© 2025 Softeh Plus
Symfonia | Softeh Plus Symfonia | Softeh Plus
  • Despre noi
  • Soluții
    • Sănătate
      • Clinică
      • Laborator
      • SPITAL
      • ERP CENTRE MEDICALE
        • ERP Centre Medicale Private
        • ERP Centre Medicale Publice
      • CENTRE MEDICALE COMPLEXE
      • Telemedicină
      • MEDICINĂ DE FAMILIE
      • Management Stocuri Centre Medicale
    • Farmacii
      • CIRCUIT-DESCHIS
      • CIRCUIT-ÎNCHIS
    • Depozite & Retail
      • DEPOZITE FARMACEUTICE
      • DEPOZITE CLASICE
      • RETAIL
    • Construcții
      • DEVIZARE- OFERTARE
      • PROJECT MANAGEMENT
      • MECANIZARE
      • APROVIZIONARE
      • LABORATOR ÎNCERCĂRI
      • ERP CONSTRUCȚII
      • SISTEM INTEGRAT SCOP-C
    • Instituții publice
    • CONTABILITATE & RESURSE UMANE
    • Alte soluții
      • LABORATOR ÎNCERCĂRI
      • Data Protection Tool
      • Soluția SAF-T
      • Scanare Date Pașaportale
  • Portofoliu
  • Cariere
  • Noutăți & Info
  • Contact
  • DEMO
  • English
Symfonia | Softeh Plus

DEPO & RETAIL: DEPOZITE CLASICE

PAA Gestoc

“Soluție Complexă pentru Depozite”

Sistem complex cu multiple funcționalități care susține și automatizează fluxulul principal de Business – Comerț En-Gros de mărfuri – prin prisma posibilităților de stocare și operare a tuturor documentelor primare generate de fluxul de activitate și politicilor comerciale configurabile. Conține și opțiunea de optimizare a spațiului de depozitare prin utilizarea sistemului WMS de organizare electronică a depozitului și a sugestiei de depozitare. Pentru o Soluție Software Integrată – Sistemul PAA Gestoc se integrează cu ERP – Power Account.

Vezi mai multe detalii
solutii software power account gestoc

PAA Gestoc

Soluția Informatică asigura (fără a se limita): Maximizarea spațiului de depozitare prin utilizarea sistemului WMS de organizare eletronica a depozitului și a sugestiei de depozitare; Asigurarea prelucrării tuturor Documentelor Primare și automatizarea Întregului Flux posibil de Documente (Contracte Clienți-Furnizori, Comenzi Clienți-Furnizori, Comenzi Interne de Aprovizionare, Facturi Furnizori de servicii și stocuri, emitere Facturi Clienți și Bonuri Fiscale Clienți-Furnizori, Avize de Expediție Clienți-Furnizori, Evidență Proforme Clienți-Furnizori, Încasări–Plăti Casă și Banca pe conturi de trezorerie, intrări diverse, ieșiri diverse, evidență efecte, etc.); Urmărirea Contractelor și Comenzilor de Achiziție și Vânzare; Automatizarea procesului de generare a Comenzilor de Achiziție stoc de la Furnizori (Sugestie de Comandă ) & Import Facturi Furnizori; Gestionarea și automatizarea procesului de Vânzare și Livrare având la baza Comenzile primite de la Clienți, cu posibilitatea aplicării de Politici Comerciale diferențiate; Automatizarea procesului de urmărire a Mișcării Stocurilor; Asigurarea întregii suite de Rapoarte Specifice Departamentelor de Aprovizionare, Achiziții și Vânzări (Top Vânzări, Vânzări pe Clienți, Balanțe Stocuri, Fișe Produs, Stoc Curent, Inventarieri etc.); Evidență încasări–plăti (Situații încasări–plăti pe documente, situații neîncasate–neplătite pe documente, rapoarte de datare debite -credite, situații calcul penalizări depășire scadente la plata etc.); etc.

logo symfonia softeh white

Contact

Splaiul Unirii, Nr. 165, Clădirea TN03B, Etaj 6, Sector 3, București

(004) 0374 200 940
(004) 0374 200 941
(004) 021 323 7838

marketing@softeh.ro

office@softeh.ro

Soluții

Sănătate
Farmacii
Depozit & Retail
Instituții publice
Construcții
Contabilitate & Resurse umane
Alte soluții

Informații

Termeni și condiții
Politica de confidențialitate
ANPC
ANPC
SOL
microsoft
RoGov
oracle
UE
certsign
intrumenteRO

© 2025 Symfonia | Softeh