DEPO & RETAIL: RETAIL
PLUS ERP Retail
„Un PLUS pentru Magazine”
Solutie informatica pentru evidenta cantitativ-valorica in pret de amanunt pentru magazine si activitati de comert cu ridicata. Solutie foarte apreciata de catre societatile cu activitate de vanzare produse retail, customizabila si adaptata tehnologiilor actuale – Cloud, Web, SaaS, care elimina necesitatea existentei unui modul de replicare de date, permitand astfel lanturilor de magazine sa lucreze centralizat intr-o singura baza de date.
Bazat pe Cloud
Nu mai aveti nevoie de replicare, lucrul se face cu o singura baza de date.
Tehnologie moderna
Beneficiati de cele mai moderne tehnologii Microsoft.
Configurabil
Framework-ul dezvoltat special pentru PlusERP permite un grad inalt de configurare de catre utilizator.
Accesibil
Variantele de abonament lunar in sistem SaaS nu atenteaza la buzunarul dumneavoastra.
Module, Optiuni si Aplicatii ale Sistemului Informatic PLUS ERP Retail
Sistem complex cu multiple functionalitati care poate gestiona diverse activitati prin prisma posibilitatilor de stocare si operare a tuturor documentelor primare generate de fluxul de activitate – Comert cu Amanuntul. In acelasi timp aceasta solutie asigura gestiunea stocurilor prin prelucrarea tuturor documentelor primare de baza si permite monitorizarea permanenta a acestora, fie ca este vorba de materii prime, marfuri, materiale, materiale auxiliare sau obiecte de inventar. Din punct de vedere functional asigura (fara a se limita): Acoperirea tuturor cerintelor specifice unui magazin sau unui lant de magazine; Automatizarea fluxului principal de business – Comert cu Amanuntul de Marfuri – de la Receptia stocului si pana la Vanzarea acestuia; Integrarea cu casele de marcat si cititoarele de coduri de bare (prin intermediul solutiei SMFS); Automatizarea procesului de generare a comenzilor de achizitie de stoc de la furnizori (Sugestie de Comanda – prin intermediul Modulului de Comenzi) si importul facturilor de la furnizori (prin intermediul optiunii de Import Facturi Electronice); Gestionarea si aplicarea politicilor comerciale si de pret, inclusiv posibilitatea implementarii de promotii cu un grad mare de complexitate (prin intermediul Modulului de Promotii); Gestiunea tuturor documentelor primare (Contabilitate Primara): facturi, bonuri fiscale, inventarieri, procese verbale, bonuri de consum , note de transfer, incasari/plati, etc.; Gestiunea stocurilor la pret de amanunt; Gestiunea fluxurilor de numerar – registre de casa/banca/deconturi persoane; Generarea automata a rapoartelor de miscare a stocurilor si de analiza a activitatii; Etc.. Pentru o solutie informatica completa, sistemul PLUS ERP Retail se integreaza cu ERP – Power Account Anywhare.
Interfata de vanzare moderna si foarte prietenoasa, special conceputa pentru optimizarea procesului de vanzare marfuri, care asigura toate informatiile necesare operatorului si acces rapid prin intermediul tastaturii, la toate functiile de vanzare, cu filtrare a produselor si semnalizare a erorilor la introducere (mecanism ce reduce la maxim erorile de operare). Contine si optiunea de folosire a interfetei TouchScreen pentru vanzarea rapida, corecta si maximizarea numarului de clienti serviti in unitatea de timp, eliminandu-se astfel, intr-o mare masura, riscul aglomerarii caselor si stoparea vanzarii.
Modul complex si esential in asigurarea conditiilor de functionare adaptate specificului fiecarui Magazin si lant de Magazine in parte. Asigura scalabilitatea sistemului la deciziile privind modalitatea de lucru in sistemul PLUS ERP.
Sistem Multi Functional Softeh cu ajutorul caruia se asigura comunicarea sistemului informatic cu periferice – Case de Marcat, Cititoare coduri de Bare, Imprimante Coduri de Bare, POS-uri, etc.. La nivelul acestei solutii se configureaza Driverele de comunicatie si parametrii specifici. Contine o suita de drivere specifice deja dezvoltate, care vin la pachet cu solutia Informatica, pentru case de marcat/imprimante fiscale (Ex:Datecs- DUDE, Succes M- SuccesDRV 5.2, Tremol (Valmed)-ZFPLib 4.0, Epson 220-ROMPOS, Epson T810, Activa Galaxy Plus, etc.), imprimante pentru tiparirea codurilor de bare (Tsc 2252, Zebra lp 2824, Intermec pc23d, etc.) si cititoare de coduri de bare 1D/2D (Honeywell 1450g, Honeywell 1452g, Datalogic Gryphon GD 4400, Motorola DS4208, Motorola DS9208, Zebra DS4308, Intermec). Devoltarea de drivere de comunicatie noi presupun si integrarea acestora in solutie.
Aplicatie pentru terminalele Mobile si SmartPhone-uri, conectabila la BD a Solutiei Informatice, pentru asigurarea mobilitatii in ceea ce priveste acoperirea proceselor privind Identificarea specifica, Inventarierea produselor, Schimbari de Lot, Data de Expirare si Pret.
Optiune care asigura definirea, organizarea si derularea diferitelor campanii, planificate pe intervale de timp (ore, zile, saptamani, luni), functie de modul de vanzare, plaje valorice, date de expirare, cantatitati etc. Modulul permite prioritizarea aplicarii promotiilor, aplicarea discounturilor procentuale sau valorice, acordarea de produse cadou, etc..
Modulul permite utilizarea de carduri pentru fidelizarea clientilor si acordarea de reduceri in mai multe moduri: prin acumulare/rascumparare de puncte, procentual sau valoric. Asigura un mod foarte flexibil de configurare a politicilor de fidelizare a clientilor, acoperind toate metodele folosite in prezent. Baza de date cu clienti este aceeasi pentru tot lantul de magazine, permitand astfel clientului sa acumuleze si sa rascumpere puncte sau sa primeasca discount direct, in functie de cumparaturile din oricare dintre magazinele dintr-un lant. Configurarea metodei de acumulare a punctelor se poate face pe tipuri de produse, grupe de produse si chiar produse, iar cea de acordare a discounturilor se poate face diferentiat, in functie de valoarea bonului.
Optiune de asistare a utilizatorului in procesul de vanzare, prin propunerea de recomandari avand la baza profitabilitatea produselor si/sau asocierile de produse. Printre criteriile de prioritizare se pot utiliza diversi indicatori, cum ar fi: media ponderata a adaosului comercial, viteza de rotatie a stocului sau discountul procentual atribuit produsului in factura de la furnizor.
Modulul de Comenzi este de un real ajutor in organizarea si controlul procesului de achizitie marfa de la furnizori. Acesta asigura un flux de comanda complex, care se adapteaza pe necesitatile oricarui magazin sau lant de magazine, avand la baza analiza istoricul de rulaje si achizitii. Realizeaza calculul stocului minim, maxim si optim, functie de care se sugereaza cantitatea de comandat la Furnizori. Suplimentar, asista utilizatorul in propunerea automata de Pret si Furnizori in cele mai bune conditii comerciale, functie de Ofertele si/sau Acordurile de Pret incheiate cu acestia. Deasemenea, permite generarea avizelor de transfer, in cazul redistribuirii stocurilor.
Optiunea de identificare specifica asigura posibilitatea implementarii utilizarii Codurilor de Bare in diverse variante: Coduri de Bare Producator (sunt cele existente pe cutiile produselor), Netipizat (coduri de bare generate intern de aplicatie pentru fiecare linie de intrare), Tipizat (coduri de bare unice la nivel de cutie – rola coduri de bare). Prin implementarea acestei optiuni se asigura trasabilitatea si identificarea produseleor pana la nivel de linie de intrare (functie de varianta implementata). Minimizeaza pana la eliminarea necesitatea de corectie a Loturilor si Datelor de Expirare pentru stocul scriptic. Faciliteaza procesul de vanzare prin identificarea rapida a produsului care efectiv se elibereaza – Lot, Data de Expirare, Pret si/sau linie de intrare.
Modulul E-Commerce permite integrarea site-ului propriu cu baza de date a magazinului.i. Prin intermediul acestei componente se sincronizeaza nomenclatoarele, cardurile de fidelitate, stocul si preturile. Utilizarea solutiei asigura urcarea Comenzilor On-Line, de catre clienti, prin intermediul site-ului magazinului si generarea automata a facturii client direct in aplicatia de gestiune.
Optiunea de export note contabile a fost dezvoltata pentru asigurarea integrarii cu solutiile de contabilitate utilizate de catre Magazine. Exportul se poate realiza pentru solutiile Saga , WinMentor si alte solutii care asigura import de informatii. In ceea ce priveste integrarea cu solutia de contabilitate dezvoltata de catre Softeh Plus -ERP Power Account Anywhere, aceasta este asigurata nativ.
Asigura preluarea in sistem a Documentelor Fiscale primite de la Furnizori. Aceasta optiune minimizeaza efortul de operare/ receptie produse, fiind intr-o continua dezvoltare prin integrarea de noi si noi Furnizori. Importul se poate realiza prin intermediul WebService/API, Pharma Provider API (fisier) sau Fisiere. In acest moment se asigura: Import electronic de Facturi prin WebService/API de la urmatorii Furnzori/Distribuitori :Mediplus, Farmexpert, Mediplus API, Bioeel, Farmexim, Dona, Remedia, ERP Medica, AscendisWellness, Onedia, Evergreen, Depofarm; Import electronic de Facturi prin Pharma Provider API (fisier) de la urmatorii Furnzori/Distribuitori: Fares, Dacia Plant, Maximizer, Concret, Green Net, Vavian, Loreal, Good Days, Zdrovit, Sarantis; Import electronic de Facturi din Fisiere de la urmatorii Furnzori/Distribuitori: Farmexpert, Farmexim, Depofarm, ADM, Pharmafarm, Romastru, Europharm, Interbrands, Vichy, Superfood, Farmec, L’oreal, Delta Farm, 2A Farm, Elemental, Herbagetica, Ivatherm, Lab. Remedia, Radix, Seelster Beauty.
RETAIL
PlusERP este rezultatul experientei de peste 20 de ani a companiei Softeh Plus pe piata sistemelor de gestiune retail fiind prezent la peste 2500 de clienti la nivel national (cu activitate de desfacere si vanzare retail). Alaturi de clientii nostri am creat un sistem robust, intr-o tehnologie moderna, care sa raspunda cerintelor actuale ale pietei. Poate fi implementata ca solutie SaaS cu DB gazduita in cloud (AWS, Microsoft Azzure, etc.) in data centere specilizate fara a mai fi necesare resurse hardware si de intretinere proprii. PlusERP este dezvoltat in tehnologie Microsoft, permitand deservirea la acelasi nivel de calitate ridicata atat a clientilor mici cat si a lanturilor de magazine. Pentru o Solutie Software Integrata – Sistemul PlusERP Retail se integreaza cu ERP – Power Account.