SANATATE: CLINICA
MEDIS - MEDical Integrated System
Sistem informatic integrat pentru clinici si laboratoare, posibil de implementat in diverse variante in functie de complexitatea centrului medical. Modulele, optiunile si aplicatiile din cadrul acestuia definesc functional solutia informatica. Se integreaza, in completare, cu solutia ERP- Public sau Privat, Medis Laborator si Medical Cost Management pentru asigurarea managementului intregii activitati a unui Centru Medical Complex.
Module, Optiuni si Aplicatii ale sistemului MEDIS - Clinica
Asigura automatizarea proceselor generate de operatiunile cu privire la fluxul pacientului in cadrul clinicii, de la momentul de prelucrare a datelor pasaportale, programarea la consultatii / investigatii, primirea pacientului (deschiderea cererilor de consultatii / investigatii) si pana la incasarea serviciilor prestate.
Asigura suport pentru derularea activitatilor din cadrul departamentului de call center prin punerea la dispozitie a tuturor informatiilor necesare. Permite utilizatorilor din cadrul departamentului sa informeze rapid interlocutorul (pacient) cu privire la serviciile oferite, preturi, promotii, disponibilitate pentru consultatii/investigatii, istoric pacient si de asemenea sa programeze pacientii la servicii medicale. Suplimentar se poate asigura legatura cu centrala telefonica oferind utilizatorului posibilitatea de identificare a apelantului cat si acces instant la istoricul acestuia ori la listele de pret aferente servicilor.
Aplicatie Web integrabila cu solutiile informatice dezvoltate de Softeh Plus care faciliteaza intocmirea Registrului Operatiunilor de Prelucrare a datelor cu caracter personal. Permite configurarea textelor si forma consimtamintelor in functie de necesitati si asigura preluarea si gestionarea consimtamintelor persoanelor vizate, pentru scopurile pentru care au fost sau urmeaza sa fie colectate informatiile cu caracter personal.
Asigura automatizarea procesului de calcul, incasare a contravalorii serviciilor prestate in clinica si laborator, emitere a documentelor fiscale, urmarire a prestatiilor nefacturate/neincasate pentru fiecare pacient in parte si generarea registrelor necesare. Se integreaza cu casele de marcat pentru asigurarea emiterii automate a bonului fiscal.
Solutie pentru gestionarea activitatilor din cadrul cabinetelor de specialitate. Utilizat impreuna cu solutia FrontDesk, permite identificarea pacientilor sositi pentru consultatii / investigatii clinice, initierea consultatiilor, completarea rapoartelor medicale si finalizarea acestora. Asigura completarea / emiterea concediilor medicale, retetelor electronice si trimiterilor. Asista medicul specialist prin intermediul optiunilor de accesare a dosarului medical al pacientului si istoricului medical al acestuia. Suplimentar, permite stocarea/adaugarea/accesarea documentelor medicale externe ale pacientului.
Solutie informatica care integreaza toate instrumentele necesare asigurarii unui mediu de efectuare a consulatiilor medicale in mediul online, pornind de la programarea pacientului, incasarea online a serviciilor programate si pana la transmiterea rezultatelor consulatiilor in mod securizat via e-mail.
Acopera nisa de activitati rezultate din interventiile cu ambulanta si anume: evidenta permanenta a solicitarilor, pastrarea istoricului de interventii cu ambulanta la nivel de pacient si tiparirea fiselor de interventie, dupa completarea informatiilor rezultate in urma fiecarei actiuni.
Aplicatie WEB integrata in suita Medis ce permite personalului responsabil din baza de tratament sa marcheze efectuarea procedurilor din planul de tratament la momentul sosirii pacientilor. Se preteaza utilizarea solutiei doar pentru centrele medicale care asigura si proceduri de recuperare medicala.
Sustine gestionarea activitatii specifice din cadrul departamentelor de medicina a muncii, dand posibilitatea utilizatorilor sa defineasca meserii, seturi de investigatii, firme si angajati ale acestora. Automatizeaza fluxul de prelucrare de date de la momentul deschiderii fiselor de aptitudini si pana la inchiderea acestora. Suplimentar, permite programarea/reprogramare investigatilor (efectuate de subcontractori sau de catre medicii interni ai clinicii), necesare completarii fiselor medicale. Tine evidenta contractelor de decontare a serviciilor de medicina muncii si calculeaza valoarea prestatiilor lunare.
Centralizeaza si consolideaza informatiile inregistrate la nivelul sistemului Medis (si nu numai) pentru a le evidentia in rapoarte bine definite, ce pot fi accesate in orice moment in scop de analiza si suport decizional. Optiunile oferite dau posibilitatea utilizatorilor de a realiza cu usurinta raportarile catre casele de asigurari, precum si construirea altor rapoarte suplimentare. Prin intermediul asistentului wizard orice utilizator, indiferent de nivelul de pregatire, poate realiza rapoarte „real-time” pe mai multe dimensiuni.
Automatizeaza procesul de calcul al sumelor de plata pentru medicii colaboratori, functie de prestatiile acestora si intelegerile contractuale (parametrii de calcul – sume fixe, procente, etc) precum si transmiterea catre acestia, in scop de confirmare, a desfasuratorului de activitati si sume rezultate. Transmite catre ERP-PAA rezultatul confirmat cu medicii in scop de facturare (proforme de la furnizori – medici).
Automatizeaza procesul de calcul al sumelor de facturat catre firmele partenere, functie de prestatiile facute apartinatorilor acestora conform intelegerilor contractuale (parametrii de calcul – sume fixe, procente, grile, etc.) precum si transmiterea catre acestia, in scop de confirmare, a desfasuratorului de prestatii si valorile rezultate. Transmite catre ERP-PAA rezultatul confirmat cu partenerii in scop de facturare.
Asigura cadrul de completare si tiparire a concediilor medicale prescrise pacientului precum si raportarea acestora la CNAS pentru una sau mai multe conventii indiferent de numarul de medici.
Aplicatie Web integrabila cu toate solutiile medicale dezvoltate de catre Softeh Plus ce automatizeaza procesul de completare si prescriere a retetelor de medicamente compensate / gratuite, in conformitate cu legislatia in vigoare, asigurand raportarea online a acestora pe serverele CNAS. Integrarea cu solutiile medicale usureaza completarea unei prescrieri prin preluarea tuturor informatiilor necesare de la nivelul sistemelor de unde se face apelul, asigurand optiuni de duplicare a retetelor anterioare, foarte utilizate in cazul prescrierilor pentru bolnavii cronici. Permite prescrierea si tiparirea retetei off-line in conditiile nefunctionarii conexiunii cu serverele CNAS.
Aplicatie Web integrata cu solutiile medicale dezvoltatea de catre Softeh Plus ce permite automatizarea procesului de completare a foilor de condica/consum pe pacient, asigurand analiza /rezevarea si consumul stocului de la nivelul gestiunilor de cabinet. Asigura procesul de transfer al documentelor primare generate de operatiuni catre solutia de ERP-PAA. Se poate utiliza doar impreuna cu componenta de gestiune din cadrul ERP-PAA.
Modul care interactioneaza cu toata suita de aplicatii medicale dezvoltate de catre Softeh Plus si asigura posibilitatea de a atasa sau vizualiza diverse documente (fisiere de tip text, imagine sau orice alt tip de fisier) in functie de anumite criterii: consultatii, pacient, etc., cu posibilitati de extindere. Pot fi vizualizate mai multe documente in acelasi timp (Ex: de tip imagine – pe cadrane diferite). Este o solutie de stocare in sistem logic a documentelor generate de fluxul operational din cadrul centrului medical (Ex: scanarea biletului de trimitere si atasarea acestuia la nivel de consultatie va permite identificarea rapida a acestuia de catre medic).
Aceasta componenta are ca principal scop colectarea, stocarea si reprezentarea tuturor informatiilor medicale prelucrate in cadrul sistemelor informatice pana la nivel de pacient, consultatie, cerere de investigatii, foaie de observatie. Este de un real ajutor medicului specialist in ceea ce priveste accesarea rapida a istoricului medical al unui pacient. Datorita adaptabilitatii, orice informatie medicala prelucrata, indiferent de specialitatea medicala, poate fi reprezentata organizat si structurat in interfetele solutiei.
Modul care permite configurarea si transmiterea automata la intervale sau momente stabilite a unor SMS-uri catre pacienti si/sau medici. Asigura transmiterea automata de sms-uri configurate anterior ca mesaj catre destinatari atat pentru confirmarea programarilor, cat si in scop de informare referitor la alte date considerate importante, prin intermediul unor procesatori de sms-uri agreati (este obligatorie existenta unui contract cu un procesator de sms-uri).
Modul care permite configurarea mail-urilor (continut personalizat, in functie de destinatar: titlu, subiect, atasament, etc.) si transmiterea automata a acestora la intervale si/sau momente stabilite, catre pacienti si/sau medici. Asigura transmiterea automata de mailuri, configurate anterior ca mesaj, catre destinatari, atat pentru confirmarea programarilor, link pentru Telemedicina, info plata servicii prin procesatorul de plati, rapoarte medicale si buletine de analize cat si informari referitoare la alte date considerate importante.
Solutie informatica in extinderea celor existente cu scop de inregistrare si trasabilitate a inserarii, modificarii si stergerii de informatii de la nivelul structurilor de BD operationale. Asigura inregistrarea secventiala a tutulor operatiunilor pe BD operationala. Stocheaza informatiile necesare pentru identificarea in orice moment a utilizatorului care a accesat, inserat, modificat anumite informatii in BD.
Aplicatie Web integrabila in site-urile centrelor medicale si integrata nativ cu solutia Medis, ce asigura accesul pacientului la sectiunea de programare a centrului medical, conform unui set de reguli predefinite de catre receptie pentru a permite acestuia sa se programeze singur la specialitatile si medicii doriti. De mentionat ca aceasta solutie asigura o programare corespunzatoare in limitele orarelor declarate de catre centrul medical. Asigura gestionarea programarilor realizate indiferent daca acestea au fost procesate prin intermediul site-ului sau prin alte mijloace. Se integreaza cu aplicatia MedisEMR formand o solutie complexa de informatii medicale pentru pacient.
Sistem Informatic Integrat pentru reducerea semnificatica a timpilor de asteptare din receptie, cresterea gradului de satisfactie a pacientilor si eliminarea erorilor de operare.
AVANTAJE
- Informații rapide, corecte și complete în sistem
- Eliminarea informațiilor duplicate și a greșelilor de dactilografiere
- Automatizarea operațiunii de înregistrare / căutare pacient
- Acțiune de scanare și populare câmpuri dintr-o singură operațiune
- Verificare autenticitate document
- Reducerea timpilor aferenți cu cel putin 80%
- Acuratețe: 99,00% scanări reușite
UTILIZARE OPȚIUNE IN MEDIS
- Introducere în sistem pacient nou
- Căutare automată programare
- Generare noi programări
Portal Web pacient – Portal de Sanatate, alternativa la dosarele clasice de sanatate ale pacientilor. Platforma online asigura pacientilor acces la propriile informatii medicale privind: datele de identificare, lista consultatiilor efectuate si rapoartele medicale ale acestora, lista seturilor de analize de laborator efectuate si buletinele de investigatii cu rezultatele aferente, lista programarilor la consultatii, lista internarilor si detaliile acestora – inclusiv documentele adiacente, lista prescrierilor de medicamente si detaliile acestora precum si informatii financiare rezultate din relatia acestuia cu centrul medical.
Solutie Web proiectata ca o alternativa digitala pentru receptia clasica a unui centru medical, care permite automatizarea unei game largi de operatiuni specifice zonei de FrontDesk. Cu ajutorul solutiei SELF CHECK–IN, pacientul programat anterior prin orice metoda (onsite sau online – folosind platforma Programari On-Line), ajunge la terminalul Info-Point unde, dupa simpla introducere a codului SMS sau scanare a codului QR primit, va marca momentul sosirii si va primi informatiile necesare identificarii locatiei cabinetului in care se va desfasura consultatia.
Functional, asigura, (fara a se limita):
- Deschiderea consultatiei in FrontDesk si alocarea in lista de asteptare a medicului;
- Furnizarea informatiilor privind cabinetul in care va avea loc consultatia;
- Tiparire tichet cu informatii referitoare la Check-IN (medic, etaj, cabinet etc.);
- Emiterea acordului pacientului;
- Incasarea serviciului POS inainte sau dupa consultatie (doar servicii CASH);
- Tiparirea raportului medical.