© 2025 Softeh Plus
Softeh PLUS Softeh PLUS
  • Despre noi
  • Soluții
    • Sănătate
      • Clinică
      • Laborator
      • SPITAL
      • ERP CENTRE MEDICALE
        • ERP Centre Medicale Private
        • ERP Centre Medicale Publice
      • CENTRE MEDICALE COMPLEXE
      • Telemedicină
      • MEDICINĂ DE FAMILIE
      • Management Stocuri Centre Medicale
    • Farmacii
      • CIRCUIT-DESCHIS
      • CIRCUIT-ÎNCHIS
    • Depozite & Retail
      • DEPOZITE FARMACEUTICE
      • DEPOZITE CLASICE
      • RETAIL
    • Construcții
      • DEVIZARE- OFERTARE
      • PROJECT MANAGEMENT
      • MECANIZARE
      • APROVIZIONARE
      • LABORATOR ÎNCERCĂRI
      • ERP CONSTRUCȚII
      • SISTEM INTEGRAT SCOP-C
    • Instituții publice
    • CONTABILITATE & RESURSE UMANE
    • Alte soluții
      • LABORATOR ÎNCERCĂRI
      • Data Protection Tool
      • Soluția SAF-T
      • Scanare Date Pașaportale
  • Portofoliu
  • Cariere
  • Noutăți & Info
  • Contact
  • English
Softeh PLUS

FARMACII: CIRCUIT DESCHIS

PLUS ERP NetFarm

“Un PLUS pentru Farmaciile de Circuit Deschis”

Soluție informatică pentru evidență cantitativ- valorică a medicamentelor și a produselor parafarmaceutice din farmaciile de circuit deschis . Soluție foarte apreciată de lanțurile de farmacii, customizabila și adaptată tehnologiilor actuale – Cloud, Web, SaaS – care elimina necesitatea existenței unui modul de replicare de date, permițând astfel lanțurilor de farmacii să lucreze centralizat, într -o singură baza de date.

Vezi mai multe detalii
netfarm-Plus

Bazat pe Cloud
Nu mai aveți nevoie de replicare, lucrul se face cu o singură baza de date.

Tehnologie modernă
Beneficiați de cele mai moderne tehnologii Microsoft.

Configurabil
Framework-ul dezvoltat special pentru PlusERP permite un grad înalt de configurare de către utilizator.

Accesibil
Variantele de abonament lunar în sistem SaaS nu atentează la buzunarul dumneavoastră.

Module, Opțiuni și Aplicații ale Sistemului Informatic PLUS ERP NetFarm

PLUS ERP B.O. - "Gestiune Stocuri și Documente Primare"

Sistem complex, cu multiple funcționalități , care poate gestiona diverse activități prin prisma posibilităților de stocare și operare a tuturor documentelor primare generate de fluxul de activitate. În același timp , această aplicație permite gestiunea stocurilor prin prelucrarea tuturor documentelor primare de baza care afectează stocurile și permite monitorizarea permanentă a acestora, fie că este vorba de materii prime, mărfuri , materiale, materiale auxiliare sau obiecte de inventar. Din punct de vedere funcțional asigura ( fără a se limita ): Acoperirea tuturor cerințelor specifice unei farmacii sau unui lanț de farmacii de circuit deschis ; Raportarea corespunzătoare către casele de asigurări și instituții publice, conform legislației în vigoare; Automatizarea fluxului principal de business – comerț cu amănuntul de medicamente – de la recepția stocului și până la vânzare ( eliberarea produselor pe toate tipurile de rețeta sau la liber); Integrarea cu casele de marcat și cititoarele de coduri de bare (prin intermediul soluției SMFS); Automatizarea procesului de generare a comenzilor de achiziție de stoc de la furnizori (Sugestie de Comandă – prin intermediul modulului de Comenzi) și importul facturilor de la furnizorii de medicamente (prin intermediul opțiunii de Import Facturi Electronice); Gestionarea și aplicarea politicilor comerciale și de preț , inclusiv posibilitatea implementării de promoții cu un grad mare de complexitate (prin intermediul modulului de Promoții ); Gestiunea tuturor documentelor primare (Contabilitate Primară ): facturi, bonuri fiscale, inventarieri, procese verbale, bonuri de consum, note de transfer, încasări / plăti etc.; Gestiunea stocurilor la preț de amănunt ; Gestiunea fluxurilor de numerar – registre de casă / banca /deconturi persoane; Generarea automată a rapoartelor de mișcare a stocurilor și de analiză a activității ; Integrarea cu Hub-ul OSMR în cadrul proiectului de serializare a medicamentelor etc. Pentru o soluție informatică completă , sistemul PLUS ERP Netfarm se integrează cu ERP – Power Account Anywhere.

...
PLUS ERP POS Netfarm- "Automatizează procesul de Eliberare și Vânzare"

Interfata de vanzare moderna si foarte prietenoasa, special conceputa pentru optimizarea procesului de vanzare / eliberare medicamente si produse parafarmaceutice, care asigura toate informatiile necesare operatorului si acces rapid prin intermediul tastaturii, la toate functiile de vanzare, cu filtrare a produselor in functie de tipul de reteta si semnalizare a erorilor la introducere (mecanism ce reduce la maxim erorile de operare). Contine si optiunea de folosire a interfetei TouchScreen pentru eliberarea rapida, corecta si maximizarea numarului de clienti serviti in unitatea de timp, eliminandu-se astfel, intr-o mare masura, riscul aglomerarii caselor si stoparea vanzarii.

...
PLUS ERP Config - "Asigură parametrii de lucru corespunzători"

Modul complex si esential in asigurarea conditiilor de functionare adaptate specificului fiecarei farmacii si lant de farmacii in parte. Asigura scalabilitatea sistemului la deciziile privind modalitatea de lucru in sistemul PLUS ERP.

...
PLUS ERP SMFS - "Asigură comunicarea cu perifericele"

Sistem Mulți Funcțional Softeh(SMFS), cu ajutorul căruia se asigura comunicarea sistemului informatic cu periferice – Case de Marcat, Cititoare coduri de Bare, Imprimante Coduri de Bare, POS – uri , etc. La nivelul acestei soluții se configurează driverele de comunicație și parametrii specifici. Conține o suită de drivere specifice deja dezvoltate, care vin la pachet cu soluția Informatică , pentru case de marcat/imprimante fiscale (Ex:Datecs- DUDE, Succes M- SuccesDRV 5.2, Tremol (Valmed)-ZFPLib 4.0, Epson 220-ROMPOS, Epson T810, Activă Galaxy Plus , etc.), imprimante pentru tipărirea codurilor de bare (Tsc 2252, Zebră lp 2824, Intermec pc23d, etc.) și cititoare de coduri de bare 1D/2D (Honeywell 1450g, Honeywell 1452g, Datalogic Gryphon GD 4400, Motorola DS4208, Motorola DS9208, Zebră DS4308, Intermec). Devoltarea de drivere de comunicație noi presupune și integrarea acestora în soluție .

...
PLUS ERP Mobile - "Mobilitate în inventariere"

Aplicație pentru terminalele mobile și smartphone- uri , conectabila la baza de date a soluției informatice, pentru asigurarea mobilității în legătură cu acoperirea proceselor privind identificarea specifică , inventarierea produselor, schimbări de lot, dată de expirare și preț .

...
PLUS Promotii - "Politici Comerciale Complexe"

Opțiune care asigură definirea, organizarea și derularea diferitelor campanii, planificate pe intervale de timp (ore, zile, săptămâni, luni), în funcție de modul de vânzare, plaje valorice, date de expirare, cantități etc. Modulul permite prioritizarea aplicării promoțiilor, aplicarea discounturilor procentuale sau valorice, acordarea de produse cadou etc.

...
PLUS Carduri de Fidelitate - "Fidelizează Pacienții"

Modulul permite utilizarea de carduri pentru fidelizarea clienților și acordarea de reduceri în mai multe moduri: prin acumulare/ răscumpărare de puncte, procentual sau valoric. Asigura un mod foarte flexibil de configurare a politicilor de fidelizare a clienților , acoperind toate metodele folosite în prezent. Baza de date cu clienți este aceeași pentru tot lanțul farmaceutic, permițând astfel clientului să acumuleze și să răscumpere puncte sau să primească discount direct, în funcție de cumpărăturile din oricare dintre farmaciile dintr -un lanț . Configurarea metodei de acumulare a punctelor se poate face pe tipuri de produse, grupe de produse și chiar produse, iar cea de acordare a discounturilor se poate face diferențiat , în funcție de valoarea bonului.

...
PLUS Profil Pacient - "Istoric Vânzări/Eliberări pe Pacient"

Asigură profilarea pacientului prin prisma istoricului de achiziții ale acestuia și oferă detalii privind acest aspect.

...
PLUS Recomandări Asociate - "Identifică rapid produse complementare"

Opțiune de asistare a utilizatorului în procesul de vânzare , prin propunerea de recomandări având la baza profitabilitatea produselor, grupele de afecțiuni și / sau asocierile de produse. Printre criteriile de prioritizare se pot utiliza diverși indicatori, cum ar fi : media ponderată a adaosului comercial, viteză de rotație a stocului sau discountul procentual atribuit produsului în factură de la furnizor.

...
PLUS Comenzi - "Sugestie Necesar - Fără Out of Stoc - Fără Supra Stoc"

Modulul de Comenzi este de un real ajutor în organizarea și controlul procesului de achiziție marfă de la furnizori. Acesta asigura un flux de comandă complex, care se adaptează la necesitățile oricărei farmacii și oricărui lanț de farmacii, având la baza analiză istoricul de rulaje și achiziții . Realizează calculul stocului minim , maxim și optim, în funcție de care se sugerează cantitatea de comandat la furnizori. Suplimentar, asista utilizatorul în propunerea automată de preț și furnizori în cele mai bune condiții comerciale, funcție de ofertele și / sau acordurile de preț încheiate cu aceștia . De asemenea, permite generarea avizelor de transfer, în cazul redistribuirii stocurilor.

...
PLUS Identificare Specifică - "Lucrează cu Coduri de Bare"

Opțiunea de identificare specifică asigura posibilitatea implementării utilizării Codurilor de Bare în diverse variante : Coduri de Bare Producător ( sunt cele existente pe cutiile medicamentelor), Netipizat (coduri de bare generate intern de aplicație pentru fiecare linie de intrare ), Tipizat (coduri de bare unice la nivel de cutie – rola coduri de bare). Prin implementarea acestei opțiuni se asigura trasabilitatea și identificarea produselor până la nivel de linie de intrare ( în funcție de varianta implementată ). Minimizează până la eliminare necesitatea de corecție a loturilor și datelor de expirare pentru stocul scriptic. Facilitează procesul de vânzare prin identificarea rapidă a produsului care efectiv se eliberează – lot, dată de Expirare, preț și / sau linie de intrare.

...
E- COMMERCE - "Vinde on-line"

Modulul E-Commerce permite integrarea site -ului propriu cu baza de date a farmaciei. Prin intermediul acestei componente se sincronizează nomenclatoarele, cardurile de fidelitate, stocul și prețurile . Utilizarea soluției asigura urcarea Comenzilor on-line, de către pacienți , prin intermediul site-ului farmaciei și generarea automată a facturii client direct în aplicația de gestiune.

...
EXPORT NOTE CONTABILE - "Integrează Contabilitatea"

Opțiunea de export note contabile a fost dezvoltată pentru asigurarea integrării cu soluțiile de contabilitate utilizate de către farmacii. Exportul se poate realiza pentru soluțiile Saga , WinMentor și alte soluții care asigura import de informații . În ceea ce privește integrarea cu soluția de contabilitate dezvoltată de către Softeh Plus -ERP Power Account Anywhere, această este asigurată nativ.

...
FACTURI ELECTRONICE FURNIZORI - "Importă facturi de la furnizori"

Asigura preluarea în sistem a documentelor fiscale primite de la furnizori. Această opțiune minimizează efortul de operare/ recepție produse, fiind într -o continuă dezvoltare prin integrarea de noi și noi furnizori. Importul se poate realiza prin intermediul WebService/API, Pharma Provider API ( fișier ) sau Fișiere . În acest moment se asigura : Import electronic de facturi prin WebService/API de la următorii Furnzori/Distribuitori: Mediplus, Farmexpert, Mediplus API, Bioeel, Farmexim, Dona , Remedia, ERP Medica , AscendisWellness, Onedia, Evergreen, Depofarm; Import electronic de Facturi prin Pharma Provider API ( fișier ) de la următorii Furnzori/Distribuitori: Fares, Dacia Plant, Maximizer, Concret, Green Net , Vavian, Loreal, Good Days, Zdrovit, Sarantis; Import electronic de Facturi din Fișiere de la următorii Furnzori/Distribuitori: Farmexpert, Farmexim, Depofarm, ADM, Pharmafarm, Romastru, Europharm, Interbrands, Vichy, Superfood, Farmec, L’oreal, Delta Farm , 2A Farm, Elemental, Herbagetica, Ivatherm, Lab. Remedia, Radix, Seelster Beauty.

...
UNITĂȚI CMDTA - "Eliberare prescripții Unități OPSNAJ"

Opțiunea Unități CMDTA permite eliberarea rețetelor speciale sau compensate, repartizând în mod corect procentul de discount negociat între unitatea CMDTA și farmacie. Asigura toate cerințele legislative, generând și borderouri pentru fiecare tip de rețeta eliberată și unitate CMDTA.

...
TELEFARMACIE - "Lângă Pacient, în mediul on-line"

Soluție care a fost dezvoltată pentru asigurarea unui flux de vânzare în condițiile pandemice care impun asigurarea distanțării sociale. Cu ajutorul acesteia pacientul evita neplăcerea mersului din farmacie în farmacie pentru a căuta medicamentele de care are nevoie, reducându – se riscul expunerii pacienților și personalului din farmacie. Asigura legătură on-line între farmacie și pacient prin punerea la dispoziție a următoarelor funcționalități : * Pentru pacient – Identificarea farmaciei de la care se dorește eliberarea de medicamente; Completarea datelor de identificare și de contact ale pacientului împreună cu informațiile privind cardurile de fidelitate sau producători ( dacă există ); Stabilirea modului în care pacientul dorește să fie contactat – telefonic sau video- conferință ; Încărcarea de către pacient a rețetei și a informațiilor necesare eliberării acesteia ; * Pentru farmacie – Asigurarea de notificări privind solicitările noi de eliberare de medicamente; Asigurarea identificării solicitării , procesarea și clasificarea acesteia pe baza de statusuri- refuz, accept etc. ( în funcție de stocul disponibil); Completarea și transmiterea automată de solicitări de lămuriri suplimentare sau inițierea conversației în funcție de opțiunea de contactare stabilită de către pacient; Asigurarea pregătirii livrării și emiterea documentelor fiscale, cu informarea pacientului privind momentul și modul de ridicare a comenzii procesate.

Descarca Brosura

PLUS ERP NetFarm

PlusERP este rezultatul experienței de peste 20 de ani a companiei Softeh Plus pe piață sistemelor de gestiune pentru farmacii fiind prezent la peste 2500 de clienți la nivel național . Alături de clienții noștri am creat un sistem robust, într -o tehnologie modernă , care să răspundă cerințelor actuale ale pieței . Poate fi implementat că soluție SaaS cu baza de date găzduită în cloud (AWS, Microsoft Azzure etc.) în dată centere specializate, fără a mai fi necesare resurse hardware și de întreținere proprii. PlusERP este dezvoltat în tehnologie Microsoft, permițând deservirea la același nivel de calitate ridicată , atât a clienților mici cât și a lanțurilor de farmacii.

Descarcă Broșură