© 2025 Softeh Plus
Symfonia | Softeh Plus Symfonia | Softeh Plus
  • Despre noi
  • Soluții
    • Sănătate
      • Clinică
      • Laborator
      • SPITAL
      • ERP CENTRE MEDICALE
        • ERP Centre Medicale Private
        • ERP Centre Medicale Publice
      • CENTRE MEDICALE COMPLEXE
      • Telemedicină
      • MEDICINĂ DE FAMILIE
      • Management Stocuri Centre Medicale
    • Farmacii
      • CIRCUIT-DESCHIS
      • CIRCUIT-ÎNCHIS
    • Depozite & Retail
      • DEPOZITE FARMACEUTICE
      • DEPOZITE CLASICE
      • RETAIL
    • Construcții
      • DEVIZARE- OFERTARE
      • PROJECT MANAGEMENT
      • MECANIZARE
      • APROVIZIONARE
      • LABORATOR ÎNCERCĂRI
      • ERP CONSTRUCȚII
      • SISTEM INTEGRAT SCOP-C
    • Instituții publice
    • CONTABILITATE & RESURSE UMANE
    • Alte soluții
      • LABORATOR ÎNCERCĂRI
      • Data Protection Tool
      • Soluția SAF-T
      • Scanare Date Pașaportale
  • Portofoliu
  • Cariere
  • Noutăți & Info
  • Contact
  • DEMO
  • English
Symfonia | Softeh Plus

DEPO & RETAIL: RETAIL

PLUS ERP Retail

“Un PLUS pentru Magazine”

Soluție informatică pentru evidență cantitativ- valorică în preț de amănunt pentru magazine și activități de comerț cu ridicată . Soluție foarte apreciată de către societățile cu activitate de vânzare produse retail, customizabila și adaptată tehnologiilor actuale – Cloud, Web, SaaS, care elimina necesitatea existenței unui modul de replicare de date, permițând astfel lanțurilor de magazine să lucreze centralizat într -o singură baza de date.

Vezi mai multe detalii
Oferta PLUS ERP
solutii software plus ERP

Bazat pe Cloud
Nu mai aveți nevoie de replicare, lucrul se face cu o singură baza de date.

Tehnologie modernă
Beneficiați de cele mai moderne tehnologii Microsoft.

Configurabil
Framework-ul dezvoltat special pentru PlusERP permite un grad înalt de configurare de către utilizator.

Accesibil
Variantele de abonament lunar în sistem SaaS nu atentează la buzunarul dumneavoastră.

Module, Opțiuni și Aplicații ale Sistemului Informatic PLUS ERP Retail

PLUS ERP B.O. - "Gestiune Stocuri și Documente Primare"

Sistem complex cu multiple funcționalități care poate gestiona diverse activități prin prisma posibilităților de stocare și operare a tuturor documentelor primare generate de fluxul de activitate – Comerț cu Amănuntul . În același timp această soluție asigura gestiunea stocurilor prin prelucrarea tuturor documentelor primare de baza și permite monitorizarea permanentă a acestora, fie că este vorba de materii prime, mărfuri , materiale, materiale auxiliare sau obiecte de inventar. Din punct de vedere funcțional asigura ( fără a se limita ): Acoperirea tuturor cerințelor specifice unui magazin sau unui lanț de magazine; Automatizarea fluxului principal de business – Comerț cu Amănuntul de Mărfuri – de la Recepția stocului și până la Vânzarea acestuia; Integrarea cu casele de marcat și cititoarele de coduri de bare (prin intermediul soluției SMFS); Automatizarea procesului de generare a comenzilor de achiziție de stoc de la furnizori (Sugestie de Comandă – prin intermediul Modulului de Comenzi) și importul facturilor de la furnizori (prin intermediul opțiunii de Import Facturi Electronice); Gestionarea și aplicarea politicilor comerciale și de preț , inclusiv posibilitatea implementării de promoții cu un grad mare de complexitate (prin intermediul Modulului de Promoții ); Gestiunea tuturor documentelor primare (Contabilitate Primară ): facturi, bonuri fiscale, inventarieri, procese verbale, bonuri de consum , note de transfer, încasări / plăti , etc.; Gestiunea stocurilor la preț de amănunt ; Gestiunea fluxurilor de numerar – registre de casă / banca /deconturi persoane; Generarea automată a rapoartelor de mișcare a stocurilor și de analiză a activității ; Etc.. Pentru o soluție informatică completă , sistemul PLUS ERP Retail se integrează cu ERP – Power Account Anywhare.

...
PLUS ERP POS Retail - "Automatizează procesul de Vânzare"

Interfață de vânzare modernă și foarte prietenoasă , special concepută pentru optimizarea procesului de vânzare mărfuri , care asigura toate informațiile necesare operatorului și acces rapid prin intermediul tastaturii, la toate funcțiile de vânzare , cu filtrare a produselor și semnalizare a erorilor la introducere (mecanism ce reduce la maxim erorile de operare). Conține și opțiunea de folosire a interfeței TouchScreen pentru vânzarea rapidă , corectă și maximizarea numărului de clienți serviți în unitatea de timp , eliminându – se astfel, într -o mare măsură , riscul aglomerării caselor și stoparea vânzării .

...
PLUS ERP Config - "Asigură parametrii de lucru corespunzători"

Modul complex și esențial în asigurarea condițiilor de funcționare adaptate specificului fiecărui Magazin și lanț de Magazine în parte . Asigura scalabilitatea sistemului la deciziile privind modalitatea de lucru în sistemul PLUS ERP.

...
PLUS ERP SMFS - "Asigură Comunicarea cu Perifericele"

Sistem Mulți Funcțional Softeh cu ajutorul căruia se asigura comunicarea sistemului informatic cu periferice – Case de Marcat, Cititoare coduri de Bare, Imprimante Coduri de Bare, POS – uri , etc.. La nivelul acestei soluții se configurează Driverele de comunicație și parametrii specifici. Conține o suită de drivere specifice deja dezvoltate, care vin la pachet cu soluția Informatică , pentru case de marcat/imprimante fiscale (Ex:Datecs- DUDE, Succes M- SuccesDRV 5.2, Tremol (Valmed)-ZFPLib 4.0, Epson 220-ROMPOS, Epson T810, Activă Galaxy Plus , etc.), imprimante pentru tipărirea codurilor de bare (Tsc 2252, Zebră lp 2824, Intermec pc23d, etc.) și cititoare de coduri de bare 1D/2D (Honeywell 1450g, Honeywell 1452g, Datalogic Gryphon GD 4400, Motorola DS4208, Motorola DS9208, Zebră DS4308, Intermec). Devoltarea de drivere de comunicație noi presupun și integrarea acestora în soluție .

...
PLUS ERP Mobile - "Mobilitate în Inventariere"

Aplicație pentru terminalele Mobile și SmartPhone- uri , conectabila la BD a Soluției Informatice, pentru asigurarea mobilității în ceea ce privește acoperirea proceselor privind Identificarea specifică , Inventarierea produselor, Schimbări de Lot, Dată de Expirare și Preț .

...
PLUS Promoții - "Politici Comerciale Complexe"

Opțiune care asigura definirea, organizarea și derularea diferitelor campanii, planificate pe intervale de timp (ore, zile, săptămâni , luni), funcție de modul de vânzare , plaje valorice, date de expirare, cantatitati etc. Modulul permite prioritizarea aplicării promoțiilor , aplicarea discounturilor procentuale sau valorice, acordarea de produse cadou, etc..

...
PLUS Carduri de Fidelitate - "Fidelizează Clienții"

Modulul permite utilizarea de carduri pentru fidelizarea clienților și acordarea de reduceri în mai multe moduri: prin acumulare/ răscumpărare de puncte, procentual sau valoric. Asigura un mod foarte flexibil de configurare a politicilor de fidelizare a clienților , acoperind toate metodele folosite în prezent. Baza de date cu clienți este aceeași pentru tot lanțul de magazine, permițând astfel clientului să acumuleze și să răscumpere puncte sau să primească discount direct, în funcție de cumpărăturile din oricare dintre magazinele dintr -un lanț . Configurarea metodei de acumulare a punctelor se poate face pe tipuri de produse, grupe de produse și chiar produse, iar cea de acordare a discounturilor se poate face diferențiat , în funcție de valoarea bonului.

...
PLUS Recomandari Asociate - "Identifică rapid produse complementare"

Opțiune de asistare a utilizatorului în procesul de vânzare , prin propunerea de recomandări având la baza profitabilitatea produselor și / sau asocierile de produse. Printre criteriile de prioritizare se pot utiliza diverși indicatori, cum ar fi : media ponderată a adaosului comercial, viteză de rotație a stocului sau discountul procentual atribuit produsului în factură de la furnizor.

...
PLUS Comenzi - "Sugestie Necesar - Fără Out of Stoc - Fără Supra Stoc"

Modulul de Comenzi este de un real ajutor în organizarea și controlul procesului de achiziție marfă de la furnizori. Acesta asigura un flux de comandă complex, care se adaptează pe necesitățile oricărui magazin sau lanț de magazine, având la baza analiză istoricul de rulaje și achiziții . Realizează calculul stocului minim , maxim și optim, funcție de care se sugerează cantitatea de comandat la Furnizori. Suplimentar, asista utilizatorul în propunerea automată de Preț și Furnizori în cele mai bune condiții comerciale, funcție de Ofertele și /sau Acordurile de Preț încheiate cu aceștia . Deasemenea, permite generarea avizelor de transfer, în cazul redistribuirii stocurilor.

...
PLUS Identificare Specifică - "Lucrează cu Coduri de Bare"

Opțiunea de identificare specifică asigura posibilitatea implementării utilizării Codurilor de Bare în diverse variante : Coduri de Bare Producător ( sunt cele existente pe cutiile produselor), Netipizat (coduri de bare generate intern de aplicație pentru fiecare linie de intrare ), Tipizat (coduri de bare unice la nivel de cutie – rola coduri de bare). Prin implementarea acestei opțiuni se asigura trasabilitatea și identificarea produseleor până la nivel de linie de intrare ( funcție de varianta implementată ). Minimizează până la eliminarea necesitatea de corecție a Loturilor și Datelor de Expirare pentru stocul scriptic. Facilitează procesul de vânzare prin identificarea rapidă a produsului care efectiv se eliberează – Lot, Dată de Expirare, Preț și / sau linie de intrare.

...
E- COMMERCE - "Vinde On-Line"

Modulul E-Commerce permite integrarea site -ului propriu cu baza de date a magazinului.i. Prin intermediul acestei componente se sincronizează nomenclatoarele, cardurile de fidelitate, stocul și prețurile . Utilizarea soluției asigura urcarea Comenzilor On-Line, de către clienți , prin intermediul site-ului magazinului și generarea automată a facturii client direct în aplicația de gestiune.

...
EXPORT NOTE CONTABILE - "Integrează Contabilitatea"

Opțiunea de export note contabile a fost dezvoltată pentru asigurarea integrării cu soluțiile de contabilitate utilizate de către Magazine. Exportul se poate realiza pentru soluțiile Saga , WinMentor și alte soluții care asigura import de informații . În ceea ce privește integrarea cu soluția de contabilitate dezvoltată de către Softeh Plus -ERP Power Account Anywhere, această este asigurată nativ.

...
FACTURI ELECTRONICE FURNIZORI - "Importă Facturi de la Furnizori"

Asigura preluarea în sistem a Documentelor Fiscale primite de la Furnizori. Această opțiune minimizează efortul de operare/ recepție produse, fiind într -o continuă dezvoltare prin integrarea de noi și noi Furnizori. Importul se poate realiza prin intermediul WebService/API, Pharma Provider API ( fișier ) sau Fișiere . În acest moment se asigura : Import electronic de Facturi prin WebService/API de la următorii Furnzori/Distribuitori :Mediplus, Farmexpert, Mediplus API, Bioeel, Farmexim, Dona , Remedia, ERP Medica , AscendisWellness, Onedia, Evergreen, Depofarm; Import electronic de Facturi prin Pharma Provider API ( fișier ) de la următorii Furnzori/Distribuitori: Fares, Dacia Plant, Maximizer, Concret, Green Net , Vavian, Loreal, Good Days, Zdrovit, Sarantis; Import electronic de Facturi din Fișiere de la următorii Furnzori/Distribuitori: Farmexpert, Farmexim, Depofarm, ADM, Pharmafarm, Romastru, Europharm, Interbrands, Vichy, Superfood, Farmec, L’oreal, Delta Farm , 2A Farm, Elemental, Herbagetica, Ivatherm, Lab. Remedia, Radix, Seelster Beauty.

...

RETAIL

PlusERP este rezultatul experienței de peste 20 de ani a companiei Softeh Plus pe piață sistemelor de gestiune retail fiind prezent la peste 2500 de clienți la nivel național (cu activitate de desfacere și vânzare retail). Alături de clienții noștri am creat un sistem robust, într-o tehnologie modernă, care să răspundă cerințelor actuale ale pieței. Poate fi implementată că soluție SaaS cu DB găzduită în cloud (AWS, Microsoft Azzure, etc.) în dată centere specilizate fără a mai fi necesare resurse hardware și de întreținere proprii. PlusERP este dezvoltat în tehnologie Microsoft, permițând deservirea la același nivel de calitate ridicată atât a clienților mici cât și a lanțurilor de magazine. Pentru o Soluție Software Integrată – Sistemul PlusERP Retail se integrează cu ERP – Power Account.

logo symfonia softeh white

Contact

Splaiul Unirii, Nr. 165, Clădirea TN03B, Etaj 6, Sector 3, București

(004) 0374 200 940
(004) 0374 200 941
(004) 021 323 7838

marketing@softeh.ro

office@softeh.ro

Soluții

Sănătate
Farmacii
Depozit & Retail
Instituții publice
Construcții
Contabilitate & Resurse umane
Alte soluții

Informații

Termeni și condiții
Politica de confidențialitate
ANPC
ANPC
SOL
microsoft
RoGov
oracle
UE
certsign
intrumenteRO

© 2025 Symfonia | Softeh