. O parte din facilitățile oferite, funcție de activitatea desfășurată: Evidență documente primare (Contracte Clienți-Furnizori, Comenzi Clienți-Furnizori, Comenzi Interne de Aprovizionare, Facturi Furnizori de Servicii și Stocuri, Emitere Facturi Clienți și Bonuri Fiscale Clienți-Furnizori, Avize de Expediție Clienți-Furnizori, Evidență Proforme Clienți-Furnizori, Încasări-Plăți Casă și Bancă pe conturi de trezorerie, intrări diverse, ieșiri diverse, evidență efecte etc.); Gestiune Stocuri (Balanțe Stocuri, Fișe Produs-Material, Stoc Curent, Inventarieri etc.); Evidență încasări-plăți (Situații încasări-plăți pe documente, situații neîncasate-neplătite pe documente, rapoarte de datare debite-credite, situații calcul penalizări depășire scadențe la plată etc.) etc.. Generează automat toate înregistrările contabile aferente documentelor primare în baza unor monografii contabile, configurabile și adaptabile oricăror modificări legislative, asigurând în același timp și jurnalizarea operațiunilor de achiziție și vânzare conform prevederilor legislative. Funcționalități principale (fără a se limita la acestea): Asigurarea prelucrării tuturor Documentelor Primare și automatizarea Întregului Flux posibil de Documente; Automatizarea procesului de Contabilizare a documentelor primare; Automatizarea procesului de urmărire a Mișcării Stocurilor; Asigurarea întregii suite de Rapoarte Specifice Departamentelor de Contabilitate, Aprovizionare și Stocuri, etc.

...
PAA - Producție - "Producție Clasică vs Producție la Livrare"

Opțiune configurabilă din cadrul ERP PAA care permite asigurarea condițiilor de înregistrare și automatizare a proceselor generate de activitatea de Producție. Se poate opta pentru: Producție Clasică (pe baza de Rețete de Producție) sau fără Rețete de Producție (predefinite); Producție pe Faze sau Producție cu Descărcare la Livrare (Ex. Betoane, Asfalt, etc.). Se utilizează atât în cadrul Societăților din Industria prelucrătoare, Stațiilor de Betoane/Asfalt cât și în cadrul Societăților de Alimentație Publică și producție de alimente.

...
PAA - Service - "Sesizări - Fișe de Intervenție - Devize de Reparații"

Modul din cadrul ERP PAA care asigură condițiile înregistrării și gestionării activităților de service – mentenanță, pe fluxul operațional care pleacă de la procesarea Sesizărilor și până la calculul și emiterea Devizului de Service, în baza Fișelor de Service. Foarte configurabil, poate fi adaptat pentru fluxurile de service – garanții, atât auto cât și scule și echipamente.

...
PAA Contab - "Contabilitate Financiară"

Modulul de contabilitate generală (Financiară) reprezintă nucleul ERP (PAA), concentrând întreaga informație contabilă (tranzacții) a unității economice, realizând atât contabilitatea financiară cât și contabilitatea internă de gestiune. Permite atât urmărirea situațiilor financiar-contabile în perioadele precedente cât și a situației actuale, în timp real. Asigură centralizarea și consolidarea informațiilor atât din contabilitatea financiară (clasele 1-7) cât și contabilitatea de gestiune (clasa 9), până la nivel de balanță, bilanț, flux de numerar, cont de profit și pierdere. În cadrul ERP-ului funcționează ca un container care primește și centralizează tranzacții contabile, rezultat al acțiunilor de operare documente primare, calcul lichidare, calcul amortizare, etc., efectuate în cadrul modulelor sistemului informatic ERP – Power Account Anywhere. Asigură contabilitatea pe dimensiuni contabile multiple (Ex: centre de cost/profit, departamente, tipologii, etc.) configurabile funcție de rezultatul stabilit. Cu ajutorul mecanismelor de generare automată de înregistrări contabile permite automatizarea proceselor de Închidere V și CH, reevaluarea conturilor în valută, închiderea conturilor de TVA, etc.. Prezintă următoarele funcționalități principale (fără a se limita la acestea): Asigurarea automatizării procesului de centralizare a înregistrărilor contabile pe mai multe dimensiuni contabile; Asigurarea generării tuturor rapoartelor specifice având la bază înregistrările contabile (Ex: Balanțe, Fișe Cont, Carte Mare etc.); Asigurarea automatizării proceselor de închidere lună (Ex: V și CH și alte operațiuni), etc.

...
PAA GemFix- "Gestiunea Imobilizărilor"

Modulul de gestiune a imobilizărilor PAA-Gemfix permite evidența mijloacelor fixe, calculul amortizării și generarea automată a înregistrărilor contabile direct în modulul PAA-Contab. Modulul permite configurarea modului de calcul al amortizării și ține evidența amortizărilor nedeductibile fiscal cu evidențiere separată la nivel de rapoarte a amortizărilor deductibile față de cele nedeductibile. Regimurile de amortizare asigurate de către sistem sunt: liniar, accelerat, degresiv AD1, degresiv AD2, manual. Regimul manual permite utilizatorului propria configurare a amortizărilor lunare. Stările mijlocului fix permise la nivelul aplicației: normală, în rezervă/disponibil, în conservare. Aplicația permite generarea multiplă de mijloace fixe pornind de la caracteristicile unuia dintre ele cu posibilitatea de generare automată a numărului de inventar. Această funcție este utilă în cazul unui număr mai mare de mijloace fixe identice care trebuiesc înregistrate distinct. În același timp, aplicația permite obținerea oricărei informații istorice începând cu data implementării acesteia. Prezintă următoarele funcționalități principale (fără a se limita la acestea): Asigurarea gestiunii complete a mijloacelor fixe și a obiectelor de inventar de natură mijloacelor fixe; Asigurarea generării automate a tuturor rapoartelor specifice gestionării mijloacelor fixe, etc..

...
PAA E.M.M.A- "Management de Flotă & Calcul Indici de Exploatare"

Instrument esențial în automatizarea procesului de calculație a indicilor de exploatare și managementului de Flotă (Mașini Grele, Utilaje, Autoturisme și Remorci). Dedicat departamentelor de Mecanizare din cadrul firmelor, asigură o imagine completă a modului de utilizare a parcului auto și a profitabilității acestuia prin prisma comparației între valorile de producție de mecanizare calculate și cheltuielilor efectiv înregistrate. Soluția corectă pentru calculul valorilor consumurilor de utilaj și transport. Asigură (fără a se limita la acestea): Automatizarea procesului de prelucrare a Foilor de Parcurs/Pontaj; Atenționarea privind reviziile programate (orice tip care poate fi cuantificat în ore exploatare, kilometri efectuați, zile și luni calendaristice); Centralizarea tuturor informațiilor despre mașini și istoricul modificărilor acestora în timp; Managementul reparațiilor și cadenței (Km, ore, zile) intrării în reparații a mașinilor și utilajelor pe tipuri de manopere; Calculul producției de mecanizare și a indicilor de exploatare, etc. Soluția comunică în mod nativ cu componenta Financiar – Contabilă & Salarizare din cadrul ERP PAA asigurând preluarea în timp real a valorilor cheltuielilor înregistrate pe mașini/utilaje (Centre de Cost) de la nivelul documentelor primare înregistrate (Facturi, Bonuri de Consum, Bonuri Fiscale, Ștat de Salarii, etc.).

...
PAA Pret de Cost - "Postcalcul - P&L pe Centre de Profit "

Utilitar foarte important în urmărirea eficienței și profitabilității centrelor de profit. Scopul acestuia este de a automatiza procesul de calcul al Contului de Profit și Pierdere cu defalcare pe obiective (Centre de Profit) prin identificarea veniturilor și cheltuielilor direct înregistrate pe obiective și repartizarea celor neînregistrate conform coeficienților de repartizare. Modalitatea de calcul și urmărire a indicatorilor stabiliți este în strânsă legătură cu obiectul de activitate. Sursa de Informații o reprezintă înregistrările contabile din cadrul PAA Contab. Prezintă următoarele funcționalități principale (fără a se limita la acestea): Definirea / Configurarea unor structuri de P&L personalizate și a oricăror alte situații care au ca sursă de informații înregistrări contabile; Definirea formulelor de calcul personalizate pentru indicatorii urmăriți și a oricăror chei de repartizare; Analiză Profit&Loss pe Obiective în lună, an sau de la începutul investițiilor (obiectivelor) în diverse forme de afișare.

...
PAA DECLARAȚII - "Generează XML-urile de Raportare către Ministerul de Finanțe"

Modul din cadrul ERP PAA pentru automatizarea procesului de raportare către Ministerul de Finanțe. Asigură extragerea și pregătirea datelor înregistrate prin intermediul soluțiilor informatice anterior descrise în scop de raportare. Asigură raportarea Declarației D394, D390, D300, Intrastat, etc.

...
PAA WinSal - "Resurse Umane și Calcul Salarii"

Aplicația PAA-WinSal permite evidența personalului angajat și integrarea informațiilor referitoare la acesta în cadrul sistemului ERP Power Account. Pentru fiecare angajat în parte se pot stoca informații complete de identificare a persoanei, date privitoare la starea angajatului în cadrul societății, date cu privire la deduceri personale și suplimentare pentru persoane aflate în întreținerea angajatului și, opțional, alte date suplimentare cu privire la pregătirea școlară și profesională a persoanei respective, date despre actele de identificare, evidența militară, stare medicală, conturi bancare, etc.. Programul asigură calculul complet al salariului, trecând prin toate etapele acestei operațiuni: calcul avans, concedii de odihnă și medicale, pontaje, sporuri, rețineri datorate de angajat către stat sau către societate și calcul lichidare, cu generarea ștatelor de salarizare și a fluturașilor pentru fiecare angajat în parte, precum și a centralizatoarelor de salarii și situațiile lunare către instituțiile statului (situații CAS, CASS, Șomaj, Fișe Fiscale, etc.), în conformitate cu prevederile legale la zi. Prezintă următoarele funcționalități principale (fără a se limita la acestea): Asigurarea întregului set de informații și documente pentru susținerea procesului de HR; Automatizarea procesului de calcul salarii – lichidare; Calculul și evidența tichetelor de masă; Integrarea cu contabilitatea; Asigurarea procesului de raportare către instituții (Ex: D112), etc.

...
PAA REVISAL - "Raportează Revisal"

Opțiune esențială în automatizarea centralizărilor informațiilor de la nivelul aplicației PAA WinSal, conform actualizărilor periodice, pentru asigurarea raportărilor către ReviSal. Toate informațiile necesare asigurării raportărilor către ReviSal sunt centralizate și consolidate în cadrul Aplicației PAA WinSal ReviSal, de la nivelul căreia se asigură raportarea către ReviSal, fără a mai fi necesară reoperarea manuală a informațiilor.

...
Programări la Plată - "Controleaza Plățile către Furnizori"

Opțiune din cadrul ERP PAA care facilitează identificarea rapidă a restanțelor de plată conform Scadențe și programarea plăților acestora către Furnizori, în strânsă legătură cu lichiditatea imediată (soldurile conturilor bancare). În context de asigurare a unei integrări bidirecționale cu soluțiile de management ale operațiunilor bancare oferite de către bănci, devine o opțiune importantă. Asigură generarea automată a fișierelor cu plățile programate în formatul importabil al aplicațiilor bancare utilizate, eliminând dubla operare a informațiilor.

...
Import Extrase Bancare - "Integreaza Aplicatiile Bancilor"

În condițiile în care se dorește asigurarea interconectivității cu soluțiile bancare oferite de către bănci, și în completarea opțiunii de programare la plată, această soluție este esențială. Cu ajutorul acestei opțiuni se pot importa în sistem extrasele bancare, având la bază fișierele generate de aplicațiile bancare utilizate, asigurându-se astfel automatizarea procesului de operare documente primare cu privire la încasări și plăți. Se poate adapta oricărei soluții bancare, atâta timp cât aceasta asigură exportul extrasului într-un format electronic accesibil.

...
Sugestie Comandă Furnizori - "Fără Supra Stoc, Fără Lipsă Stoc"

Facilitate din cadrul ERP PAA care automatizează procesul de determinare a Stocului Necesar de Comandat la Furnizori, a celor mai bune opțiuni de comandă (Preț și Furnizor) și generarea automată de comenzi de aprovizionare către furnizori. Utilizarea acestei opțiuni minimizează riscul de a ajunge în situație de “Out of Stoc” sau “Supra Stoc”, având la bază determinarea unui Stoc Optim.

...
Contabilitate MultiDimensionată - "MultiCentre de Cost/Profit"

Pentru a putea analiza anumite valori financiar-contabile din mai multe puncte de vedere, este important să se poată asigura înregistrarea acestora din toate perspectivele. Având la bază această premisă, sistemul ERP PAA a fost gândit să acopere și acest deziderat prin intermediul opțiunii de contabilitate multidimensionată. Cu ajutorul acesteia, contabilitatea nu mai este limitată la un număr fix de dimensiuni de analiză și se poate adapta oricăror necesități de urmărire și analiză. Nu se limitează la un număr de dimensiuni și nici la aplicabilitatea acestora (conturile contabile posibil de a fi urmărite multidimensionat). Prin intermediul mecanismelor dezvoltate, efortul de înregistrare multidimensionată a tranzacțiilor este insesizabil.

...
Bugete Venituri și Cheltuieli - "Urmărește gradul de realizare - Bugetat vs Realizat pe Centre de Cost/Profit"

Asigurarea analizei privind valorile Bugetate vs Realizate în cadrul unui exercițiu Financiar-Contabil se poate realiza cu ușurință, inclusiv multidimensionat, cu ajutorul opțiunii de urmărire Bugete Venituri și Cheltuieli. Această opțiune nu limitează bugetarea și urmărirea doar la nivelul Veniturilor și Cheltuielilor, și poate fi extinsă asupra tuturor indicatorilor urmăriți. Are la bază înregistrarea valorilor Bugetate pe Articole de Buget (conturi Contabile de Buget – Ex: Clasa B), intersectate cu Dimensiuni Contabile sau nu, pe luni din cadrul unui an financiar-contabil și compararea cu valorile realizate conform tranzacțiilor pe Conturile contabile asimilate Articolelor de Buget. Prin intermediul interfețelor de Analiză comparativă se asigură scalarea posibilităților de analiză.

...
Facturare abonamente
Facturare abonamente facturi
Rapoarte_SIUI
Raportare SIUI
logo symfonia softeh white

Contact

Splaiul Unirii, Nr. 165, Clădirea TN03B, Etaj 6, Sector 3, București

(004) 0374 200 940
(004) 0374 200 941
(004) 021 323 7838

marketing@softeh.ro

office@softeh.ro

Soluții

Sănătate
Farmacii
Depozit & Retail
Instituții publice
Construcții
Contabilitate & Resurse umane
Alte soluții

Informații

Termeni și condiții
Politica de confidențialitate
ANPC
ANPC
SOL
microsoft
RoGov
oracle
UE
certsign
intrumenteRO

© 2025 Symfonia | Softeh