Reprezentant regional de vanzari
Se pot depune CV-uri pana la 20 Mai 2020
Piata de servicii si produse software creste permanent, asa ca si noi, la randul nostru, crestem. Tocmai de aceea planuim sa marim echipa de vanzari cu inca un coleg sau o colega, care sa poata gestiona activitatea de vanzari la nivel regional.
Ca reprezentant regional de vanzari vei fi responsabil de operatiunile comerciale ale companiei intr-o zona geografica extinsa din Romania. Da, este un job destul de solicitant.
Va trebui sa ai studii superioare intr-un domeniu relevant pentru pozitia propusa; experienta? Ne intereseaza, dar mai putin – minim 3 ani ar fi OK. Lucram intr-un domeniu atipic, asa ca ne-ar placea, in special, sa ai o foarte mare capacitate de asimilare si intelegere a business-ului si serviciilor pe care le oferim. Adica vrem sa fii inteligent si adaptabil.
Ce vei face, de fapt
- Vei vinde sisteme informatice integrate, in special in zona medicala, dar si financiar contabila.
- Vei mentine si extinde portofoliul de clienti in regiunea alocata;
- Va trebui sa cresti si sa mentii volumul de vanzari in regiunea ta;
- Vei identifica oportunitati noi in pietele de profil;
- Vei crea si implementa strategii de vanzare impreuna cu reprezentantii seniori;
- Vei fi implicat in cercetari de piata, prospectare, chiar si in unele activitati de marketing;
- Vei updata si consolida periodic datele referitoare la vanzari in CRM-ul companiei;
- Vei monitoriza produsele si companiile concurente;
- Te vei ocupa de clienti mari si foarte mari, atat in zona privata cat si in cea publica.
- Programul de lucru este de la 09.00 la 17.30, de luni pana vineri; asta daca esti la birou. Daca esti pe teren, te poti organiza cum doresti tu, atat timp cat acest lucru te face mai eficient.
Ce aptitudini trebuie sa ai
- Skill-uri in vanzare (preferabil, de software si solutii integrate).
- Initiativa si entuziasm.
- Identificare rapida a oportunitatilor de business si fructificarea lor.
- Abilitati remarcabile de comunicare si persuasiune.
- Organizare si atentie la detalii.
- Rezistenta la stres si lucru in conditii de stres (nu glumim, sunt momente in care aceste aptitudini sunt esentiale).
- Cunostinte de operare PC de la nivel mediu spre avansat (vei vinde sisteme informatice integrate, deci va trebui sa stapanesti bine macar pachetul OFFICE).
- Permis de conducere categoria B si experienta in sofat. E obligatorie!
- Cunostinte de limba engleza la nivel mediu spre avansat (lucram destul de mult si cu persoane ce nu sunt nascute in Romania, deci luam in serios acest aspect).
- Sa locuiesti in Bucuresti e un MUST
Parti bune
- Iti oferim masina de serviciu noua. Si telefon. Si laptop. Si un salariu motivant, combinat cu un sistem de comisionare care iti va fi pe plac (serios!).
- Locatia sediului este centrala cu acces rapid la multe mijloace de transport.
- Echipa din care vei face parte este una tanara si frumoasa; atmosfera este relaxata, nu ne place sa ne certam.
- Vei participa in procesul decizional in zonele de interes. Credem in leadership, dar incercam sa nu fim sefi si subalterni.
- Avem sala de mese proprie, unde poti servi la pranz orice doresti (adica orice iti vei cumpara). Avem si mall-ul Vitan aproape, asa ca poti sa mergi la food-court.
- Te vei plimba prin tara. Poti profita de asta, ca sa-ti largesti gasca de prieteni! Noi asa am facut.
- Cazarea si diurna sunt asigurate pentru orice deplasare, in conformitate cu regulamentele interioare.
- Vei invata o multime de lucruri noi dintr-o diversitate de domenii. Noi te vom instrui si te vom sustine ori de cate ori ai nevoie, pana cand vei putea sa ii inveti si tu pe ceilalti.
Parti mai butin bune
- Vei fi destul de mult plecat din oras. Disponibilitatea de a calatori va trebui sa fie aproape de 70% din timpul de lucru. Pentru mai multe zile la rand. Dar merita, daca iti place sa experimentezi locuri si lucruri noi.
- Vor fi si situatii in care vei interactiona cu persoane dificile, dar cu putere de decizie. Deci calmul si puterea de convingere sunt conditii sine qua non.
Aplica pentru acest post apasand butonul de mai jos.
Vei fi redirectionat spre formularul de aplicare.
Pentru mai multe informatii despre acest post sau alte posturi disponibile, contactati direct departamentul de HR
larisa.palaghe@softeh.ro
(021) 323 78 37 / (021) 323 78 38
Nu fii timid
Posturi disponibile
Full Stack Developer
Studii superioare / student an terminal
Consultant ERP
Studii superioare / student an terminal
Consultant aplicatie salarii
Studii superioare / student an terminal