© 2025 Softeh Plus
Symfonia | Softeh Plus Symfonia | Softeh Plus
  • Despre noi
  • Soluții
    • Sănătate
      • Clinică
      • Laborator
      • SPITAL
      • ERP CENTRE MEDICALE
        • ERP Centre Medicale Private
        • ERP Centre Medicale Publice
      • CENTRE MEDICALE COMPLEXE
      • Telemedicină
      • MEDICINĂ DE FAMILIE
      • Management Stocuri Centre Medicale
    • Farmacii
      • CIRCUIT-DESCHIS
      • CIRCUIT-ÎNCHIS
    • Depozite & Retail
      • DEPOZITE FARMACEUTICE
      • DEPOZITE CLASICE
      • RETAIL
    • Construcții
      • DEVIZARE- OFERTARE
      • PROJECT MANAGEMENT
      • MECANIZARE
      • APROVIZIONARE
      • LABORATOR ÎNCERCĂRI
      • ERP CONSTRUCȚII
      • SISTEM INTEGRAT SCOP-C
    • Instituții publice
    • CONTABILITATE & RESURSE UMANE
    • Alte soluții
      • LABORATOR ÎNCERCĂRI
      • Data Protection Tool
      • Soluția SAF-T
      • Scanare Date Pașaportale
  • Portofoliu
  • Cariere
  • Noutăți & Info
  • Contact
  • DEMO
  • English
Symfonia | Softeh Plus

SĂNĂTATE: SPITAL

MedicalCM - Medical Cost Management

Sistem informatic integrat pentru Spitale Publice sau Private, posibil de implementat în diverse variante, funcție de complexitatea centrului medical. Modulele, opțiunile și aplicațiile din cadrul acestuia definesc funcțional soluția informatică. Se integrează, în completare, cu soluția ERP- Public sau Privat, Medis Laborator și  Medical Cost Management pentru asigurarea managementului întregii activități a unui Centru Medical Complex.

Oferta Dilutii
Oferta MGM Ng
solutie software spital - MCM Ng

Module, Opțiuni și Aplicații ale Sistemului Medical Cost Management

MCM – Oferte /Contracte - "Automatizează procesul de Ofertare/Contractare "

Opțiune din cadrul sistemului Integrat MCM care permite responsabililor din cadrul Recepției/Biroului de Internări și/sau Departamentului de Contractare să automatizeze procesul de Ofertare/ Contractare a Pachetelor de Servicii Medicale care presupun Internare. Prin intermediul functionalitatilor sistemului se asigura cadrul de definire a Pachetelor și conținutul acestora (acoperirea) precum și variațiile posibile (Ex: Tip Rezervă, Medic , etc.), astfel încât să poată fi ușor utilizate în procesul de Ofertare/Contractare. Toate ofertele / contractele salvate la nivelul unui Pacient sunt arhivate în sistem, astfel încât să fie baza de facturare a prestațiilor la moment de externare, sau la momente intermediare. Tipizatele de Oferta și/sau Contract pot fi personalizate, astfel încât să conțînă toate informațiile dorite.

...
MCM – Programări pentru Internare - "Gestionează eficient programările la Internare"

Opțiune din cadrul sistemului Integrat care oferă o imagine completă și corectă a resurselor alocate pentru asigurarea Internărilor (Ex: Nr. paturi Libere / Secții Clinice / Tipuri de Rezerve) în scop de planificare și rezervare a acestora, urmare a programărilor pacienților pentru Internare. Poate fi o etapă ulterioară procesului de Ofertare/Contractare, cel puțîn pentru Spitalele din mediul privat. În timp real, responsabilii din  Recepția Spitalului / Biroului de Internări vor putea identifica rapid resursele in cadrul Spitalului pentru a salva o Programare. În aceste condiții, aceștia vor avea  o evidență strictă și ușor accesibilă a tuturor programărilor pentru internare. Principul de programare respectă principiile regimului hotelier, dar, suplimentar, asista utilizatorul prin propunerile prestabilite privind numărului de zile necesare pentru o internare, funcție de Pachetul de Servicii Contractat.

...
MCM – Programări pentru Operații - "Gestionează eficient programările la operație"

Opțiune esențială pentru Spitalele care au în structura funcțională Bloc Operator (sau Săli de Operație) și desfășoară activități medical-chirurgicale. Cu ajutorul acestui instrument, utilizatorii pot gestiona ușor și eficient resursele necesare desfășurării operațiilor și pot rezervă o Sala de Operație pentru anumite intervale orare, pentru un număr de ore propus automat funcție de Intervenția selectată. Suplimentar, se pot programa, pe lângă resursele principale Medic Operator mâna 1 și sala de Operație, și alte resurse (ex: Medic mâna 2, Asistență de sala, Echipamente – Ex: Laparoscop, instrumentar, etc.), fără a se limita la un număr de resurse sau tipologie. În extindere, opțiunea poate fi utilizată și pentru programare pe resursă pat în Stationarul de Zi. În timp real, utilizatorii pot accesa cu ușurință lista tuturor programărilor pentru operații și detaliile acestora.

...
MCM – Birou Internări/Externari - "Un instrument necesar în orice Birou de Internări/Externări"

Optimizează procesele de Internare și Externare din cadrul Birourilor asimilate ale unui Spital, punând la dispoziție funcționalități de identificare rapidă a pacienților programați, internați, externați, programați pentru externare. Asigura operațiunile de deschidere Foaie de Observație, Externare Pacient, Emitere Decont, Facturare și Încasare a prestațiilor, precum și alte operațiuni (Ex: Accesare Istoric Medical). Procesul de internare și/sau externare este facil și rapid, sistemul asigurând automatizarea completariii unui set de informații la nivelul Foii de Observație, asistând utilizatorul în completarea celorlate informații mandatorii finalizării proceselor – inclusiv validări și verificări suplimentare, necesare raportării corespunzătoare către CNAS/DRG. Facilitează identificarea rapidă a rezervelor libere pe tipologia aferentă, conform programărilor, și asigura ocuparea scriptică a acestora. Pentru Foile de Observație CNAS sistemul facilitează  preluarea semnăturii electronice și validarea Foilor de Observație la moment de internare și/sau externare. Pacienții pot fi internați în regim de spitalizare continuă, spitalizare de zi și prezentare.

...
MCM – Fișa UPU - "Primește Pacienți în Urgență"

Opțiune importantă pentru  Spitalele care prezintă structuri de Urgență – UPU/CPU, asigurând completarea tuturor informațiilor necesare Fișei UPU, precum și triajul pacienților în cadrul Spitalului pe coduri de urgență. Pentru fiecare cod de Urgență sunt asignate culori, astfel încât, împreună cu soluția Tablou UPU, să se asigure Informarea Aparțînătorilor privind încadrarea pe cod de Urgență și traseul Pacientului în continuare în Spital – prin intermediul televizoarelor montate in sălile de așteptare.

...
Tablou UPU - "Ține informați apartinătorii în sala de Așteptare"

Soluție Informatică web utilizată în camerele de garda ale spitalelor care permite afișarea pe terminale externe (Televizoare) a informațiilor pentru aparțînători privind încadrarea pe Urgențe și triajul pacientiilor sosiți în UPU/CPU sau camera de garda, în timp real. Este utilizată in strânsă legătură cu opțiunea de Fișa UPU.

...
DPT – “Protejează Datele cu Caracter Personal”

Aplicație Web integrabilă cu soluțiile informatice dezvoltate de Softeh Plus care facilitează întocmirea Registrului Operațiunilor de Prelucrare a datelor cu caracter personal. Permite configurarea textelor și formă consimtamintelor în funcție de necesități și asigura preluarea și gestionarea consimtamintelor persoanelor vizate, pentru scopurile pentru care au fost sau urmează să fie colectate informațiile cu caracter personal.

...
Billing - "Automatizează procesul de facturare și încasare"

Asigura automatizarea procesului de calcul, emitere a documentelor fiscale și încasarea contravalorii servicilor prestate în Spital, urmărire a prestațiilor nefacturate/neîncasate pentru fiecare pacient în parte și generarea registrelor necesare. Suplimentar asigura și procesul de facturare și urmărire a avansurilor încasate, conform contractelor încheiate cu pacienții. Se integrează cu casele de marcat pentru asigurarea emiterii automate a bonului fiscal. Procesul se inițiază că urmare a emiterii Decontului Financiar de la nivelul fiecărei Foi de Observație.

...
MCM – Secții - "Foaie de observație Completă"

Componentă centrală a Sistemului Integrat Medical Cost Management care asigura (fără  a se limita) înregistrarea la nivelul fiecărei Foi de Observație Pacient internat, a: Diagnosticelor; Procedurilor; Intervențiilor chirurgicale; Transferurilor; Tipizatelor Medicale și/sau Nemedicale elibertate; Concediilor Medicale prescrise; Consumurilor de servicii; Cererilor de Investigații de Laborator; Cererilor de Investigații Paracilinice; Cererilor de consultații clinice ambulatorii; Programarilor la consultații clinice ambulatorii și / sau de radiologice; Protocoalelor Operatorii, Prescripțiilor de Medicamente compensate/gratuite; Consumului de Medicamente / Materiale Sanitare / Proteze- Dispozitive; Documentelor externe ale pacientului; Fișei de Consum Critic AȚI; etc.. Suplimentar se asigura întreagă suită de Rapoarte Statistice aferente secțiilor (ex: Foaie de Mișcare, Foaie de Alimentație, Centralizatoare pacienți, etc.) și posibilitatea de urmărire în timp real a tuturor consumurilor și valorilor acestora pentru un episod de internare, fără a fi necesare prelucrări suplimentare.

...
Foaie de Condică/Consum - "Înregistrează consumul de Medicamente și M.S. pe pacient"

Aplicație WEB integrată cu soluțiile medicale dezvoltatea de către Softeh Plus ce permite automatizarea procesului de completare a foilor de condica/consum pe pacient- Foaie de Observație, asigurând analiză /rezevarea și consumul stocului de la nivelul gestiunilor de Farmacie sau Aparat medicamente. Asigura procesul de transfer al documentelor primare generate de operațiuni către soluția de ERP-PAA. Se poate utiliza doar împreună cu componentă de gestiune din cadrul ERP-PAA.

...
Rețetă electronică - "Prescrie rețetă medicamente compensate / gratuite"

Aplicație Web integrabilă cu toate soluțiile medicale dezvoltate de către Softeh Plus ce automatizeaza procesul de completare și prescriere a rețetelor de medicamente compensate / gratuite, în conformitate cu legislația în vigoare, asigurând raportarea online a acestora pe serverele CNAS. Integrarea cu soluțiile medicale ușurează completarea unei prescrieri prin preluarea tuturor informaților necesare de la nivelul sistemelor de unde se face apelul, asigurând opțiuni de duplicare a rețetelor anterioare, foarte utilizate în cazul prescrierilor pentru bolnavii cronici. Permite prescrierea și tipărirea rețetei off-line în condițiile nefuncționării conexiunii cu serverele CNAS.

...
Concedii medicale - "Prescrie concedii medicale"

Asigura cadrul de completare și tipărire a concediilor medicale prescrise pacientului precum și raportarea acestora la CNAS pentru una sau mai multe convenții indiferent de numărul de medici.

...
DocManagement - "Stochează documente pe pacient/Foi de Observație"

Modul care interacționează cu toată suită de aplicații medicale dezvoltate de către Softeh Plus și asigura posibilitatea de a atașa sau vizualiza diverse documente (fișiere de tip text, imagine sau orice alt tip de fișier) în funcție de anumite criterii: consultații, foi de observație,  pacient, cu posibilități de extindere. Pot fi vizualizate mai multe documente în același timp (de tip imagine – pe cadrane diferite). Este o soluție de stocare în sistem logic a documentelor generate de fluxul operațional din cadrul centrului medical (Ex: scanarea biletului de trimitere și atașarea acestuia la nivel de consulatie și/sau foaie de observație, va permite identificarea rapidă a acestuia de către medic).

...
MCM – Plan de Îngrijnire - "Programează Activiățile de Nursing și Marchează Execuțiile"

Se utilizează în cadrul Spitalelor care doresc să asigure Centralizarea/ Urmărirea și marcarea activităților de nursing, rezultate în urmă recomandărilor făcute de către medici (și nu numai), pentru pacienții internați. Prezintă o interfață ușor accesibilă utilizatorilor (personalului care asigura îngrijirea la pat a pacienților internați) cu evidențierea activităților programate fiecărui caz în parte (Ex: Administrare medicamente, Recolatare probe biologice, măsurători, proceduri, consultații, pregătire operații), cu posibilități de marcare a execuțiilor acestora și atenționări pentru neexecutie. Prin setul de rapoarte și situații puse la dispozite, Planul de Nursing se poate genera automat și poate fi de un real folos în identificarea și analiză cazurilor de la nivelul fiecărei secții, prin interfață vizuală pusă la dispoziție de sistem.

...
MCM– Calcul ICM - "Urmărește Indicele de Complexitate al Cazului"

Se utilizează cu precădere în cazul Spitalelor care decontează serviciile prestate pacienților asigurați la CNAS pe baza de caz rezolvat. Asigura calculul automat al ICM-ului unei Foi de Observație, având la baza informațiile completate la nivelul acesteia ( diagnostice și proceduri). Prezintă un calcul imediat al acestuia ori de câte ori se dorește. Poate fi de un real ajutor în procesul de codificare. Suplimentar, există și opțiunea de integrare cu alte soluții de codificare, care pot pune la dispoziția utilizatorilor și validări, avertizări și îndrumări privind modul optim de codificare (Ex: integrare Medicode).

...
MCM – Raportare SIUI/DRG/CM/DES-"Raportează către instituții și asigură decontarea cu CNAS"

Centralizează și consolidează informațiile înregistrate la nivelul sistemului Medical-CM pentru a le evidenția în rapoarte bine definite, ce pot fi accesate în orice moment în scop de analiză și suport decizional. Opțiunile oferite dau posibilitatea utilizatorilor de a realiza cu ușurință raportările și rapoartele statistice necesare către instituții și casele de asigurări, precum și construirea altor rapoarte suplimentare. Prin intermediul asistentului wizard orice utilizator, indiferente de nivelul de pregătire, poate realiza rapoarte „real-time” pe mai multe dimensiuni. Cu ajutorul acestei componente, raportările periodice către DRG, SIUI, Dosar Electronic de Sănătate și Concedii medicale se pot realiza în mod automatizat prin conectare directă la serverele SIUI cu preluarea automată a răspunsului și analiză acestuiia pentru corecții și reraportare.

...
MCM – Decont Pacient - "Decont Pacient Instant"

Automatizeaza calculul și emiterea Decontului Pacientului conform reglementărilor în vigoare, iar pentru mediul privat (sau și pentru mediul public – în cazul pacienților neasigurati) calculul automat al valorilor de plata, având la baza prevederile contractuale încheiate cu pacientul înainte de internare (Contracte pachete servicii). Prezintă mai multe opțiuni de emitere: Decont Consumuri conform reglementărilor legislative în vigoare, condensat sau detaliat sau Decont Financiar – baza de facturare a prestațiilor. Că și conținut, prezintă toate informațiile de consum cantitativ, preț și valoare pe capitolele: Cheltuieli aferente Spitalizării (Zile spitalizate pe Tip Rezervă în Secție), Cheltuieli cu Hrană, Cheltuieli Investigații Laborator, Cheltuieli cu Alte Servicii Medicale, Cheltuieli Diverse, Cheltuieli Transport, Cheltuieli Medicamente, Cheltuieli Materiale sanitare și Proteze/Dispozitive. Pornind de la emiterea Decontului Financiar, în integrarea cu soluția PAA Billing, asigura transferul și automatizarea procesului de facturare și încasare a prestatilor.

...
MCM – Fișă consum – Critic / ATI - "Calculează scor OMEGA"

Asigura interfață de completarea a serviciilor specifice AȚI CRITIC pentru fiecare Foaie de Observație în scop de determinare a scorului OMEGA.

...
Integrare MEDIS – Clinică & Laborator - "Integrează Laboratorul, Ambulatorul și Radiologia"

Pentru o utilizare avansată, este importantă asigurarea interfeței cu Laboratorul, Ambulatorul de Specialitate și Radiologia, plecând de la nivelul Foilor de Observație ale pacienților internați. Prin intermediul acestei interfatari se asigura trasabilitate, utilizarea resurselor comune de informații, comunicare directă interdepartamentală și evitarea dublei operari de informații. De le nivelul unei F.O. se pot deschide în mod asistat Cereri de Investigații de Laborator și transmite digital (prin intermediul sistemului) către Laboratorul de Specialitate (intern și/sau extern după caz), asigurând suplimentar și înregistrarea consumului de Investigații pe F.O.. Deasemenea, se pot urcă cereri de consultații și/sau investigații radiologice pe acelaș principiu, precum și asigurarea programărilor la consultații în cabinetele de specialitate ambulatorii pentru pacienții internați. Orice rezultat al cererilor de consultații/investigații se va regăși în mod facil la nivelul Foii de Observație a pacienților fără a mai fi necesare solicitări suplimentare. Se asigura, prin această interfațare, o comunicare bidirecțională între structurile clinice și paraclinice din cadru spitalului pe principii de solicitare si primire rezultat.

...
PAA Sigma - "Farmacie de Circuit Închis"

Pentru a putea asigura administrarea de medicamente/ materiale sanitare pe Pacient, orice Spital trebuie să își organizeze o Gestiune de Farmacie de Circuit Închis. Pentru acoperirea acestui deziderat se pune la dispoziție în completare, o soluție  complexă  și completă pentru gestiunea stocurilor de medicamente din cadrul  farmaciilor de  circuit închis (Farmacii de Spital). Această permite înregistrarea tuturor intrărilor/ ieșirilor  de medicamente (conform lista CNAS) pe loturi și date de expirare, actualizarea în simultan a stocului de medicamente și  organizarea evidenței stocului de medicamente pe oricâte gestiuni, cu înregistrarea tuturor ieșirilor (foaie de condica, factură, retur, etc.).  Alte facilități ale soluției, fără a se limita la acestea: Inventarierea stocurilor de medicamente; Verificarea prețurilor maximale; Emiterea documentelor contabile necesare (NIR, notă de transfer, bon de consum etc.) și a înregistrărilor contabile aferente; Descărcarea  automată a stocului conform metodelor impuse de legislația în vigoare și calculul foilor de condica pe medic/secție/F.O. cu  păstrarea unui istoric al evoluției stocului; Înregistrarea consumurilor pe secții de spital și F.O.; Realizarea elaborarilor și a magistralelor; Introducerea foilor de condica din secție și/sau consultarea stocului de medicamente din farmacie de către secții, prin interfață de Medicație – FC Electronică. Asigura raportarea automată a consumului de medicamente FARMCI și NHPCJ și generarea rapoartelor de mișcare și centralizare consum, pentru susținerea acestora. Suplimentar, este interfatat cu  Hub-ul OSMR în cadrul proiectului de serializare a medicamentelor. Se integrează nativ cu soluția ERP PAA pentru o soluție completă (cu aplicabilitate și către instituțiile publice, dar și centrelor medicale private), asigurând prelucrarea informațiilor până la nivel de înregistrare contabila.

...
Fisa DEP - "Organizează propriul Dosar Electronic Medical al Pacienților"

Această componentă are că principal scop colectarea, stocarea și reprezentarea tuturor informaților medicale prelucrate în cadrul sistemelor informatice până la nivel de pacient,  consultație, cerere de investigații, foaie de observație. Este de un real ajutor medicului curant și nu numai în ceea ce privește accesarea rapidă a istoricului medical al unui pacient. Datorită adaptabilității, orice informație medicală prelucrată, indiferent de specialitatea medicală, poate fi reprezentată organizat și structurat în interfetele soluției.

...
Medis EMR- "Dosarul medical online al pacientului"

Portal Web pacient – Portal de Sănătate, alternativă la dosarele clasice de sănătate ale pacienților. Platforma online asigura pacienților acces la propriile informații medicale privind: datele de identificare, lista consultațiilor efectuate și rapoartele medicale ale acestora, lista seturilor de analize de laborator efectuate și buletinele de investigații cu rezultatele aferente, lista programarilor la consultații, lista internărilor și detaliile acestora – inclusiv documentele adiacente, lista prescrierilor de medicamente și detaliile acestora precum și informații financiare rezultate din relația acestuia cu centrul medical.

...
Scanare Date Pașaportale - "Reduce semnificativ timpul de așteptare din recepție"

Sistem Informatic Integrat pentru reducerea semnificatica a timpilor de așteptare din recepție, creșterea gradului de satisfacție a pacienților și eliminarea erorilor de operare.

AVANTAJE

  • Informații rapide, corecte și complete în sistem
  • Eliminarea informațiilor duplicate și a greșelilor de dactilografiere
  • Automatizarea operațiunii de înregistrare / căutare pacient
  • Acțiune de scanare și populare câmpuri dintr-o singură operațiune
  • Verificare autenticitate document
  • Reducerea timpilor aferenți cu cel putin 80%
  • Acuratețe: 99,00% scanări reușite

UTILIZARE OPȚIUNE IN MEDIS

  • Introducere în sistem pacient nou
  • Căutare automată programare
  • Generare noi programări
...
Facturare abonamente
Facturare abonamente facturi
Rapoarte_SIUI
Raportare SIUI
logo symfonia softeh white

Contact

Splaiul Unirii, Nr. 165, Clădirea TN03B, Etaj 6, Sector 3, București

(004) 0374 200 940
(004) 0374 200 941
(004) 021 323 7838

marketing@softeh.ro

office@softeh.ro

Soluții

Sănătate
Farmacii
Depozit & Retail
Instituții publice
Construcții
Contabilitate & Resurse umane
Alte soluții

Informații

Termeni și condiții
Politica de confidențialitate
ANPC
ANPC
SOL
microsoft
RoGov
oracle
UE
certsign
intrumenteRO

© 2025 Symfonia | Softeh