© 2025 Softeh Plus
Symfonia | Softeh Plus Symfonia | Softeh Plus
  • Despre noi
  • Soluții
    • Sănătate
      • Clinică
      • Laborator
      • SPITAL
      • ERP CENTRE MEDICALE
        • ERP Centre Medicale Private
        • ERP Centre Medicale Publice
      • CENTRE MEDICALE COMPLEXE
      • Telemedicină
      • MEDICINĂ DE FAMILIE
      • Management Stocuri Centre Medicale
    • Farmacii
      • CIRCUIT-DESCHIS
      • CIRCUIT-ÎNCHIS
    • Depozite & Retail
      • DEPOZITE FARMACEUTICE
      • DEPOZITE CLASICE
      • RETAIL
    • Construcții
      • DEVIZARE- OFERTARE
      • PROJECT MANAGEMENT
      • MECANIZARE
      • APROVIZIONARE
      • LABORATOR ÎNCERCĂRI
      • ERP CONSTRUCȚII
      • SISTEM INTEGRAT SCOP-C
    • Instituții publice
    • CONTABILITATE & RESURSE UMANE
    • Alte soluții
      • LABORATOR ÎNCERCĂRI
      • Data Protection Tool
      • Soluția SAF-T
      • Scanare Date Pașaportale
  • Portofoliu
  • Cariere
  • Noutăți & Info
  • Contact
  • DEMO
  • English
Symfonia | Softeh Plus

SĂNĂTATE: ERP CENTRE MEDICALE PRIVATE

ERP - Power Account Anywhere Privat

Sistem Informatic ERP care asigură gestionarea și automatizarea fluxurilor informaționale de la nivelul structurilor funcționale Generale și Administrative ale unui Centru Medical Privat.

Modulele, opțiunile și aplicațiile din cadrul acestuia definesc funcțional soluția informatică. ERP PAA se integrează, în completare, cu soluțiile MEDIS Clinică, MEDIS Laborator și Medical Cost Management pentru asigurarea managementului întregii activități a unui Centru Medical Complex.

solutii software power account

Module, Opțiuni și Aplicații ale ERP - Power Account Anywhere Privat

PAA Gestoc Centremed - "Contabilitatea Primară și a Stocurilor"

Modul cu multiple funcționalități care poate gestiona diverse activități prin prisma posibilităților de stocare și operare a tuturor documentelor primare generate de fluxul de activitate din cadrul unui Centru Medical. În același timp , această componentă , permite gestionarea stocurilor prin asigurarea prelucrării tuturor documentelor primare de baza care afectează stocurile, precum și monitorizarea permanentă a acestora, fie că este vorba de materii prime, materiale, materiale auxiliare sau obiecte de inventar. Pentru că cea mai mare parte a Centrelor Medicale Private sunt neplătitoare de TVA, soluția este adaptată evaluării stocurilor la valoarea de achiziție cu TVA, asigurând interfețe specifice de prelucrare a informațiilor . Prezintă următoarele Funcționalități principale ( fără a se limita la acestea ): Asigurarea prelucrării tuturor documentelor primare și automatizarea întregului flux posibil de documente; Automatizarea procesului de contabilizare; Automatizarea procesului de urmărire a mișcării stocurilor; Asigurarea întregii suite de rapoarte specifice departamentelor de contabilitate, aprovizionare și stocuri, etc.. O parte din facilitățile oferite fac referire la evidență documentelor primare (Contracte Clienți -Furnizori, Comenzi Clienți -Furnizori, Comenzi Interne de Aprovizionare, Facturi Furnizori de Servicii și Stocuri, Emitere Facturi Clienți și Bonuri Fiscale Clienți -Furnizori, Avize de Expediție Clienți -Furnizori, Evidență Proforme Clienți -Furnizori, Încasări – Plăti Casă și Banca pe conturi de trezorerie, intrări diverse, ieșiri diverse, evidență efecte etc.), gestiune stocuri ( Balanțe Stocuri, Fișe Produs-Material, Stoc Curent, Inventarieri etc.), evidență încasări – plăti ( Situații încasări – plăti pe documente, situații neîncasate – neplătite pe documente, rapoarte de datare debite -credite, situații calcul penalizări depășire scadente la plata etc.) etc.. Este modulul de baza pentru zona operațională din punct de vedere financiar-contabil și gestiune.

...
PAA Sigma - "Gestiune Farmacie de Circuit Închis"

Pentru a putea asigura administrarea de medicamente/ materiale sanitare pe Pacient, orice Spital trebuie să își organizeze o Gestiune de Farmacie de Circuit Închis . Pentru acoperirea acestui deziderat se pune la dispoziție în completare, o soluție complexă și completă pentru gestiunea stocurilor de medicamente din cadrul  farmaciilor de  circuit închis (Farmacii de Spital). Această permite înregistrarea tuturor intrărilor / ieșirilor de medicamente (conform lista CNAS) pe loturi și date de expirare, actualizarea în simultan a stocului de medicamente și organizarea evidenței stocului de medicamente pe oricâte gestiuni, cu înregistrarea tuturor ieșirilor (foaie de condica , factură , retur, etc.).  Alte facilități ale soluției , fără a se limita la acestea : Inventarierea stocurilor de medicamente; Verificarea prețurilor maximale; Emiterea documentelor contabile necesare (NIR, notă de transfer, bon de consum etc.) și a înregistrărilor contabile aferente ; Descărcarea automată a stocului conform metodelor impuse de legislația în vigoare și calculul foilor de condica pe medic/ secție /F.O. cu păstrarea unui istoric al evoluției stocului; Înregistrarea consumurilor pe secții de spital și F.O.; Realizarea elaborarilor și a magistralelor; Introducerea foilor de condica din secție și / sau consultarea stocului de medicamente din farmacie de către secții , prin interfață de Medicație – FC Electronică . Asigura raportarea automată a consumului de medicamente FARMCI și NHPCJ și generarea rapoartelor de mișcare și centralizare consum, pentru susținerea acestora. Suplimentar, este interfatat cu  Hub-ul OSMR în cadrul proiectului de serializare a medicamentelor. Se integrează nativ cu soluția ERP PAA pentru o soluție completă (cu aplicabilitate și către instituțiile publice, dar și centrelor medicale private), asigurând prelucrarea informațiilor până la nivel de înregistrare contabila .

...
PAA Contab - "Contabilitate Financiară"

Modulul de contabilitate generală ( Financiară ) reprezintă nucleul ERP (PAA), concentrând întreagă informație contabila ( tranzacții ) a unității economice, realizând atât contabilitatea financiară cât și contabilitatea internă de gestiune. Permite atât urmărirea situațiilor financiar- contabile în perioadele precedente cât și a situației actuale, în timp real. Asigura centralizarea și consolidarea informațiilor atât din contabilitatea financiară (clasele 1-7) cât și contabilitatea de gestiune ( clasa 9), pînă la nivel de balanță , bilanț , flux de numerar, cont de profit și pierdere. În cadrul ERP-ului funcționează că un container care primește și centralizează tranzacții contabile, rezultat al acțiunilor de operare documente primare, calcul lichidare, calcul amortizare, etc., efectuate în cadrul modulelor sistemului informatic ERP – Power Account Anywhere. Asigura contabilitatea pe dimensiuni contabile multiple (Ex: centre de cost/profit,  departamente, tipologii, etc.) configurabile funcție de rezultatul stabilit. Cu ajutorul mecanismelor de generare automată de înregistrări contabile permite automatizarea proceselor de Închidere V și CH, reevaluarea conturilor în valută , închiderea conturilor de TVA, etc.. Prezintă următoarele funcționalități principale ( fără a se limita la acestea ): Asigurarea automatizării procesului de centralizare a înregistrărilor contabile pe mai multe dimensiuni contabile; Asigurarea generării tuturor rapoartelor specifice având la baza înregistrările contabile (Ex: Balanțe , Fișe Cont , Carte Mare etc.); Asigurarea automatizării proceselor de închidere luna (Ex: V și CH și alte operațiuni ), etc..

...
PAA GemFix- "Gestiunea Imobilizarilor"

Modul de gestiune a imobilizărilor și evidență a mijloacelor fixe. Asigura calculul amortizării și generarea automată a înregistrărilor contabile direct în modulul PAA-Contab. Permite configurarea modului de calcul al amortizării și ține evidență amortizărilor nedeductibile fiscal, cu evidențiere separată la nivel de rapoarte a amortizărilor deductibile față de  cele nedeductibile. Regimurile de amortizare asigurate de către sistem sunt : liniar, accelerat, degresiv AD1, degresiv AD2, manual. Stările mijlocului fix permise la nivelul aplicației : normală , în rezervă /disponibil, în conservare. Prezintă funcționalități de generarea multiplă de mijloace fixe pornind de la caracterisiticile unuia dintre ele cu posibilitatea de generare automată a numărului de inventar. Prezintă următoarele funcționalități principale ( fără a se limita la acestea ): Asigurarea gestiunii complete a mijloacelor fixe și a obiectelor de inventar de natură mijloacelor fixe; Asigurarea generării automate a tuturor rapoartelor specifice gestionării și contabilizarii imobilizărilor , etc..

...
PAA Billing - "Facturare Prestații - Clinice, Laborator, Spital"

Asigură automatizarea procesului de calcul, emiterea documentelor fiscale și încasare a contravalorii servicilor prestate în clinică , laborator sau spital, precum și urmărirea prestațiilor nefacturate/ neîncasate pentru fiecare pacient în parte , cu generarea registrelor necesare. Se integrează cu casele de marcat pentru asigurarea emiterii automate a bonului fiscal. Este nativ integrat în soluțiile financiar- contabile asigurate de către soluția ERP PAA, astfel încât , orice document primar generat ( factură , bon fiscal, încasare , etc.) de operațiunile de încasare / facturare să se regăsească în sistem până la nivel de tranzacție contabila , conform monografiilor contabile stabilite pentru fiecare tip de operațiune . Se integrează cu soluțiile MEDIS Clinică , MEDIS Laborator și Medical Cost Management în cadrul Soluției Integrate Power Hospital, pentru consolidarea tuturor informațiilor necesare asigurării procesului de facturare/ încasare .

...
PAA Pret de Cost - "Postcalcul - P&L pe Centre de Profit "

Utilitar foarte important în urmărirea eficienței și profitabilității Centrelor de Profit ale unui Centru Medical (Ex: Secții , Specialități , Departamente etc.), cu posibilități de extindere a analizei până la nivel de servicii ( Investigații , Intervenții , consultații , etc.). Scopul acestuia este de a automatiză procesul de  calcul al Contului de Profit și Pierdere al unui Centru Medical cu defalcare pe obiective (Centre de Profit – Secții / Specialități ), prin identificarea veniturilor și cheltuielilor directe și repartizarea cheltuielilor indirecte pe  Centrele de Profit, având la baza coeficienți de repartizare. Sursă de Informatiii o reprezintă înregistrările contabile pe centre de Centre de Cost/ Profit. Prezintă următoarele funcționalități principale ( fără a se limita la acestea ): Asigurarea posibilităților de definire/configurarea a unor structuri de P&L personalizate și a oricăror alte structuri de analiză care au că sursă de informații înregistrări contabile; Asigurarea posibilităților de definire a formulelor de calcul personalizate pentru indicatorii urmăriți și de configurare a oricator chei de repartizare; Asigurarea posibilităților de analiză a situațiilor definite pe centre de profit în luna , an în diverse forme de afișare (tabelar sau P&L).

...
PAA E.M.M.A- "Evidența Mijloacelor de Mecanizare și Auto"

Sistem Informatic  pentru Evidență Mijloacelor de Mecanizare și Auto, un instrument esențial în automatizarea procesului de calculație a indicilor de exploatare și a managementului de Flota . Este dedicat departamentelor de Mecanizare din cadrul Centrelor Medicale (Ex: Ambulanțe , Flota reprzentanti medicali, etc.), asigurând o imagine completă a modului de utilizare a parcului auto și a profitabilității acestuia prin prisma comparației între valorile de producție de mecanizare calculate și cheltuielile efectiv înregistrate . Soluția comunica în mod nativ cu modulele dedicate pe partea financiar – contabila ,  de gestiune și de Salarizare din cadrul ERP PAA, asigurând transferul în timp real a valorilor cheltuielilor înregistrate pe mașini (asimilate Centrelor de Cost) de la nivelul documentelor primare înregistrate (Facturi, Bonuri de Consum, Bonuri Fiscale, Stat de Salarii, etc.). Este sursă de informații pentru soluția de calculație și repartizare a Costurilor – PAA Preț de Cost – asigurând valorile cheilor de repartizare privind prestațiile în Km, ore și consum de carburant pe centre de profit  ( Secții , Specialități ), pentru repartizarea cheltuielilor cu mecanizarea. Asigura ( fără a se limita la acestea ): Automatizarea procesului de prelucare a Foilor de Parcurs/Pontaj; Atenționarea privind reviziile programate (orice tip care poate fi cuantificat în ore explotare, kilometrii efectuați , zile și luni calendaristice); Centralizarea tuturor informațiilor despre mașini și istoricul modificărilor acestora în timp; Managementul reparațiilor și cadenței (Km, ore, zile) intrări în reparații a mașinilor și utilajelor pe tipuri de manopere de service; Calculul producției de mecanizare și a indicilor de exploatare, etc.. Se poate utiliza în cadrul Centrelor Medicale și pentru managementul informațiilor , reviziilor și reparațiilor pentru aparatură medicală și de laborator.

...
Programări la Plată - "Controlează Plățile către Furnizori"

Opțiune din cadrul ERP PAA care facilitează identificarea rapidă a restanțelor de plata conform Scadente și programarea plăților acestora către Furnizori, în strânsă legătură cu lichiditatea imediată ( șoldurile conturilor bancare). În context de asigurare a unei integrări bidirectionale cu soluțiile de management ale operațiunilor bancare oferite de către bănci , devine o opțiune importantă . Asigura generarea automată a fișierelor cu plățile programate în formatul importabil al aplicațiilor bancare utilizate, eliminând dublă operare a informațiilor .

...
Import Extrase Bancare - "Integrează Aplicațiile Băncilor"

În condițiile în care se dorește asigurarea interconectivității cu soluțiile bancare oferite de către bănci , și în completarea opțiunii de programare la plata , această soluție este esențială . Cu ajutorul acestei opțiuni se pot importă în sistem extrasele bancare având la baza fișierele generate de aplicațiile bancare utilizate, asigurând automatizarea procesului de operare documente primare cu privire la încasări și plăti . Se poate adapta oricărei soluții bancare, atâta timp cât această asigura exportul extrasului într -un format electronic accesibil .

...
Sugestie Comandă Furnizori - "Fără Supra Stoc, Fără Lipsă Stoc"

Facilitate din cadrul ERP PAA care automatizează procesul de determinare a Stocului Necesar de Comandat la Furnziori, a celor mai bune opțiuni de comandă ( Preț și Furnizor) și generarea automată de comenzi de aprovizionare către furnizori. Utilizarea acestei opțiuni minimizează riscul de a ajunge în situație de ” Out of Stoc ” sau “Supra Stoc”, având la baza determinarea unui Stoc Optim.

...
Contabilitate MultiDimensionată - "MultiCentre de Cost/Profit"

Pentru a putea analiză anumite valori financiar – contabile din mai multe puncte de vedere este important să se poată asigura înregistarea acestora din toate perspectivele. Având la baza această premisa , sistemul ERP PAA a fost gândit să acopere și acest deziderat prin intermediul opțiunii de contabilitate multidimensionata. Cu ajutorul acesteia contabilitatea nu mai este limitată la un număr fix de dimensiuni de analiză și se poate adapta oricăror necesități de urmărire și analiză . Nu se limitează la un număr de dimensiuni și nici la aplicabilitatea acestora ( conturile contabile posibil de a fi urmărite multidimensionat). Prin intermediul mecanismelor dezvoltate, efortul de înregistrare multidimensionata a tranzacțiilor este insesizabil. Exemplu: Posibilitatea de urmărire a Veniturilor contabile – ” cont contabil 704″ –  pe Specialități / Medici/Medici Trimitatori/ Pacient …etc..

...
Necesare Secții / Cabinete - "Centralizează necesarele de pe Secții/Cabinete"

Opțiune importantă din cadrul ERP PAA care asigura interconectarea Secțiilor /Cabinetelor cu Departamentul de Aprovizionare. Permite responsabililor de la nivelul Secțiilor /Cabinetelor să solicite, prin intermediul soluției informatice, stocul necesar pentru asigurarea funcționarii corespunzătoare , departamentului de Aprovizionare. Suplimentar, automatizează , în cadrul  Departamentului de Aprovizionare, procesul de agregare și redistribuire de stoc . O altă funcționalitate utilizată în cadrul Secțiilor /Cabinetelor, în strânsă interacțiune cu Magazia de Materiale Sanitare, o reprezintă posibilitatea de rezervare a unui Stoc Necesar (din Stocul Magaziei) pe baza unor Note de Transfer, care, odată confirmate (marcarea eliberării fizice a stocului)  asigura și stocul scriptic.

...
Bugete Venituri și Cheltuieli - "Urmărește gradul de realizare - Bugetat vs Realizat pe Centre de Cost/Profit"

Asigurarea analizei privind valorile Bugetate vs Realizate în cadrul unui exercițiu Financiar-Contabil se poate realiza cu ușurință , inclusiv multidimensionat, cu ajutorul opțiunii de urmărire Bugete Venituri și Cheltuieli. Această opțiune nu limitează bugetarea și urmărirea doar la nivelul Veniturilor și Cheltuielilor, și poate fi extins asupra tuturor indicatorilor urmăriți . Are la baza înregistrarea valorilor Bugetate pe Articole de Buget ( conturi Contabile de Buget – Ex: Clasa B), intersectate cu Dimensiuni Contabile sau nu, pe luni din cadrul unui an financiar- contabil și compararea cu valorile realizate conform tranzacții pe Conturile contabile asimilate Articolelor de Buget. Prin intermediul interfețelor de Analiză comparativă se asigura scalarea posibilităților de analiză .

...
PAA WinSal - "Resurse Umane și Calcul Salarii"

Aplicația PAA-WinSal permite evidență personalului angajat și integrarea informațiilor referitoare la acesta în cadrul sistemului ERP Power Account. Pentru fiecare angajat în parte se pot stoca informații complete de identificare a persoanei, date privitoare la starea angajatului în cadrul societății , date cu privire la deduceri personale și suplimentare pentru persoane aflate în întreținerea angajatului și , opțional , alte date suplimentare cu privire la pregătirea școlară și profesională a persoanei respective, date despre actele de identificare, evidență militară , stare medicală , conturi bancare, etc.. Programul asigura calculul complet al salariului, trecând prin toate etapele acestei operațiuni : calcul avans, concedii de odihnă și medicale, pontaje, sporuri , rețineri datorate de angajat către stat sau către societate și calcul lichidare su generarea statelor de salarizare și a fluturașilor pentru fiecare angajat în parte, precum și a centralizatoarelor de salarii și situațiile lunare către instituțiilor statului ( situații CAS , CASS, Șomaj , Fișe Fiscale, etc.), în conformitate cu prevederile legale la zi. Prezintă următoarele funcționalități principale ( fără a se limita la acestea ): Asigurarea întregului set de informații și documente pentru susținerea procesului de HR; Automatizarea procesului de calcul salarii – lichidare; calculul și evidență ticketelor de masă ; Integrarea cu contabilitatea; Asigurarea procesului de raportare către instituții (Ex:D112), etc..

...
PAA ReviSal - "Raporteaza Revisal"

Opțiune esențială în automatizarea centralizării informațiilor de la nivelul aplicației PAA WinSal, conform actualizarilor periodice, pentru asigurarea raportărilor către Revisal. Toate informațiile necesare asigurării raportărilor către Revisal sunt centralizate și consolidate în cadrul Aplicației WinSal-Revisal, de la nivelul căreia se asigura raportarea către Revisal, fără a mai fi necesară reoperarea manuală a informațiilor .

...
Facturare abonamente
Facturare abonamente facturi
Rapoarte_SIUI
Raportare SIUI
logo symfonia softeh white

Contact

Splaiul Unirii, Nr. 165, Clădirea TN03B, Etaj 6, Sector 3, București

(004) 0374 200 940
(004) 0374 200 941
(004) 021 323 7838

marketing@softeh.ro

office@softeh.ro

Soluții

Sănătate
Farmacii
Depozit & Retail
Instituții publice
Construcții
Contabilitate & Resurse umane
Alte soluții

Informații

Termeni și condiții
Politica de confidențialitate
ANPC
ANPC
SOL
microsoft
RoGov
oracle
UE
certsign
intrumenteRO

© 2025 Symfonia | Softeh