© 2025 Softeh Plus
Softeh PLUS Softeh PLUS
  • Despre noi
  • Solutii
    • Sanatate
      • Clinica
      • Laborator
      • SPITAL
      • ERP CENTRE MEDICALE
        • ERP Centre Medicale Private
        • ERP Centre Medicale Publice
      • CENTRE MEDICALE COMPLEXE
      • Telemedicina
      • MEDICINA DE FAMILIE
      • Management Stocuri Centre Medicale
    • Farmacii
      • CIRCUIT-DESCHIS
      • CIRCUIT-INCHIS
    • Depozite & Retail
      • DEPOZITE FARMACEUTICE
      • DEPOZITE CLASICE
      • RETAIL
    • Constructii
      • DEVIZARE- OFERTARE
      • PROJECT MANAGEMENT
      • MECANIZARE
      • APROVIZIONARE
      • LABORATOR INCERCARI
      • ERP CONSTRUCTII
      • SISTEM INTEGRAT SCOP-C
    • Institutii publice
    • CONTABILITATE & RESURSE UMANE
    • alte solutii
      • LABORATOR INCERCARI
      • Data Protection Tool
      • Solutia SAF-T
      • Scanare Date Pasaportale
  • Parteneri
  • Cariere
  • Noutati & Info
  • Contact
  • English
Softeh PLUS

SANATATE: SPITAL

Medical Cost Management

Aplicatie din cadrul Power Hospital ce asigura informatizarea proceselor de prelucrare de date, calcul Decont / Consumuri si raportarea catre Institutii, aferente fluxului pacientului de la Internare si pana la  Externare, in cadrul structurilor clinice cu paturi sau urgenta pentru spitalizarile continue.

Vezi mai multe detalii
Descarca brosura
Medical CM Spital

MCM

Medical Cost Management asigura urmatoarele functionalitati, fara insa a se limita la acestea :

  • Configurare – Arhitectura spital, tipologie consumuri, politica de acces si securitate (conform prevederi GDPR), rapoarte de analiza si formularistica utilizata, trace, informatii suplimentare, etc.
  • Programare la Internare si Interventii Chirurgicale, inclusiv cu declararea biletelor de trimitere si validarea acestora pe serverele CNAS, etc.
  • Internare – Deschiderea F.O. pe tip de internare spitalizare continua, de zi sau prezentari in camera de garda/ UPU-CPU, impreuna cu procesul de verificare privind calitatea de asigurat a pacientului (on-line sau pe baza cardului de sanatate) si semnarea si validarea in 72 de ore. Completarea fisei UPU si posbilitatea de triaj – deschiderea F.O. de internare in cadrul spitalului de la nivelul foilor de prezentare, etc. Tiparirea primei pagini a F.O. si indicarea salonului/rezervei si patului liber rezervat conform programarii, prin consultarea gradului de ocupare si a paturilor libere in cadrul tipului de rezerva programat, inclusiv ocuparea acestuia, etc.
  • Gestionare – Prin asigurarea accesarii facile a istoricului medical pentru un pacient si regasirea cu usurinta a unei F.O. pe baza criteriilor avansate de filtrare. Urmarirea istoricului rezultatelor investigatiilor de laborator la nivelul pacientului. Generarea automata a rapoartelor statistice zilnice – Foaie de alimentatie, Supliment foaie de alimentatie, Centralizator intrari, Centralizator externati, Situatia progamatilor la externare, Centralizator aflati, Centralizator lunar, etc. Gestiunea Insotitorilor.  Gestionarea informatiilor medicale de la nivelul F.O. sau  al pacientului prin istoricul medical si dosarul electronic al pacientului;
  • Inregistrare consumuri / cheltuieli / documente / informatii  medicale
  • Inregistrare de proceduri/interventii chirurgicale la nivelul F.O., inclusiv in grup pe baza de baterii de proceduri predefinite. Inregistrarea participantilor la realizarea procedurilor/interventiilor. Inregistrare a diagnosticelor (trimitere, Internare, principal cod 1 externare, cod 2 la externare cu verificare concordanta,  la 24 de ore, 48 ore, 72 de ore, diagnostice Secundare / Complicatii; Diagnostice Cauze de Accident).  Inregistrarea transferurilor si modificarilor (Transferuri in alte sectii/ saloane, modificare regim alimentar, modificare medic curant etc.). Inregistrare documente – in sistem de arhivare electronica pe structura prestabilita (atasare documente externe la nivel de F.O. , Pacient , Diagnostic etc.). Inregistrare rezultate Imagistica – cu posibilitate de vizualizare a acestora de la nivelul F.O.; Inregistrare Concedii Medicale; Inregistrare Servicii si Consumuri la nivelul F.O.; Inregistrare consmum medicamente – in baza Foilor de Condica Electronice operate / pe baza stocului de la nivelul gestiunii Farmaciei cu circuit inchis cu descarcare scriptica in timp real. Inregistrare consumuri materiale Sanitare  – in baza Foilor de consum operate si pe baza stocului de la nivelul gestiunilor stabilite si a drepturilor de acces. Inregistrare investigatii de laborator – in baza cererilor de investigatii de laborator realizate de la nivelul F.O. catre laboratoarele intern sau extern. Inregistrare alte servicii medicale – cantitati, tipuri de servicii. Inregistrare servicii diverse – cantitati si tipuri de servicii. Inregistrarea informatiilor medicale pe caz/ episod/ specialitate / tip consultatie la nivel de dosar electrocic al pacientului pe fise personalizate, etc.
MCM04
MCM03
MCM02
MCM